2019年6月16日 星期日

台中賞荷日落地道食 (jun 7-9, 2019)/ day 3

day 3行程 (last day) - jun 9, 2019 (sun)

today's highlight : 阿明師老店 --> 宮原眼科 --> 六六順牛肉麵 --> 新凍嫩仙草 (甜品) --> 谷關溫泉 --> 台中公園更樓  --> 清真恩德元餃子館 (打邊爐) 


自備早餐

琴日喺cjsj買多咗個saint genix.................作為今日嘅早餐 (ntd 115)...............揀咗花味.............佢話呢個特別d,唔喺成日有..............印象中不錯............唔好意思太耐先寫呢篇


酒店早餐

最後1日.................我都走落去望吓酒店包嘅早餐喺咩樣................buffet式...............選擇都多喎............我都喺無食到................友人倆有讚佢嘅新竹米粉


阿明師老店

今日要開始買手信...................喺車上同師傅講去宮原眼科...............佢話最衰如邑堂唔近................佢話local人多去阿明師老店...............仲話佢嘅鳳梨酥同我鍾意嘅日出味道差唔多..............又可以任試食.................所以嚟咗

不過1經試食...............個鳳梨酥同日出差好遠喎..............皮又厚,無咁有牛油味,菠蘿部份又無酸味

我只喺買咗原味(ntd 330)同麥芽味太陽餅(ntd 336)..............友人就話佢有蛋黃嗰d好...............因為無咁甜


日出

再去宮原眼科日出店買鳳梨酥....................我買咗2盒土鳳梨酥因為我要甜中有酸.....................第2盒有特價(ntd 450+380)


六六順牛肉麵

我嘅事前資料搜集話六六順牛肉麵開11am..............點知實際開11:30am.............早咗到,佢未開始營業...............上番車坐..............傾傾吓見有人開始排..............即刻開門去排...............排到第1 round.............應該只喺我哋3個喺遊客

我哋叫咗2x大牛肉麵(@ntd 170)同1x豬耳(ntd 30)...............佢嘅麵質同牛肉質素無gubami咁好.............但我鍾意佢嘅湯底 (無川椒/重花椒8角味)同牛肉調味 (入味,唔實,當然喺gubami嫩滑d啦)...........我鍾意平民版嘅牛肉麵.................貴嘢都喺食唔慣..............hahaha


新凍嫩仙草

今日會長征入谷關溫泉................途經呢間新凍嫩仙草甜品..............我哋買咗1碗綜合嫩仙草(ntd 35).............自備膠兜同spoon..............ok的............勝在少甜

店內環境


谷關溫泉區

喺巿區諗唔到有咩景點想去................於是走遠d...............好無聊去咗谷關溫泉區...............免費浸腳...............今日天色唔多好.............1路入去,1路陰...............到埗時仲落埋雨

先洗腳

有2個位可以浸...............水溫只得~32度.............帶埋薯片嚟食住浸

之後車去附近自己行...............所謂嘅溫泉酒店.............有d喺著晒泳衣浸................對我嚟講.............咪即喺去咗康文署嘅暖水池咁...................no good

最後stop by呢條紅索橋影咗張相


台中公園更樓

香港今日有反送中遊行...............同時間海外唔同cities都有聲援行動...............友人check到更樓有活動

但豬豬嘅我用咗香港嘅標準..............諗住4:30pm去到都應該仲有人...............於是由谷關出嚟...............skip咗個planned甜品舖同大坑情人橋景點...............出到嚟已清緊場地同音響

  
清真恩德元餃子館

呢間好爆local人嘅食肆..................我透過fb messenger訂位................佢話weekend晚飯可以訂.............但只可以訂5pm-5:30pm呢個時段

我哋試咗佢出名嘅牛肉丸子鍋....................天氣仲熱...............只喺好少枱叫丸子鍋...............其他人都喺叫小菜

呢個喺細portion (ntd 800)..............3個人食都好夠.............唔洗再+
鍋裡有好多舊牛肉(雖然唔喺嫩滑,但都鬆,入味),有1x粒牛肉丸(小淋的,我覺得可以啫),底下喺1/2透明冬粉(索晒牛肉汁,好味)


購物篇

1) under armour跑步短褲
-購自 : mitsui outlet park
-2邊有袋..............有內膽..........多謝ntd 591


上機

師傅先車我去到機場.................再車友人倆返酒店 (佢哋next day先走)..............多謝師傅呢3日嚟車住我哋周圍去............好守時又醒目

hong kong express uo167 (etd 8:40pm)

去到hong kong airport/ hkg (eta 10:20pm................坐咗~1.5 hrs)


總結
都有成3年無同呢pair友倆去旅行................因為呢幾年我轉咗落海............多謝佢哋照單全收我所排嘅行程............無異議無投訴~~~~

今個trip開懷咁release dietary上嘅限制............返到香港就認真d守番plant based diet

有機會要喺夏天時份嚟多次高美...........希望可以遇到火燒天日落...............再食多次宮原眼科!













沒有留言:

張貼留言