2018年12月3日 星期一

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 10

day 10行程 (last day) - nov 4, 2018 (sun)


去airport

因為早機...............所以harry約咗6:30am嚟接我...................佢好準時.............我遲咗1分鐘去到門口..............我見佢想打電話…………今日好天..............唔洗落canopy.................車程~30 mins...........多謝rp 100,000

到咗機場時.............我問harry...............air asia counter嘅職員英文得唔得.............我講咗我個very tight connecting time情況比佢知..............佢叫我放低行李喺becak由佢看住...............我先去counter問吓有無辦法..............溝通唔掂先嚟幫我.............攪咗小小時間...............職員幫我處理緊時............我confirm harry講得掂.............佢同我握完手先走.............好盡責


air asia客服counter

我喺counter同職員講我個case.............買機票時唔知行李無得1站式返香港.............喺kul個layover time宜家好短 (2 hrs)..............問佢可以點.............洗唔洗改遲返香港嗰班機............佢話個suggested layover time喺4 hrs................佢話唔緊要.............安排件行李做express.............仲要同check in counter嘅同事交待我個case..............務求盡快將我件行李送到kul luggage claim嘅運輸帶上..............等我可以坐到班connecting flight...............佢仲幫我print晒2程機嘅boarding pass

我問可否幫我轉坐前d...........但呢個就唔得喇..............亦無正面答如果有咩差池搭唔到會點.............anyway, 煮到埋嚟先食啦~~~


上機

先check in件牛龜...............都多人排喎..............counter職員幫佢+個express sticker tag.............仲提我要記得喺kul執行李............知道!

排隊過custom...........我排咗1輪..............仲有幾個人就到我............無la la個女職員 (已撕咗我boarding pass嘅票尾)突然走嚟話我張票尾唔喺呢班機............喺我以前來程嘅班機...............我當時又唔夠醒............以為自己真喺比錯咗佢............拎番個folder出嚟搵...........佢示意我出番嚟攪清楚...............後來揭吓揭吓...........我話張boarding pass喺客服print比我..............我拎番張boarding pass上截出嚟............貼有luggage proof sticker...............我發現喺雙面print...........張票尾嘅另1面就喺呢程機囉!!

跟本我無問題.............佢哋overlook咗............問題攪清楚之後..........女職員繼續收其他人嘅票尾.............無reinstate我入番條隊頭先個位...........當無事發生過咁..............我唯有再排過custom條隊............我緊喺嘈佢啦 "it's not my problem...........u pull me out of the line..........n now i hv to line up again!!".............因真喺忟同嬲............個男職員見我咁勞嘈問 "what happened?"...................男聽完個女職員解釋之後................1樣繼續收票尾............唔知呢d喺咪文化差異............自己嘅大意,影嚮咗無辜嘅人............要人花時間重新排過隊.............都唔覺得自己有失當..............無唔好意思............無道歉!...............呢吓先興!!!

多人候機...............我又見到廣州潛友.............搭同1班機落kul轉機

ak 422 banda aceh airport/ btj (etd 8:35am.............但竟然delay到9am先take off)去 kuala lumpur airport/ kul

去到kuala lumpur airport/ kul (eta 11:17am................比預期遲咗7 mins…………已經追咗好多.............坐咗~1.5 hrs..........kul快banda aceh 1 hr)


轉機

開始我嘅rush hour.............喺架機度...........1見到人起身...........我已即刻出去............但只爭取到行前幾行............之後遇人叫excuse me, sorry.............咁越人而過.............當然有少少要跑啦

去到custom............好彩只要等1個人.............關員問留kul幾耐............我"只喺transit..........我有班急connecting flight要趕".............去個washroom先.............出嚟已見到我件行李喺運輸帶度轉緊..............真喺快得好緊要喎!!............順利過咗第1個critical point

之後單手推住牛龜跑............有d似玩緊曲棍球咁............check咗機場職員international departure喺level 3.............好彩去程都喺kul轉過............所以會有d印象.............上到去再望去香港喺邊個zone............喺w zone.............去到見到counter多...........但人亦都多.............同departure time倒數1 hr (check in luggage嘅最少check in requirement)...........我只剩番15 mins............無可能去正常排隊............於是我即刻埋counter問職員可以去邊行特別處理.................佢叫我去w16

但w16都有2個parties........我先問最後個男仔可否讓我...........因我個boarding time喺12:25pm (departure喺1:05pm).............佢就喺1:xxpm boarding..........多謝佢讓我.............我再問最頭嗰pair女仔.............點知佢仲大鑊過我...........佢個boarding time喺11:45am............即喺開始咗............所以我就排喺佢哋之後

終於有驚無險喺departure前>1 hr成功將行李check in咗................pass咗第2個critical point.........我當然保留住個express sticker tag啦............機會難逢嘛~~~


snack take away

我都喺唔打算食機上包咗嗰個雞xx lunch box............我嘅乾量唔夠頂............所以去starbuck望吓可以有咩食...........揀咗呢個toaster cake...........多謝rm 9.75............take away之後喺候機室安安落落食完先上機…………牛油就無用喇,-少罪疚感


clear custom

我聽人講過...........要clear埋custom...........班機先會等埋你............呢個喺最後嘅critical point.............當然你clear咗.............逾時無上到機..........1樣會勾你件行李出番嚟


上機

ak136 (etd 1:05pm..............實際都delay到1:30pm先take off)
  
去到hong kong airport/ hkg (eta 5:30pm...........actual 5:19pm................坐咗~4 hrs)...........絶對無諗過件行李會快過我出到嚟...............我唔洗企>30 mins等行李.............即走...........爽呀!!…………貼咗express真堅快~~~~


總結
1) 今個trip個海無我想像中咁好.............唔多嘢睇............因為1無流就無嘢睇.............品種都好generic.........visibility唔算高.............但就幫我嘅技術提升咗少少 (上咗1堂training..........practice咗1次用smb).............今次我強烈感覺到宜家先喺真實嘅潛水世界 "welcome to the diving world"............要向有流嘅地方出發............否則我點可以去馬代, 紅海, 墨西哥, 4皇島, komodo, palau, fuji etc

2) 我哋習慣舉起尾3隻手指(ie ok手勢) 代表3.................而老外喺習慣舉中間3隻手指...............所以有次老外做dg............喺水底我打130 bar氣嘅手勢時............佢睇唔明.............點會1之後喺ok?…………最後佢要游埋嚟直接睇我個錶..............呢個要留意

3) 今次識到個好talent嘅廣州潛友.............佢只喺潛咗3年...........都已好有技術.............知多好多diving上嘅知識同隱世dive site…………雖然我未同佢潛過.............因為佢我先知道1個好出名嘅side mount diver...........steve bogaerts................雖然我唔喺玩side mount...........潛友介紹我睇呢條片............叫我留意個body position同點kick fins...........steve同lumba lumba個instructor都喺鍾意用frog kick
https://www.youtube.com/watch?v=8ahQYqho7w4

4) 唔落海嘅時間............都有特別嘅experience............用溫泉井水沖涼..............試到印尼好popular嘅肉丸粉

5) 件bcd我帶番去買嗰間shop做servicing.............佢用工具幫我拎番緊個wheel

6) 因為ring light個disc斷咗.............無得整.............返嚟claim zurich保險..............我填足嘢...........兼e埋張invoice.............佢賠得好快 (<1 week)............但就要扣起5% depreciation value

7) 下次嘅目的地喺myanmar..............另1個要overcome current嘅地方...............要努力適應dive with current..........有咗信心同經驗............可以快d去我嘅dream site度潛!!!

沒有留言:

張貼留言