2018年12月30日 星期日

西灣亭 --> 北潭凹

dec 26, 2018 (wed)...............6人約埋行西貢...........我都好耐無行過山啦~~~條路喺由西灣亭 --> 吹筒坳 --> 西灣 --> 鹹田灣 --> 赤徑 --> 北潭凹

今日天朗氣清.............風和日麗..........行山影相very good👍👍👍

行去食早餐嘅沿途...............先買咗自家製嘅印尼蝦片 (hk$10).............亞姐up得出點整炸蝦片..............喺ok...........但都喺之前跑友嘅印尼姐姐炸得好食d

出發前去金山粥店食個早餐先..............我1直都想嚟食..............但每次入西貢都趕唔切/唔啱路.............今次終於1償多年心願啦

~8:45am嚟到.............都好多人,無位...........喺外面等咗1陣.................我哋4個好難1齊坐..............最後唯有2個2個分開坐.............我叫咗白粥+炸兩..........友人叫xx鯪魚球粥+細蝦米腸..........哈哈,多謝友人請客~~

個白粥原味...............無添+.............比鰂魚涌金x更原味................因為佢連白果,腐竹都無+落去.........有點"杰"度.............唔喺水汪汪...........好細時味道因為我媽媽喺唔會攪咁多嘢..........+mug+物落去煲白粥...........最多喺落果皮咁大把

而個油炸鬼..........1定喺好新鮮.............因為見住佢籃油炸鬼好快就賣晒..............密住refill..........有住1貫新鮮油炸鬼嘅通病..........就喺油喇...........不過佢又的確挺脆..............又未至於硬脆嘅

佢嘅腸粉就比金x好..............因為無咁軟身..............唔會1夾就想斷開............炸兩都有+蔥花添~~~

之後就去親民街老麥集埋2個友人..............1齊坐的士去西灣亭............如果<9am..........就可以喺老麥門口............坐nr29村巴入西灣亭..............唔洗點排

旅程開始

又到check point..............西灣山水豆腐花............😆😆😆..............味道好普通...............唔喺滑又無豆味

原來後面仲有幾檔架............頭先太衝動..........見到第1間就食咗.............ai~~~

友人話呢個喺新嘅

繼續

西灣.............原來香港都有個咁靚嘅海灘.............讚呀!!!

 有條溪仔

眺望蚺蛇尖

鹹田灣

又到check point............海風士多.............有pa system廣播叫number...........勁呀!.............我哋密住咁食............所以只炒咗2碟嘢+5杯咸檸7..............個薑蛋炒飯粒粒分明..........夠薑............又有香氣..............個星米都小辣.............但油咗少少

嚟到鹹田灣唔想行落去嘅話..............可以喺度call船走............有唔同destination揀

我哋當然繼續行

友人話呢條樓梯可通往蚺蛇尖

宜家白普理油上橙色...................好sharp醒

咁就到終點..............無我想像中難............汗都唔喺出咗好多................因為我哋用咗5 hrs...........又影又食..............超hea咁行

喺附近有94巴士返西貢碼頭

去返西貢巿...............友人們就去西貢咖啡餅店...............排隊買菠蘿油

我同另1友人就去最後target - bakso flagship store攞位................我1星期前喺fb messenger佢哋................留咗1碗牛骨湯飯...............其他友人就叫咗印尼肉丸粉同雞湯粉

友人分咗d肉丸粉比我試.....................呢度嘅肉丸粉應該跟bali風味..................因我睇過吓餐廳背景介紹 (香港人去bali滑浪,懷念當地美食而開)...............印尼好大,bali我無去過...............如果同banda aceh嘅肉丸粉比..............肉丸同樣唔喺追求港式嘅爽彈...........稍稍較banda aceh淋身d............但又唔會喺粉感.............少咗份牛味…………湯底呢度喺溫和黑胡椒味…………而banda aceh喺溫和胡椒粉味

先飲個湯底...................有溫和牛味................有牛肉連筋膜...........牛骨內有骨髓...........好鬆淋.............不過無肉味.............調味都好輕手............蘿蔔淋又無渣..............但少咗份甜意...........turn out整體味道都幾bland吓..............碗飯有點爛 (over軟身)

都喺嗰句..............我無去過bali..............唔知是否當地嘅煮法................但呢碗牛骨湯飯definitely not my liking~~~

之後行去西貢停車場..................坐友人車返巿區..............終於有1次唔洗喪排1a小巴..............多謝晒~~~

沒有留言:

張貼留言