2018年12月25日 星期二

大記糕點@香港仔 - 舊式糕點

大記糕點

地址 : 香港仔大道223號利群商業大廈地下33號舖
電話 : 2815 3837
消費 : 詳情如下
純個人評價 : 部份good



4 visits
may 19 (sat), dec 1 (sat), 8 (sat) & 12 (wed), 2018............................共買咗 :

1) 原味大菜糕 (hk$12)
-佢嘅大菜糕比我搵番兒時嘅味道..................即喺無香油味
-細個媽媽其中1種會整嘅甜品............因為夠簡單
-大咗佢無整.............想食就要出街買..............不過坊間食到的大數都+有香油 (香蕉味)..............對我嚟講食唔慣
-質感爽口,有點蛋香............density少實...........ok
-搵得到無香油嘅大菜糕好難~~~~

2) 3苦茶果 (hk$?)
-3丫嗰段時間先有
-甘苦 (少苦)...............話有消毒清熱功效
-豆沙餡.............但太油

3) 欒樨餅 (hk$?)
-都喺近佛誔先有嘅糕點
-味道ok la,不過不失

4) 鹹肉糉 (hk$39)
-我都幾鍾意食糉............所以有時都想破例買嚟食吓
-但啱口味嘅唔多..........我當然想搵返兒時嘅配料粗合, density同味道
-宜家d鹹肉糉配料可以好fancy............又冬菇, 蝦米, 鮑魚,金箔等.............攪到over the top/ 太高貴.........我只想要番平民basic版.............ie 實淨........."全隻"鹹蛋黃 (唔死實, 橙紅色), 肥豬肉5花腩 (有5香粉醃過), 多綠豆, 唔淋身
-望見佢肥大飽滿好足料咁.............標榜香港製造
-店員教滾水落鑊.............連葉隔水蒸25 mins..........繼續"come"蓋焗10 mins
-包得紮實 (望到糯米嘅density高)..........切落唔會軟lai lai..........有葉香 (有次encore,跟足蒸焗時間,葉香更明顯).............綠豆都算多.............重點喺隻鹹蛋黃喺靚貨.........又橙紅............喺全隻呀!............宜家好多只包1/2隻或1/4隻 (可能為咗健康d)...........無死實…………好似美x月餅鹹蛋黃咁.............另1重點喺舊肥豬肉真喺肥大...............我就挑咗肥膏無食到.............佢有存在過就得喇.............腩肉鬆淋............5香粉味就溫和咗d
-我慣咗+砂糖食
-已經我好對我口味了~~~~~

5) 蘆兜糉 (hk$49)
-店員大力推蘆兜..............咁就試吓囉..........我應該喺第1次食
-同樣連葉隔水蒸25 mins..........繼續"come"蓋焗10 mins
-蘆兜葉都幾挺身...............轉吓轉吓咁解開佢時...........糉又較長身............條糉好易斷咗
-佢無綠豆..........而喺紅豆.............蛋黃依舊橙紅..............5花腩好似無鹹肉糉咁大舊
-呢隻都唔差.............但我個人都喺鍾情鹹肉糉多d

update
6) 魚皮花生 (hk$25)
-日期 : jan 19, 2019 (sat)
-本來嚟買鹹肉糉............但新年前夕...........全部賣晒賀年食品
-佢大讚自己嘅魚皮花生做得好..............咁又試吓囉
-佢嘅魚皮batter比坊間嘅鬆薄...........唔似我細時同泰國嘅魚皮花生feel
-都ok不俗..........唔油, 帶咗佢出門..............但1開大喼..........個膠盒 (薄身,受唔起撞擊)shattered into pieces..........全部花生散開喼內無得食............好彩入喼前食咗2粒咋~~~~


7) 芋蝦 (hk$98)
-日期 : jan 19, 2019 (sat)
-見到佢個芋蝦整得幾好樣.............佢又assure我入口唔油,脆身,芋味濃...........所以買嚟1試
-呢個膠盒硬身好多...........所以喺喼內無爆到
-確實唔油 (無益味),好脆身...............不過芋味又唔覺出..............但整體已叫做得好唔錯


8) 竹籠年糕 (hk$298)
-日期 : jan 19, 2019 (sat)................我feb 2先去攞貨
-因為我未食過用葉包住嘅年糕..............好raw好農家做法咁
-我先問咗點storage..........佢話新雪柜/ 放喺室溫都得..........因為佢話無+防腐劑.........所以放室溫1定會發霉.............但好意頭............我當然唔會妄顧食物安全
-留待開咗年先煎嚟食
-佢勝在唔甜,唔痴牙..............但無黃糖嘅種香氣..............叫做合格.............無嘜突出

9) 鹹肉糉 (hk$45)
-日期 : sep 7, 2019 (sat)................鹹肉糉癮起所以買來2隻.............估唔到+咗價
-同樣肥嘟嘟

沒有留言:

張貼留言