2016年11月10日 星期四

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ day 6

day 6行程 (last day) - oct 11, 2016 (tue)

today's highlight : 地海灘, 川平灣, 味屋じんべい


底地海灘 sukuji beach

今日嘅check out時間喺11am..............算遲...............所以再長征1次底地海灘.............睇吓日景同玩吓水................尤其今日喺truly好天.....................無諗過喺勁退潮..............大部份時間獨霸成個大沙灘做運動


川平灣2影

今日去底地海灘前.............同食lunch前又去咗川平灣..............因為又近同lunch前要zip時間..............有陽光同無陽光真喺差好遠..............好彩我終於見過藍天白雲嘅川平灣..............晨光初露時..............最靚



lunch



名稱 : 味屋じんべい
地址 : 沖縄県石垣市川平906
電話 : 81 980 84 4819
營業時間 : 12h00 - 14h00; 18h00 - 23h00 (no tue)
收費 : 1,728 yen/head
純個人整體評價 : marginally good
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470501/47006735/

好彩佢準時開12nn (我要趕巴士)..............鎖定食壽司..........叫咗 :

1) 壽司定食 (1,600 yen)
-前菜喺茄子.............調味得宜
-佢嘅魚生部份............比第1日喺石垣巿嗰間好.............最good喺8爪魚,軟彈得嚟喺有微鮮甜
-個蒸蛋超級熱............打開影相時,我想即刻dump開個蓋...........都滑...........有水芹...........interesting
-又有青檸.............我上次嚟石垣食壽司............青檸唔common架喎...........後來我check到............我呢個時間.........青檸in season...........壽司有埋refreshing酸香...............好沖繩特色嘅味道

後記
-店內環境


川平灣略影

呢3日喺川平灣................影吓花.............喵星人


購物篇

1) t shirt, 毛巾, badge
-購自 : xxx (~沖縄県八重山郡竹富町波照間465)
-呢件t shirt focus波照間藍呢個signature (2,500 yen), 條毛巾都好靚,仲made in japan (600 yen), 雖然pins搵唔到,badge都照殺 (@200 yen)

2) 黑糖多士, 黑糖蛋糕
-購自 : 波照間島士多 (沖縄県八重山郡竹富町波照間)
-買咗多士 (? yen) 同蛋糕 (800 yen)


3) t shirt
-購自 : xxx (沖縄県石垣市大川270-2)
-又忍唔住買咗件中袖t shirt (3,780 yen)

4) badge, magnet
-購自 : xxx (沖縄県石垣市美崎1番地 ie 石垣港離島ターミナル内)
-買咗2個badges (~@302 yen)..........1個magnet (? yen)...........石垣好少有代表性嘅badge..........magnet更難搵..............返到嚟先記得有住過西表島..............買漏咗添~~~~

5) rice cracker, 傳統沖繩花生餅, 鹽味芒果蛋糕,蝦片
-購自 : 石垣国內線機場
-重手買呢個rice cracker (@180 yen), 再試埋個沖繩土產和菓子 (540 yen), 有芒果肉嘅沖繩鹽味蛋卷 (@1,350 yen), 蝦片 (1,080 yen)





去機場

民宿老板娘話我知川平有#11巴士直去機場 (米原<-->機場線).............每日來2班............去2班...............最後1班入機場喺1:07pm經川平公園前站 (eta機場~1:50pm)..............我寧願早d到...............好過要坐車出石垣碼頭再轉車入機場...............我金精火眼望住..............有車嚟啦..............上車循例問司機 "airport?".............佢竟然話"no, next bus"..............我唯有落車.............佢關車門前..............都做咗個手勢指住後面.............應該好快嚟緊

之後睇番喺巴士總店攞嘅bus schedule資料...............即喺呢條#11路線好tricky..............來回程都喺停同1個川平公園前站...........仲要2班時間好相近 (差咗3 mins).............810 yen.............1上車,我又問司機 "airport?"...............佢話喺,又講咗1堆日文...........咩japan,我都唔知佢講咩...........問多1次去airport,佢無反對..............就坐喺第1排.................我後來估佢應該想講喺停国內線機場...............唔喺国際線機場

原來睇川平灣全貎更好由米原望過去.................正當我舉機想影................司機亞伯就伸隻手出嚟..............揚咗2揚..............+1堆日文.............我唔會阻到佢揸車格!................所以大膽咁估佢想講陣間有個位比你影...........隔咗1陣,佢真喺停咗架車 (全車得我1個乘客)...............應該喺比我影啦!............我索性拉開窗快影

開咗1陣車...........佢又講咗幾句日文..........有咩"last"...............我估佢想講陣間喺最last影川平灣............估中咗...............快速拉開窗閃影............唔講,我以為自己坐緊觀光巴士...............hahaha............估唔到米原呢邊咁green..............好靚


check in

同上次7月頭比...............真喺多咗香港人嚟石垣..............亦見到數個大6同胞.............嚟到check in時.............嘩!已有2條龍 (每條8-9個人).............1條for online check in咗嘅..............今次見到1香港中年女子 (相中灰衫者)..........唔喺新香港人..............應喺獨遊人士............check in時勁樣衰...........好彩佢無online check in............我哋唔同隊.............唔洗比佢阻住晒

佢無買寄艙行李.............但有1個hand carry 6.8kg + 1個大正方形漲爆背囊 (我估>3kg) + 1個小袋仔..............宜家uo都揸得好正.............uo職員話佢有3件,超咗,要佢磅個背囊..............佢最初死都唔肯上磅...........因為uo職員堅持...........最後死死地氣都要上磅...............但我唔知實在有幾重

uo職員上司唔肯放人,要同佢計overweight............於是2人開始理論 (唔嘈,不過礙慢晒後面要check in嘅人)
中年亞姐嘅論據 : 不嬲背囊都唔計架啦,你又無規定到個隨身袋個size
uo職員上司嘅論據 :人人個跟身袋都喺細袋............你睇佢(指住我)同佢.............無你又背囊又袋仔

最後我喺候機室見到呢個女人,佢抝贏咗,無天理..............仲打電話比朋友呻差d lai晒嘢


上機

我坐uo3813 (etd 4:55pm石垣機場)

呢程機.............我真喺唔好彩...............後面又有1個5-6嵗嘅港孩...............更大鑊喺隔離坐咗1個~4嵗同10個月嘅日孩............fuck!!...............好彩bb喺要食奶先喊...............佢落地企時,我有同佢say hi............個4嵗1喺瞓,1喺細細聲唱歌/ 同媽媽講吓嘢............好乖............日孩同港孩真喺差好遠~~~下次check in時都要request唔好身邊有bb/ 細路.............盡量避得幾多得幾多

去到香港機場 (eta ~6:00pm...........坐咗~2 hrs)


總結
-今次旅程................喺我第3次獨遊 (3次都喺出海)................但今次無7月時嗰次咁enjoy...............因為2大目標 - 魔鬼魚+星..............雙告失敗..............今年由9月中開始............1個颱風接1個颱風咁嚟............我喺颱風芙蓉 (#1618) & 艾利 (#1619) 嘅尾巴下偷生..............+上個海麻麻哋鍾意我.............eg #1619罕有地去到廣東海域唔前進.............喺度徘徊.............諗住咁遠無理由對石垣有影嚮...............但就喺有...............要出海嘅時候...............總喺有d風高浪急.............eg 我離開波照間島後.............日日3班船都齊全開到


嚟到後, 晴天時間唔夠長............雲又多.............所以今次無變炭

不過上天都比我遇到唔少貴人,同伴

-今次返到嚟香港..............個20"喼都爛埋 (無咗2 set碌)..............豐隆仲未有賠償嘅聲氣.............要打去follow up吓...........其實原來11月頭已寄來cheque (我唔為意)..............只賠到hk$300

-我宜家對石垣嘅天氣同海況了解咗.............想要穩定嘅晴空同海........要揀early summer嚟.........但如想睇魔鬼魚.............就迫住要sep-oct嚟

-今次石垣之旅喺順便睇吓自己喺咪真喺鍾意潛水...............如果跟到個good instructor喺yes ge.............希望2017年新年檔期可以去外國考個初級潛水員牌la~~~~

沒有留言:

張貼留言