2016年11月7日 星期一

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ day 5

day 5行程 - oct 10, 2016 (mon)

today's highlight : kabira diving, 川平公園茶屋 (沖繩麵), 川平灣, うーまる (鐵板燒), 影星


kabira diving

















收費 : net 19,440 yen/head (嗰幾日嘅海面情況持續唔好............所以有special offer............有睇唔到魔鬼魚嘅價............如睇到就27,000 yen).........絕對唔平嘅價$$$$
tour by : umicoza海講座
booked via : direct with umicoza海講座
pick up time : 8:25am from guest house
covered : full gear diving equip., diving suit, 2 dives, lunch, transportation, photo cd
satisfaction index : v good (雖然去唔到睇魔鬼魚.................見到嘅海底生物唔多.............但我個instructor似coach.............唔止帶............第2 dive喺有些少training.............試吓自己游..........唔洗拖住手)

準時嚟民宿接我

去到佢個office................換衫.............出發去川平石崎海域公園區

第1個潛點.............coral garden............1:1由miki san小姐帶住我潛

有明顯白浪............但我哋喺背住佢..............喺船嘅另1面潛

今次落水喺"back drop"式.............翻後就落.............miki san落先做stand by...........因為我同miki san講咗我琴日潛水有咩問題..............所以剛落水...............近乎每落1步.............就要我"鏈"鼻噴氣.............唔好等到耳仔痛先噴.............之後佢都頻密提我"鏈"鼻噴氣


因為風浪大關係...............已確定去唔到manta scramble睇魔鬼魚...............第2個point嚟呢度.........喺水度還是未能隨心游上游落........成日都痴住海底/撞埋d石/珊瑚度.........因為都有水流.........要抓住d嘢.........真喺好過意唔去啪斷咗1條珊瑚 :(

 miki san除咗影相............仲拍咗3條video.............但file size>blogspot嘅上限 (100mb)..............所以upload唔到............diving完咗上灘...............多謝同行嘅香港人團友..............幫我影到張睇唔出唧肉嘅背相..........gd angle............XDD

番回office沖身.............無耐就落起大雨.............喺落咗成個鐘嗰隻................lunch box調味好好呀.............gd!!

今日2 dives嘅潛水record

hea住等雨停...............1個senior diver團友帶咗個好勁嘅攝影裝備嚟 (好似俗稱大蜘蛛)...........仲好快將d相load到去ipad.............點解佢影到咁多生物嘅?.............勁!!............仲影得好靚添呀!.............我想問佢攞相...........不過唔好意思..............後來我隻cd都攪掂.............再送我哋返guest house

返嚟hk之後.............我email咗個thank you note比miki san...........佢有日回番個email比我..........重點喺attach咗張oct 19影嘅魔鬼魚相比我 (已得miki san同意share)............大啦啦5條呀!!!!...........羨慕死我啦!!!


late tea



名稱 : 川平公園茶屋
地址 : 沖縄県石垣市川平934-37
電話 : +81 0980 88 2210
營業時間 : 11h00 to 16h00
收費 : 600 yen/head
純個人整體評價 : fair與good之間
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470501/47001239/#anchor-rd-detail

本來嚟探定路明天嚟lunch.........已經>4pm,佢仲營業..............所以穩陣d食咗先 :

1) 8重山蕎麥麵 (600 yen)
-佢得2款麵...............另1個喺排骨麵.................因為我仲有d飽..............所以揀咗呢個無咁heavy
-有魚肉條同肉絲
-湯底好濃鰹魚同木魚味...............本想大讚..............不過飲多幾啖就覺得鹹,又口渴.........唔喺真正gd
-麵質帶少少彈性, 呢個不錯

後記
-店內環境


川平灣初影

食飽.............就去最近嘅川平灣kabira bay行...............late afternoon...........小暗.............同聽日出太陽嘅樣有好大分別


late dinner



名稱 : うーまる
地址 : 沖縄県石垣市川平844-1
電話 : +81 0980 88 2841
營業時間 : 17h30 - 22h00 (no thu); end apr - oct : 12h00 - 14h00, 17h30 - 22h00 (no thu)
收費 : 2,690 yen/head
純個人整體評價 : good
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470501/47012246/

喺民宿hea夠先出去搵嘢食............今日好多舖頭無開...........原來喺日本嘅公眾假期.........本來去食間印尼嘢...........老板娘話過好味............不過入到去..........full爆..............要等1個鐘先有位.............仲巧遇朝早潛水嘅亞叔...............我唔等............亞叔好似講下面呢間都出名...............共叫咗 :

1) 凍茉莉茶 (350 yen)

2) 燒沖繩agu豬 (980 yen)
-咁多脂肪拎嚟燒.............正呀!
-有少少醃過..............油香肉鬆,帶點甜
-我分別用唔同配料食..............仲唧埋青檸汁添
-掂!

3) 日本牛5花肉 (980 yen)
-因為石垣牛唔喺我嘅favorite..............所以我叫本土牛就得
-我以為要自己燒.............已煮好晒
-有肥膏連住嗰舊..............肉質會喺鬆好多.............咁就gd
-少d肥膏嘅就有些少"un"
-但整體都ok................我會鍾意個豬多過牛

4) 枝豆 (380 yen)
-我仲未多夠..............叫個小食...........咬吓豆

後記
-店內環境

- 喺度巧遇今日喺川平灣互相幫大家影相嘅couple.........大家打個招呼~~~


影星失敗

今晚喺最後1晚喺川平灣.............盡人事去影吓星..........不過都喺咁多咁厚雲............星條毛都影唔到

沒有留言:

張貼留言