2016年11月29日 星期二

林記小食@紅磡 - 港式小食


地址 : 紅磡差館里 21 號
電話 : n/a
消費 : hk$24/ head
純個人評價 : fair與good之間
























有晚無意中經過................成條街得呢檔有人排隊...............望咗人哋食咩,再上or search..............oct 26, 2016 (wed).............嚟買咗 :

1) 林記3寶 (hk$24)
-我跟or嘅食評,有人食林記3寶 - 腸粉,燒賣,魚蛋................我跟人哋篇食評叫辣魚蛋
-份量都唔少
-3樣嘢之中,我覺得腸粉最ok..............因為都滑,唔淋pat pat............d醬都ok.............燒賣唔喺粉團,有點挺身,ok嘅.............魚蛋普通正路............我1路企住食...............反而見到d街坊通常都叫唔辣魚蛋
-如果再嚟嘅話都只會encore腸粉


後記
1) 店內環境

2) 我見有人揸車嚟買添呀!!...........由我開始排到食完..............條隊keep住有人排,無短過

沒有留言:

張貼留言