2016年11月1日 星期二

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ day 2

day 2行程 - oct 7, 2016 (fri)

today's highlight : 波照間郵局, ニシ浜 (nishihama beach)kukuru cafe (日式西餐), ぶどぅまれー (豬手關東煮)


早餐



















名稱 : - (7am-8:30am)
地址 : ishigakijima hotel olive
電話 : +81 (80) 3183 7043
收費 : 100 yen <-- 平到不能相信
純個人整體評價 : impressed (計埋價$$$$因素) 

同上次無嘜點變~~~只喺生果唔同

後記
-環境


平田観光
















地址 : 沖縄県石垣市美崎1番地 (石垣港離島ターミナル内)
電話 : +81 0980 82 6711

之前已同平田観光好多次電郵來往..................我琴日1到埗已去咗搵mina san小姐比$$$$............3,090 yen..............佢幫我留咗今日第1班嘅單程船飛.............因為佢識講英文...........我仲麻煩佢幫我打電話比波照間民宿..........叫定民宿如開得成第1班船嘅話.............去碼頭接我

今朝我好緊張............之前先打完風 (颱風#1618)..............去波照間島呢2日先復番航.................1起身............即刻click入安栄觀光個website睇.............真黑仔!!............要開船前嘅1個鐘先決定到出/ cancel............心急死人啦!...........即喺要等到7:30am先知...........如果全日cancel嘅話..........我要即刻book今晚石垣酒店...........打開定個荷包比人搶$$$$............因之前1日check過好多target嘅酒店已full

好彩第1班開得成................8:10am就要返去平田觀光pick up張船飛

冬季嘅high speed boat schedule比夏季少咗d班次咁囉 (http://www.aneikankou.co.jp)

summer schedule

winter schedule

其實人哋喺local tour旅行社............我諗住book佢1個坐船tour睇星.............唔喺淨買船飛...........但佢話如果個海適合出船,但多雲............個團都會照出...........唔會cancel/ refund.........咁我就諗住嚟到即晚先book............不過我available嘅2個夜晚都多雲,幫襯唔到佢............我都有d唔好意思.........成日問lee問lo

佢哋亦可代訂民宿.........不過要收番10%作手續費.........佢哋覆得算快,最遲next day覆.........我後期有托佢哋訂波照間嘅民宿.........只喺我target嘅2間都full咗.........佢都主動問埋佢哋知嘅民宿,但都喺full...............如果我1早識得搵佢哋.....................就唔洗比間diving company吊住.............心情患得患失.............將個行程改嚟改去............10%我願意比


波照間島 hateruma island

呢個島喺全日本最南............我target嚟呢度睇咩叫波照間藍同星.............地埋上,波照間島明顯跌咗落去....................附近無嘢幫佢遮擋...............所以好易受風浪影嚮而停航..............d颱風吹去台灣又好.............吹上日本又好.............波照間島航線就1定首當其衝

估唔到鳩間島同西表島嘅上原港..............冬季時間同樣唔易入.............就算無颱風都易停航 (因為強風).............我覺得比波照間島仲難入


今日要last hour先決定出唔出船................就知道個海有d料到...............明顯抛..............間唔中似玩緊海盜船............不過我算幾抛得..................所以無問題...............最後今日第1,2班都出到...........第3班就cancel

**只有安栄観光 (http://www.aneikankou.co.jp)入波照間島...........八重山観光(http://www.yaeyama.co.jp/) 無行呢條線**


住宿情況 (波照間島)


名稱 : ラグーン
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町波照間2942
電話 : +81 090 3796 0420
入住時段 : 共1晚 (素泊,唔包早&晚餐)
room type : single room
總收費 : 4,600 yen/ 1晚房$$$$ (素泊)
booked via : sea technico (我join潛水嗰間公司)

remarks : 呢度只有6間1-2人房...............房內無電視機.............但房嘅隔音好好.............男女各自有專用shared toilet同bathroom.........女專用區有2格toilet,3格fully independent shower (算好多,總共先得6間房)............男專用區,每樣只得1格..............我嗰晚6間房full晒............咁啱喺3男3女

民宿老板 mr itou san+老板娘已喺碼頭等我...................仲沿途1路介紹d landmark比我知..............nishihama beach.............食刨冰 (不幸臨時休息)..............賣t shirt紀念品...............士多...............郵局...............豬手oden.............最近民宿嘅kukuru cafe



仲有提供波照間地圖..............但map對我喺無用 (我唔識睇,我要有gps先掂).............我用嚟show比街坊睇..............叫佢哋教我去呢度嗰度

1嚟到...............我就識到房客 ms mizue san.................之後仲相約夜晚去食豬手oden.............原來佢呢段時間生日呀!


民宿老板喺附近仲有另1間民宿.........4間2-3人房
名稱 : ゆったい
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町波照間3141-1


波照間島士多

















呢個島無tourist shops (得1間賣t shirt,紀念品)..............店舖主要喺解決島民嘅日常需要............有幾間士多.............民宿老板話呢間喺全波照間島最大嘅士多................hahaha

1) 黑糖雪糕 (330 yen)
-好有黑糖味道
-掂

2) postcard x 2 (@210 yen)
-我揀咗星星同石碑嗰張


後記
-店內環境


波照間島郵局


地址 : 沖縄県八重山郡竹富町波照間106-2
電話 : +81 0980 85 8342

民宿老板話郵局sat唔開.........咁即喺我今日就要去咗佢

我見到佢嘅post card唔太靚...................走去附近嘅士多買咗2張 (420 yen).............1張寄比little monster..............1張寄比自已..............佢好攪笑............喺都要我買多個信封入晒2張postcard落去...............咁咪會無咗波照間個chop印囉..............佢就賣多2個郵票比我..............再"給"個波照間印................ok la............我哋都溝通唔到..............多謝256 yen..............又好快喎.............用咗6日就收到~~~~


ニシ浜/ nishihama beach
由民宿行去nishihama beach大約要25分鐘............唔識踩單車真喺蝕底..............我要學返佢.............否則日後自己去旅行好多制抓

呢個就喺好出名嘅海灘.........的確比藍嘅color tone dominate............light blue部份.............好baby blue.........綠色元素比較少.........同鳩間島,黑島d水色好唔同

今日唔算真正好天..............其實喺1邊bright..............1邊暗................我主力影bright嗰邊...............因為有風..............所以d雲吹住咁行.................我著晒長袖保暖衫同褲.........第1吓落水都有d凍.........正因為唔太曬..............我索性瞓喺淺水度.............望住d雲飄游...............我就比d浪沖吓沖吓.............間唔中食個浪花.............都好舒服,放鬆

之後個天真喺好黑...............似打到嚟咁............上咗個亭避咗1陣雨.............再光番時,影多1陣就走喇 


lunch



名稱 : Kukuru cafe 
地址 : 沖縄県 八重山郡竹富町波照間3146
電話 : +81 980 85 8135
營業時間 : 10h00 to 15h00 (last order 14h30)
收費 : 1,250 yen/head
純個人整體評價 : fair與good之間
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470502/47001942/

近近哋,去呢間食............環境都好nature, relax :

1) orion beer (450 yen)
-冰凍,仲有幾條豆咬吓添

2) 波照間島豆腐玄米飯 (800 yen)
-飯佢有2款,但我聽唔明,是但叫咗1款
-味道ok,住家,輕手調味

後記
-店內環境

-我最鍾意呢度有3隻喵星人.............喺成餐飯嘅亮點............1隻有點皮膚病,另1隻鍾意同人玩,有1隻匿埋喺屋內

我當然同痴人嗰隻玩.............同佢warm up咗1陣............開始行埋嚟喇............雙腳先企上我大肶.............哄埋嚟聞咗我2聞,見我無反抗/縮開.............就老實不客氣咁成隻坐咗上我大肶度............不停黏呢度黏嗰度...............之不過..........奴才10分樂意做主子嘅人肉cushion...........又可以摸住佢................估唔到呢度好似喵cafe咁..............XDD

呢個位應該喺佢嘅....................就算有客坐咗喺度............佢只會坐近枱角...........都唔會走開.............你有你食.............佢有佢坐.............好有性格


dinner











名稱 : ぶどぅまれー
地址 : 沖縄県 八重山郡竹富町波照間2844
電話 : +81 980 85 8271
營業時間 : 12h00 - 14h00; 15h30-23h00
收費 : 2,200 yen/head
純個人整體評價 : fair與good之間
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470502/47001942/

好彩同mizue san小姐1齊 (佢20年前開始嚟波照間島,共嚟咗2x次)...........我plot唔到呢間食肆落google map度..............天又黑.................全程跟住佢行............叫咗 :

1) 泡波 (1,000 yen)
-喺波照島釀嘅類似燒酒...............好易入口.............初時諗住mizue san會1齊飲.............點知佢唔飲............1個人隊晒...........雖無飲到hihi.............瞓到1/2夜酒醒............好口渴
-有d日本人嘅飲法............喺又on rock...........又+清水
-我都喺on rock得喇


2) 前菜 (200 yen)
-ok

3) 豬手關東煮 (1,000 yen)
-初時我唔知咩叫oden
-上到枱............我就知即喺關東煮
-味道近乎原味,調味輕手............唔存在有師傅
-民宿老板話呢度嘅豬手唔錯.............所以我叫
-豬手炆得腍,軟 (露晒骨)...........滿有骨膠原
-個蘿蔔好甜,無渣

4) 蛋餅 (送)
-差唔多睇完dvd時............老板娘整咗個蛋餅出嚟...............每人1碟

5) 島香蕉 (送)
-吹水吹到.............店主請埋食波照間島香蕉............好薄皮...............似牛奶蕉味

後記
-店內環境

-喺餐廳度,我哋重遇頭先喺賣紀念品舖頭嘅1對日本人couple (來自橫濱).........後期我哋4個1齊傾,個老婆識英文.........我寫吓漢字同畫吓畫嚟溝通.........後來1個本土大叔熟客(好攪笑)...............同老闆都+入1齊吹水

-有2次我用左手接大叔斟嘅酒.............佢堅持我要用右手拎杯,佢先肯斟.............嘜左右手有分別嘅咩?..............大叔曾1道懷疑我喺咪左yau...........我喺左膠多d囉............XDD

-老闆突然問起我肥仔金 (北韓條白痴仔)................我話嗰條正"fucking idiot"............佢驚會打扙............我話應該唔會.............現今無人會願意付出咁沉重嘅代價~~~~~

-原來8重山群島喺每年嘅5月頭...............各自都有慶祝活動................好似鳩間島喺每年5月3日有音樂祭.............而波照間島會每年5月4日-8日..............會有慶祝同年生肖嘅event...............老闆仲好熱情話要播2年前嘅慶祝活動

-呢餐飯由7pm食到11pm...............好開心嘅yuntaku (drinking party after dinner).............上次去鳩間島識到嘅三好san教我............最後來個合照作紀念...........原來日本人遊客只喺住喺我哋隔離間民宿.............我邀請佢2個嚟我間民宿............食我帶去嘅香港小食.............不過民宿唔可以邀請外人入去~~~~


波照間島星空
返到去...............其他房友話~10pm時............d星多d...............真喺時不與我...............返到嚟嘅時候超多雲............無嘜星 (真喺x那星!!!)

沒有留言:

張貼留言