2016年11月2日 星期三

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ day 3

day 3行程 - oct 8, 2016 (sat)

today's highlight : kukuru cafe (黑糖刨冰), 日本最南端之碑


早安波照間島

今次嚟到石垣..............都喺瞓得唔好............仲好早醒咗..............咁就出去行吓同做stretching運動...............因為喺蔗田旁............4野無人..............於是我又播住you tube d歌嚟做運動..............好好間唔中先有人踩單車經過..............所以我無嘈到人架!

今朝比琴日大風..............好彩我著咗件有帽嘅jacket出嚟.................今日d雲好多...........又好似萬花筒咁吹住轉pattern


撲cargo ferry

返到民宿 (~8:10am).............我見到其1住客................佢同我講咗1堆日文............佢好似唔知我唔識聽.............好似有個no字...........我估喺咪講今朝第1班high speed boat cancel.................於是即刻上安栄観光website............真喺欠航..............頂!!!我1直都喺諗住搭cargo ferry............但喺無咗第1班船..............之後嗰2班都唔會樂觀啦.............咁就會好多人同我搶飛...............因為cargo ferry無得預先訂飛 (high speed boat喺website喺可以預先訂飛)..............只可買即日

於是我無等民宿老板嚟...............就自己行去碼頭 (~20 mins).............個心又好急/緊張..............如果搶唔到飛................搭唔到cargo ferry點算好??.............我無plan喺手了..............1喺要等唔知幾時先有開嘅high speed boat...........1喺等下1次嘅cargo ferry which is next tue..............感覺行咗好耐都未到...............最後1段喺長落斜...............我諗緊返去民宿時..............變成上斜..............會金好多

嚟到碼頭已有1班人喺度等...............但1個船公司嘅職員都無...............我見有人排隊mark底嘢...............因為寫日文,我唔明...............於是我問排我前面嘅女仔............免強溝通到...........好似喺登記要搭cargo ferry嘅name list...........還是喺排下1班high speed boat呢............唔好理,登記咗先..............我排#20...............好彩我有帶到自己整嗰張itin.............填咗民宿老板個電話落去.............前面個日本女仔明白個電話喺民宿老板...............幫我寫明喺民宿泊電話...............我個心都喺唔踏實.............始終張船飛未到手..............d人登記咗都喺度打躉唔走..............我又問唔到佢哋喺度等咩?..............令到我個心有d不安..............但都要離開碼頭返民宿

我見到外邊有架紅色"xxx莊"嘅民宿車.............屋主剛車d客嚟碼頭攪船飛...............我用咗畢生最厚嘅面皮+10級勇氣............拎住民宿張地圖...............問auntie可唔可以車我上返去 (因為個島無的士,我迫住要r順風車).............溝通咗1陣佢明白..............仲肯車我上番去,喺附近停低比我................都已經好好喇................hurray!..........多謝auntie!!

我返到民宿............見到民宿老板喺度...............我話咗比佢知我排#20..............仲留咗佢個電話............佢assure我會坐到cargo ferry,無問題............但我還是很擔心.............原來3個男住客都喺今日走.............老板就車佢哋去碼頭登記船飛


early dessert



名稱 : Kukuru cafe 
地址 : 沖縄県 八重山郡竹富町波照間3146
電話 : +81 980 85 8135
營業時間 : 10h00 to 15h00 (last order 14h30)
收費 : 600 yen/head
純個人整體評價 : good
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470502/47001942/

雖然島上最出名嘅刨冰店無開............但民宿老板娘話呢度嘅刨冰都gd.............琴日無留意佢last order喺2:30pm.............食唔到...........所以臨走要食咗先 :

1) 黑糖kakigori (600 yen)
-都大碗
-唔喺靠淋黑糖糖漿上面嗰隻..............製作認真
-黑糖粉嘅味道有點似黃豆粉
-甜度唔算高..........外層喺淨刨冰...........裡面喺刨黑糖冰.............冰花唔粗,唔"charm"口
-好味呀!


波照間島黑糖

波照間島嘅黑糖最出名.............睇到佢周圍都喺蔗田就知................可惜喺幾間士多裡面..............我1包都無見過...............應該比人搶購晒 (呢個weekend正好喺日本假期)...............其他嘅黑糖by product仲有d嘅............但黑糖cookie都喺比人搶晒............好彩mizue san小姐送咗1包黑糖比我...............佢帶我去買............舖頭已sold out.............我最後喺石垣国內線機場見到有得賣


波照間島喵星人

呢度都算多見到喵喎


日本最南端之碑+平和之碑




地址 : 沖縄県八重山郡竹富町波照間907-1751
電話 : nil

同民宿老板約好12:40pm喺民宿等............之後車我哋去碼頭............仲有近乎2個鐘............因為google map搵到日本最南端之碑嘅point..............所以我選擇行去睇吓..............1程要行31 mins.................都易行..............因>90%喺石屎地............只喺要上落下暗斜............今日天色小暗...........所以無咁辛苦

 去到啦!..............終於見到有人氣..............搵到人幫我影相

走嘅時候.............我又遇番我琴日問路嘅2個單車少女.............真喺啱喇..........大家say個bye~~~返到民宿...........~12:30pm...........但3個男住客嘅行李唔見晒.............剩番我嗰個喺度............佢哋走晒嘅?................我無遲到喎!...........我都唔理,去極速沖咗個涼先............出到嚟就見到老板娘.............佢好似搵緊我咁.............見到我好高興............即刻車我去碼頭


波照間島客貨船 cargo ferry

去到碼頭............我見番晒佢哋.............從其中1個人嘅表情............好似搵到我啦咁樣............民宿老板去幫我買船飛............etd波照間島2pm.............eta石垣4pm..............1,540 yen..............而2個男住客好似嬲咗我咁 (同1班客貨船,全無打招呼)............我唔知我做錯咗d嘜嘢................另1個都仲會同我講吓嘢嘅男住客就好似坐charter船去大原港

喺碼頭..........我又重遇琴晚嘅橫濱couple............佢哋原定喺想坐第1班high speed boat (可惜cancel咗).............但cargo ferry都坐唔到.............因為佢哋~10am先去碼頭登記............cargo ferry已full..............佢哋間民宿搵到有條charter細船 (10人)去西表島大原港.............再由大原港坐high speed boat返石垣............之後我哋握手道別............希望可以日後喺石垣再見~~~~

客貨船碼頭同high speed boat碼頭大約有3-4個船位之隔啫...............我見有人排隊,我又排啦............之後將行李入貨柜仔.............好彩有位坐呢種sofa凳 (30個位咋).............其他人1喺要上甲板坐............或坐地下..........全船大約容納90乘客................需時2 hours.............喺high speed boat嘅double

最後今日第1,2班都cancel...........估佢唔到..............第3班竟然開得成 (不過有機會折返嘅condition)............不過你無得博等第3班..........action has to b taken in advance...........博唔到就被困波照間島


石垣島客貨船cargo ferry位置

石垣島嘅客貨船位置同high speed boat ferry terminal................就距離好遠喇...................個賣飛ticketing office喺近住east china hotel...................去唔同外島有唔同上/落船位置...............好似我由波照間島返嚟.................個落船位都幾遠吓


住宿情況 (ishigaki)


名稱 : ishigakijima hotel olive
地址 : Ishigaki Misaki-cho, 1-5 (距離石垣離島碼頭~1 min walk)
電話 : 81 (80) 3183 7043
website : -
入住時段 : 共1晚 (唔包早餐)
room type : single room
總收費 : 7,000 yen/ 1晚房$$$$
booked via : booking.com (around 2016 early aug)
屋內設施 : wifi只喺大堂...........所有基本嘢,浴室amenities

comment : clean,寧靜............早餐超平但唔hea...............服務好.............肯幫我打電話比餐廳問嘢
remarks : 
-無lift............要自己搬行李行樓梯.............雪柜公家..............熱水煲公家
-今次比番前日嗰間房我


dessert



名稱 : xxxx 
地址 : 沖縄県石垣巿美崎町 3附近 (ishigakijima hotel olive斜對面)
電話 : n/a
營業時間 : ? to 19h30
收費 : 500 yen/head
純個人整體評價 : fair
tabelog link : -

因為cremia好似好出名...........喺石垣竟然見到..........所以想試 :

1) cremia軟雪糕 (500 yen)
-1接上手已溶到滴...........明顯個保存溫度唔夠低.............扣咗好多分
-牛奶味喺濃嘅.......個牛油cookie皮筒都鬆...........喺個雪糕唔稱職啫


dinner



名稱 : xxxx 
地址 : 沖縄県石垣市美崎町8-4附近 (okinawa craft store對面)
電話 : n/a
營業時間 : ?
收費 : 900 yen/head (ie total 1,800 yen)
純個人整體評價 : absolutely fair
tabelog link : -

本來想去嘅食肆full咗..........因太老定,無book到位.............我同新朋友今日都好倦..........所以唔想行太遠...........求其入咗呢間 :

1) bitter gourd chample (850 yen)
-調味幾鹹吓
-個湯嘅師傅強..........我飲咗2啖就放棄

2) pork cutlet with egg (950 yen)
-我無試到.............友人話好鹹

後記
-店內環境

-新朋友今日join咗平田観光嘅island hopping.............可惜又大雨又大浪...........1d都唔enjoy~~~

沒有留言:

張貼留言