2016年11月6日 星期日

初冬石垣+波照間島 (oct 6 - 11, 2016)/ day 4

day 4行程 - oct 9, 2016 (sun)

today's highlight : かみやーき小かまぼこ店 (魚餅小食)島+diving, fruit jewelry factory (甜品)地海灘睇日落, ハコカフェ (日式cafe)


早餐


















名稱 : かみやーき小かまぼこ店
地址 : 沖縄県石垣市字石垣270-1
電話 : +81 980 82 2347
營業時間 : 06h00 to 19h00
website : http://kamiyaki.main.jp/
收費 : 350 yen
純個人整體評價 : fair與good之間

諗唔到有咩早餐............所以再嚟呢間.........買咗 :

1) 大丸 (155 yen)
-試食過先買
-味道ok,腍中有彈

2) 小丸 (195 yen)
-個名我作嘅
-其實味道同上面嘅大丸相近

3) 魚餅 (送)
-個名我作嘅
-今次竟然有贈品..............多謝晒~~~~


八重山観光

















地址 : 沖縄県石垣市美崎1番地 (石垣港離島ターミナル内)

今日要入小浜島join潛水團............所以要嚟買船飛.............為咗方便同職員溝通............我先上咗佢個website.........1埋counter就show比職員睇我想買9:10am嗰班.............因為回程唔需要劃定時間................所以我買round trip (往復)..............會平些少...............原來佢知道我有用佢個website...........又有5% discount...........真喺unexpected.............net 1,920 yen


島 + diving tour (1/2日)

收費 : net 10,000 yen/head (因為潛水中途要腰斬..............所以自動由13,000 yen -到10,000 yen)
tour by : sea technico (回覆handle到英文............但講同寫英文1般)
booked via : direct with sea technico
gathering time : 9:40 am at小浜島碼頭
covered : diving equip., diving suit, 1 dive
satisfaction index : fair (回覆慢..............友情客串幫我訂民宿,唔問都唔update, 令我走咗寃枉路.............因為佢始終幫我book到波照間島民宿 (超難book).............我要還人情............小小哋join 1/2日............否則我飛咗佢好耐...........體驗式diving(1帶2)帶得麻麻)

1落船................職員已喺碼頭等緊我............全部人已換好衫............因為佢哋全住小浜島............只喺得我1個人由石垣入

先入幻之島,可惜嗰日天色好陰,作落雨.........喺呢度做diving嘅briefing................今日連埋我,得4個人玩潛水,其他團友就浮潛..........完咗就喺幻之島上短留.........點解叫幻之島?.........因為個沙島形狀會隨住海浪,潮汐漲退而改變.........每日個島形都唔同

無陽光,仲要黑埋個天,只可以叫到此1遊.........咩都唔洗講

去到下1個潛水點.........落起細雨.........但不遠處見到都勁嘅湧浪.................我心諗唔喺就呢個point浮同潛瓦?...............真喺..............於是我見個tour要比埋浮水條比團友攬住..............而2個diving instructors就每人帶住2個學員落水............揸住條繩落去...............越底水流越強............教練有用手寫板寫嘢..........但喺日文...........少寫英文..............今次我潛得麻麻............因隻左耳噴極都equalize唔到..............呼吸節奏又唔穩定

後來要腰斬..............都喺寫日文..............原來因為颱風艾利 (#1619) 停住喺廣東省唔郁...........有少少轉向台灣..............連帶個低氣壓都扯向台灣.............台灣無運行.............石垣都唔會有............佢哋下午嘅出海都會除消

上到船...............其他團友已喺船上............相信咁大浪,得個抛字............水流刮起晒............d水應濁晒.........魚都會匿埋.............無陽光又陰............無嘢好睇............情況應同我潛嘅1樣


回石垣島

返上小浜島....................反而天色開始光.............真喺吹漲!...........搭1:30pm嘅船.............上船時,收飛嘅女職員見我1身落過海嘅裝束 (沙灘褲+浮潛鞋+拎住沙灘巾)...........佢同我講咗1堆日文...........佢應該喺擔心我條褲唔乾,坐濕佢d絨毛凳...........我示意我有沙灘巾墊住.............其實我條沙灘褲已乾...........裡面嘅泳褲都已1/2乾


tea



名稱 : Fruit Jewelry Factory
地址 : 沖縄県石垣市大川270-3
電話 : +81 0980 87 5524
營業時間 : 12h00 to 20h00
website : http://www.fruitjewelryfactory.com/access/
收費 : 1,150 yen/head
純個人整體評價 : good
tabelog link : https://tabelog.com/en/okinawa/A4705/A470501/47014647/

上次嚟石垣,都有入過去睇.............有日,舊同事send咗條新假期link比我.........介紹得幾吸引.........所以今次嚟共叫咗 :

1) 菠蘿雪條 (540 yen)
-嗰日得2款雪條啫...........我揀咗菠蘿...............因為我麻麻哋芒果
-味道自然............有自然酸味...........甜味 (唔假,唔喺罐頭甜)>酸味.............喺沖繩菠蘿嘅特性

2) 菠蘿puff (360 yen)
-個crust有微脆,有點牛油香
-個custard滑.............唔太甜,有香氣
-gd

3) 菠蘿酥 (250 yen)
-呢個我留番明早出海前做早餐
-個酥皮牛油味唔出,整體味道都ok嘅

後記
-店內有唔少嘢買


去川平灣

好彩頭先1落船就去碼頭外嗰個巴士站睇吓....................見到有個巴士職員,即刻reconfirm佢其中1班#9巴士schedule (我都知喺夏季先有,姑且問吓)..............原來要去巴士總站先有得搭.............唔會經碼頭呢個站.............我成日以為碼頭喺10000能站

喺香港已check晒d巴士路線同schedule (http://www.cosmos.ne.jp/~bus/azu_hp4-rosen.html)................如果旺季,喺會多2班車...........我搭4:15pm嗰班...................其實去川平.............唔止#9..............好似仲有其他巴士線.............但班次可能只喺1日1-2班............#9已叫做好密

入去個office問嘢.................大叔都講到簡單英文.............問我要去邊個站............喺川平公園................仲教我用自動賣票機................720 yen...............之後去車站2等車 ...........上車show飛..........都多人搭喎!..............見到幾pair香港人

返到嚟睇相先見到原來office內唔比影相...........oh, sorry!當時大叔無阻止我,我又時運高睇唔到~~


住宿情況 (kabira)



名稱 : lulaliya
地址 : 沖縄県石垣市川平921-1
電話 : 81 0980 87 0059
website : http://www.lulaliya.com/
入住時段 : 共2晚 (唔包早餐)
room type : single room
總收費 : 11,000 yen/ 2晚房$$$$ (素泊)
booked via : booking.com (around 2016 early aug)
屋內設施 : shared toilet & bathrooms............shower夠熱,夠水力.............有浴室毛巾提供.............public area有凍熱水供應

comment : clean,寧靜
remarks : decoration喺西式relax style...............老板娘好nice..............英文得............靚女,保養得超好,樣似20尾至30頭 (佢有話比我知佢幾多嵗)..............原來佢以前喺美容師
窗外view

lobby


share bathroom & toilet

*落咗車之後...........喺google map plot唔到細街.............喺map上show喺實色嘅中間位...........都唔知點行.................問咗corner間士多 (黑住面答我............可能佢1日都唔知entertain幾多我呢d運吉友............齋問路,無幫襯)..............好似話轉上第2/3條街轉入去..............唔似喎..............於是我又要問另1個疑似街坊嘅男人..............佢話好似喺下1條街...............行咗入去,又唔似喎............退番出嚟時.................個男人喺路口等緊我..............帶我再落去下1條街..............喺佢帶頭幫我搵..............啱啦............搵到啦............我好sincere同佢講 "doumo arigatou gozaimasta"!*

見到呢個cafe牌個路口轉入.............lulaliya對面喺另1間民宿"上x"............即喺相見到嗰個牌


海灘日落 sukuji beach

check in後............我問老板娘可以去邊度睇日落............佢介紹底地海灘 (sukuji beach)..........要行~30 mins............即刻出發............雖然我知今日雲多,唔樂觀...........但我仍然"明知不可為而為之".............1對比利時嘅住客 (坐同1班巴士嚟川平灣)有為我打氣

拎住民宿做嘅map.............開住google map.............去到主要分岔位..........都喺要問多人1次..............揀啱行..............同google map嘅都in sync...........無遇到人,但有車經過.............我直情行馬路..........可能我行得急啦 (天黑啦嘛).............用咗~25 mins

如expected.............d雲超大超厚............我只逗留咗1陣

回程嘅路行咗無耐就變到黑晒.............我要開住flashlight行..............無幾耐..............後面有架綿羊仔經過..............佢竟然喺前面停咗車...............好似等我咁............喺個女司機...............我行埋去............主動話佢知我行緊返去lulaliya...............夾埋都無咁啱..............原來佢都喺住lulaliya呀 (事後知佢住我隔離房)!!!!..............所以我有順風車坐..............但喺唔安全嘅情況下(無頭盔)返去..................個女仔都aware,開得唔快


dinner



名稱 : ハコカフェ
地址 : 沖縄県石垣市川平921-1
電話 : -
營業時間 : 08h00 - 10h00; 12h00-16h00; 18h00 - 21h00 (no thu)
收費 : 1,300 yen/head
純個人整體評價 : fair與good之間
tabelog link : -

約好剛車我返嚟嘅女仔1齊dinner...........但要等1等我沖個涼先...............因為佢有點餓,所以就喺民宿間cafe食 :

1) 石垣島黑啤 (600 yen)
-上次嚟都有飲.............同樣溫和roast味...........比1般黑啤易入口
-好鍾意呢個紀念版paper label..............好靚~~~~

2) margherita pizza (700 yen)
-味道正路.........重要喺上枱時仲幾熱
-似乎石垣島上嘅餐廳都幾重視溫度

後記
-店內環境

- 食完走去對面枱同比利時couple吹水..............佢哋嚟日本進行6 weeks嘅旅行.............由東京開始...........活動都比較靜態+spiritual............去寺呀,行山呀...........個老婆好攪笑.............苦晒口話去寺廟可以洗滌心靈,清吓罪孽...............佢老公好抵死話 "there's a lot to do (指清罪孽)"..........XDD

沒有留言:

張貼留言