2016年6月29日 星期三

The Pawn@灣仔 - 名氣fish & chips


地址 : 灣仔莊士敦道62號2樓
電話 : 2866 3444
website : http://www.thepawn.com.hk/
消費 : hk$160/ head
純個人評價 : fair



因為tom aikens嘅大名............jun 2, 2016 (thu)...............1個人嚟lunch...............原來食fish & chips喺去1f bar.............我去錯咗2f restaurant.............叫咗 :

1) fish & chips (hk$88)
-先放低呢大樽malt vinegar同調味品
-等咗好1段時間先有得食
-我咁concern溫度..............呢個超級熱..............熱到燙傷咗我嘅上顎 (我上顎皮比較薄)...............要讚
-佢用嘅魚種同個脆漿厚度都同我平時食嘅唔同
-無多口問喺邊種魚............喺big trunk of fish fillet,連皮..........肉質結實
-佢個脆漿都較厚身,但平均.............喺明顯脆嘅
-對我嚟講最大問題喺無調味............無論batter/舊魚...........喺無味
-我即刻要開malt vinegar (我麻麻哋tartar sauce)............每啖都撒d鹽,黑椒...........先好少少
-fries喺粗肥.............熱力澎湃.........但無嘜薯味

2) ginger ale (hk$55)
-$$$$喺飲嘢上面搵
-很淡.............玉泉嘅ginger ale好過佢~~~~~


後記
1) 店內環境

2) 嗰日我揀咗坐出面................獨霸balcony..............緊喺啦..............大熱天時.............邊有人咁自虐............有冷氣唔嘆..............走去吹吊扇咁痴線先得架!...........但我可以無拘無束...........hea晒咁坐~~~~

沒有留言:

張貼留言