2016年6月14日 星期二

Cheeky Pasta@灣仔 - 小店服務好


地址 : 灣仔汕頭街4號地下B2A號舖
電話 : 2325 2725
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



3 visits
舊同事forward咗個採訪video link比我............令我有興趣嚟試................may 12 (thu), 16 (mon) & 18 (wed), 2016.............自己嚟lunch...............共叫咗 :

1) thai win蘆薈椰青水 (hk$18)
-無過甜..........椰青味唔出
-都ok嘅

2) 肉丸意粉 (hk$56)
-要求意粉煮硬d..........唔腍............但唔挺
-個肉丸好味.........d肉唔喺平時嘅勁免治..........而且有+香草,有黑椒味...........好似仲有洋蔥粒.........味道比坊間嘅豐富...........足料,唔喺1舊粉
-份量唔大............對女仔嚟講.............只喺剛剛夠飽
-個sauce味道都自然

3) 忌廉煙肉野菌意粉 (hk$56)
-呢個喺另1個signature
-要咗長通粉..........今次要求要勁咬口
-texture的確比上次好
-味道ok不俗............我覺得cream sauce喺無咁易失手
-份量都喺唔大...........嗰日有點肚餓.............所以之後我要去買個生果杯

4) set lunch意粉 (hk$52)
-終極試埋佢嘅set意粉................喺自由組合
-先擇意粉type...............今次試linguine..............揀sauce...............我要咗tomato pesto..............揀料..............我要咗什菜
-雖然男店主話linguine會喺較有咬口...............無再刻意同我remark煮得有咬口d................出到嚟..............我想要再硬d
-個sauce稍稍甜多咗
-仲有包埋湯/飲品
-我要咗字母湯...............但無諗過喺甜架喎...............有d糖水feel.............我有懷疑過字母湯查實喺唔喺甜嘅...............但我唔like
-我無多口同男店主求証


後記
1) 因為店比較少............只得5個座位................多數做take away

2) 男店主好friendly健談.............服務快手

沒有留言:

張貼留言