2016年6月3日 星期五

Pololi@灣仔 - 夏威夷速食


地址 : 灣仔汕頭街4號地舖
電話 : 3706 5641
website : http://pololikai.com/
消費 : hk$90
純個人評價 : fair與good之間




may 11, 2016 (wed)..............自己嚟lunch..............叫咗 :

1) poke - rice mix salad (hk$90)
-poke喺夏威夷嘅1種小食.............音po-kay (佢website教,唔喺我點會識)
-每個poke只喺重180g
-我都喺第1次食夏威夷菜
-都幾日本style...........喺魚生切粒...........可揀全沙律底/ 飯底/ mix
-我試咗3款嘅醃tuna.............我揀咗thai style..............再+好似喺柚子醋3文魚
-因為今日幾肚餓............所以我揀咗brown rice+沙律
-魚生份量都幾多..............同飯嘅比例喺~1:1
-魚生新鮮...........泰式嘅吞拿魚都唔喺辣.............只喺混有lemongrass絲............有點泰式風情
-d飯好暖熱
-沙律我揀咗醋dressing
-幾似食緊魚生飯咁..........不過就撈埋沙律菜
-嗰日食完呢個poke我唔夠飽..............hk$90都仲未食得飽...............幾貴吓
-下次要搵無嘜胃口先嚟食好d..............XDD


後記
1) 店內環境

 2) 之後去買咗個唔甜嘅生果杯 (hk$17)...........咁就好飽喇..............食完好想喺公園眠1眠~~~~

沒有留言:

張貼留言