2016年6月11日 星期六

YOKU MOKU@灣仔 - 奶茶swiss roll

YOKU MOKU

地址 : 灣仔皇后大道東200號利東街地下G35號舖
電話 : -
website : www.yokumoku.com.hk
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2nd & 3rd visit
有日見人勁讚佢嘅卷蛋............may 12 (thu) & 14 (sat), 2016...............共買咗 :


1) 皇室奶茶味蛋糕卷 - 1/2條 (net hk$85.5)
-原價hk$95..........用指定hsbc credit card有9折
-lunch time行過.............店員話夜晚嚟買............有機會賣晒............所以先比$$$$............放工先攞
-<6pm嚟到............佢真喺賣晒所有蛋糕.............好誇張
-因為車程>1 hr............所以女店員好好..............幫我痴咗1個凍包
-個sponge cake都鬆...........但moist度唔高...........普通料..............不過最like喺個奶茶味cream...........茶味好出............甜度唔高 (對我嚟講)
-佢嘅奶茶味產品果然有水準

2) 原味蛋糕卷 - 1/2條 (net hk$79.2)
-原價hk$88..........用指定hsbc credit card有9折
-呢個相對地失色...............原味嘅cream喺有奶香............不過其他牌子都做到............佢無嘜突出
-友人問呢個有咩特別...........我話無...........友人反鍾意老銅嘅baby mon cxxx


後記
1) 第2次...............女店員好好.............朝早打比我............話我知返咗貨..............肯幫我留1.5條蛋糕卷..............如果嚟唔到攞餅.............希望我可以早d話比佢知

但我臨去攞餅前先知屋企人竟然買咗1個蛋糕...............我去到即刻縮單..............改要1/2條原味.............真喺唔好意思~~~

沒有留言:

張貼留言