2016年6月17日 星期五

金華燒味小廚@旺角 - 叉燒飯


地址 : 旺角煙廠街14號地下
電話 : 2613 8889
消費 : hk$35/ head
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)


may 19, 2016 (thu).............屋企無又飯開.............喺我個food list度揀嚟呢間...............1人quick dinner.............叫咗 :

1) 叉燒飯 (hk$35)
-呢間名不經傳嘅港式食肆喺1個唔識嘅auntie介紹.............上年喺中環x樂食燒鵝河時..............同對面嘅auntie傾傾吓...............佢話鍾意佐敦金華嘅叉燒.............但我只check到喺旺角嘅金華............希望呢間喺auntie口中嗰間啦
-我要求1/2肥瘦...............最怕食柴皮乾實叉燒 (我就唔識欣賞灣仔好出名嘅x興叉燒)
-佢都唔喺認真好肥...........會lai住少少肥膏咁啫
-佢嘅叉燒有肉質...............唔似高級食肆嗰種腍版叉燒............肉鬆
-佢有甜味...........但唔喺坊間食到嘅嗰種蜜甜味...........不過我唔慣叉燒無蜜味
-我最like喺個溫度.............好暖熱 (唔知喺咪好彩)...........令你覺得呢舊叉燒好新鮮.............而且喺出面食肆嘅叉燒通常都喺室溫............食到咁暖熱好少有
-如果再燒得burnt些少........表面可以有點硬就perfect
-只喺略嫌豉油汁太少.............下次要叫多汁


後記
1) 店內環境

2) 呢度環境喺麻麻哋............我張枱嘅玻璃面底下仲有幾隻蟻~~~~

3) 如果佐敦真喺有間金華燒味,叉燒又得嘅...............麻煩請通知!...........嗰間先喺auntie口中嘅叉燒舖

沒有留言:

張貼留言