2016年6月23日 星期四

三多@大埔+元朗 - 慕名炸肶

三多

地址 :
(1) 大埔北盛街29A號地下
電話 : 6011 6423
營業時間 : 6pm - 3:30am
(2) 元朗又新街40-48號榮豐大廈地下E號舖
電話 : -
營業時間 : ~3pm - 1:00am
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair

(大埔店)
(元朗店)

may 2 (mon) & 22 (sun), 2016 .................去咗2間分店.............共叫咗 :

1) 炸雞肶 x 2 (@hk$25)
-果然旺場..........要排隊........即叫即整............都要等10 mins左右
-我自己獨食1隻...........真喺好很熱...........就算有紙包住柄骨位揸住都頂唔住...........要攤多陣先
-入口唔覺油膩
-因為吉列皮.........所以更覺熱脆..........但我覺得層皮幾鹹吓..........調味重手..........有人話喺"師傅"...........都應該喺
-雞肉批開攤薄咗 (估易熟d)..........但嫩滑
-味道無想像中咁好............1來我對吉列嘢麻麻哋.............但見喺名物,都要試吓

2) 滷水雞肶 (hk$28)
-事後見人寫油肶仲正..........所以當元朗店試業期間............走去買隻試吓
-油肶嘅熱度都唔弱 (雖然無炸肶咁高)............滷水嘅香料味唔重..............反而似豉油肶多d...........甜味出...........個皮就入味.............d肉就好表面
-但肉質尚算嫩滑
-因為我唔鍾意吉列嘢.............所以我會鍾意滷肶多d

3) 豉油肉碎炒腸粉 (hk$35)
-其實見人寫佢嘅混醬腸粉好食..........不過元朗分店只得炒腸粉
-無所謂啦.............都叫番個
-我食完油肶先打開食.........仲幾熱吓
-幾上色.........有唔少芽菜,少少肉碎
-腸粉入口唔粉,微彈.........質感好.........有點鑊氣
-味道有點豐富 (唔多正常出現喺豉油皇腸上)..........所以我覺得有"師傅"............但偶然食吓,無所謂
-但都幾油吓


後記
1) 大埔店內環境


2) 我對於明顯用師傅嘅食肆都唔多欣賞.............仲要成窩人去排..............唔多啱我!

沒有留言:

張貼留言