2015年5月17日 星期日

美味餃子店@太子 - 唔識欣賞

美味餃子店

地址 : 太子大南街74號地舖
電話 : 2309 7308
消費 : hk$62
純個人評價 : fair



















apr 15, 15 (wed)............放工嚟開餐............已排咗5-6 units嘅人.........幸好我得1個人.........所以唔洗排 :

1) 辣菜甫+醋 (免費)
-我張枱,人人都匹...........所以我都唔執輸...........初時我唔知喺咁辣
-之後我要勁+醋去溝淡佢..........但都食到個嘴hing晒

2) 雲耳椰菜肉餃拼白菜餃 - 細碗 (hk$32)
-個湯底喺野葛菜豬肉湯............味道比平時嘅野葛菜水平宜近人好多..........呢個好飲..........喺全餐最好嘅部份
-揀咗雙拼
-製作需時
-包得靚...........個皮的確好...........無煮到甩皮甩骨...........好完整
-但老實講,我真喺食唔到有肉..........咬開後.........我都望咗好耐..............我曾懷疑是否齋餃嚟
-味道喺清淡自然...........唔會過度豐富.........都住家

3) 煎韮菜肉 - 細碗 (hk$30)
-見到碟底就知好油膩吓
-因為韮菜關係,所以味道會濃郁d..........同樣肉都唔多覺
-雖然喺煎得好browning..........but too oily


後記
1) menu

2) 雖然呢度長期旺爆..........但我應該唔會再嚟

沒有留言:

張貼留言