2015年5月21日 星期四

Big Fernand@中環 - french burger


地址 : 中環金融街8號國際金融中心商場2樓2017號舖
電話 : 6650 0552
website : www.bigfernand.hk
消費 : hk$175/head
純個人評價 : fair


















apr 21, 15 (tue)..............1人來quick dinner......................叫咗 :

1) le bartholome combo+ drink (hk$135+40)

i) burger
-australian graded pasture fed beef, no hormones or antibiotics
-with raclette de savoie cheese, pork bacon, caramelized onions, chives, bb fernand homemade bbq sauce and tata fernand homemade cocktail sauce
-叫咗medium rare........因為店員話唔會bloody
-個包只喺暖熱...........尤其個patty絶對唔喺piping hot
-從未試過呢個combination嘅burger............就因為呢點已比到理由自己嚟試
-因為有咁多材料,所以味道喺好豐富..............對我哋帶點甜note (bbq sauce)...........我都like............熱番d會更佳
-個patty嘅肉並唔喺minced到無晒肉質..............少有地佢哋仲有點tissue..........但我覺得唔夠juicy..........略為乾咗些少
-除咗呢2點之外,喺ok不錯的

ii) fernandines
-homemade french fries
-我覺得佢嘅薯條最差.........底少少喺腍晒..........唔知1開始就倒晒出嚟唔好焗住會否another story
-佢問我除咗枱上支ketchup外............比我揀要咩醬.............貪心嘅我要晒3隻 (bbq sauce, cocktail同sweet mayonnaise)..............我覺得mayonnaise相對地最bland...........味道最無個性.............而個bbq sauce最濃,惹味............cocktail都得意,微微spicy

iii) drink - elixirs of traditional lemonade
-要+$40
-imported lemonade.............甜度唔高............co2亦唔多


後記
1) 店內環境

2) 味道同blue buxxxxx比有不少可進步空間..............對我嚟講更worse喺回家後 (無食過其他嘢)幾口渴..............飲1次水都唔夠..........要飲夠2 round.............所以我幾肯定呢餐唔知邊樣嘢有師傅~~~~~

2 則留言:

  1. 我覺得唔值,因為唔係掛好好食,但收呢個價錢

    回覆刪除