2013年7月16日 星期二

Piccolo Pizzeria & Bar@灣仔 - nice food warm service

Piccolo Pizzeria & Bar

地址 : 灣仔大王東街22號地下4-5號舖
電話 : 2824 3002
消費 : $140/head (ie total $410)
純個人評價 : good


jul 01, 13............猶豫喺2間餐廳選擇..........擲毫決定下嚟咗呢間..............3人來dinner.........叫咗 :

1) lime juice (hk$37)
-
take完我嘅lime juice order後,另1侍應特意過來提我...........話佢哋嘅lime juice真喺好酸,問我有無問題...........因為imagine唔到即喺會有幾酸.............所以order照keep
-侍應真細心..........放低咗杯lime juice後...........同我講,如果試飲過後............想轉成lime soda都可以
-經過佢2度呼籲..........我都要嚴陣以待..............hahaha
-果然真喺得lime嘅純天然酸味.............1d甜味都無...........酸度好堅.........幸好都無"劫"..............但都喺轉番做lime soda會飲得舒服d
-待應service level超讚
-後來睇番張單..........佢哋忘記bill番lime soda嘅價$$$$


2) lime soda (hk$38)
-友人都喺叫lime soda

3) pancetta pizza (hk$130+$15)
-pizza全都得11吋1個size..........有10款
-叫呢款pizza喺因為佢喺餐廳嘅signature..........會打隻生蛋落去........再焗焗佢變成太陽蛋
-雞蛋都有2款以供選擇............有本地同意大利..........1場嚟到,當然+hk$15叫意大利蛋嚟試吓啦
-好靚嘅橙紅色蛋黃
-但個pizza就焗得燶咗少少,有部份邊位都變黑
-薄批,脆身,不過因為煙肉大大片,所以鹹度高咗d,因而蓋過了其他味道
-雖然味道上濃咗d,但都值得叫來見識吓呢個signature pizza



4) vongole (hk$150)

-1個pizza就唔多夠,所以+多個pasta
-因為喺see through廚房.........所以見到廚房間唔中就會有火光.........好好奇煮緊d咩咁好火
-1問之下...........侍應話喺vongole.........咁就呢個啦
-共有7款pasta選擇...........因為vongole通常喺配linguine...........所以我都跟番傳統用linguine
-linguine要求al dente
-侍應好細心...........見到廚房冒火光 (佢諗住我想睇)............即刻叫我望下............我笑言"my pasta is on fire".............hahaha
-portion都ok大,蜆都唔少
-入口linguine的確無腍............對我嚟講,稍稍硬多些少更佳
-蜆無overcook,所以都幾嫩,亦有點鮮味,唔會味如嚼蠟
-因為+咗辣椒,所以個湯汁都會帶辣.............對我還可接受...........咁樣個意粉就會惹味同醒神1d
-gd


後記
1) 餐廳環境, 餐具



2) 呢度服務好nice........又細心

3) 因為sun關係...........所以客量唔會迫爆.............又唔嘈

3 則留言:

  1. 咁灣仔好好多喎

    回覆刪除
  2. 冇叫甜品, 定係冇甜品供應呀?

    回覆刪除
  3. 睇完妳D相後,我想再去食

    回覆刪除