2013年7月10日 星期三

冬瓜海鮮湯

之前喺fb見到友人煮個冬瓜海鮮湯............好似好正同容易煮............問咗友人詳情............原來都唔喺我心目中咁straight forward.............jun 30, 13................問完即刻實踐

材料 (2-3人)
-蟹仔6-7隻(友人覺得蟹仔鮮甜過用一隻大蟹)
-蜆仔(多少隨意)
-冬瓜1斤
-唐芹小許
-薑/蒜頭/紅葱頭各小許
-蔥粒小許
-海鹽小許
-紹興酒小許
-炸莱 (個人喜好,可以不用............不過not my favorite,所以無+)
-黑胡椒 (個人喜好,可以不用..............不過not my favorite,所以無+)

不過基於試驗性質.........所以我煮個細scale..........將以上材料cut1/2

steps
(1) 將蜆浸水後,先飛水,1張開口即取起過水,盡量冲多幾次水,這樣無沙又爽口。
(2) 用油爆香薑/蒜頭/紅葱頭,再落蟹炒至轉成金黄色,在鑊邊下小許紹興酒,炒2炒,落好熱滾水倒入蟹內,會即時變成奶色的湯,加入冬瓜,蓋上蓋滾5分鈡先
(3) 這時加入已開口蜆仔,再蓋上蓋滚多5分鈡。
(4) 最後加入唐芹粒及葱粒,加些小海鹽,如喜歡可+埋炸莱,黑胡椒
(5) 完成!

live demo
-材料


-材料ready


-step 1

-step 2


-step 3


-step 4

** 但嫌個鮮甜度好唔夠............我要諗吓下次點改善

5 則留言:

  1. 海鮮冬瓜湯, 正喎! 咁多海鮮應該好鮮架?!

    回覆刪除
  2. 妳個海鮮湯一定好鮮甜呢

    回覆刪除
  3. 已經係好好的嘗試, 下次一定會更好!!

    回覆刪除
  4. 咁多海鮮部唔甜? Try to add some drops of lemon juice to see whether it can bring up the umami!

    回覆刪除