2013年7月21日 星期日

Chicha@soho - 秘魯初體驗

Chicha

地址 : 中環卑利街26號地下舖
電話 : 2561 3336
website : www.conceptcreations.hk
消費 : hk$465/head (ie total hk$930)
純個人評價 : fair與good之間


暫時香港有2間食秘魯菜嘅餐廳 (2間都喺中環區)...........呢間開得耐d..............jul 06, 13.............2人嚟lunch.........叫咗 :

1) corvina (hk$148)
-sea bass, choclo, camote, red onion and classic leche de tigre
-呢個屬於ceviche類食品,喺秘魯嘅傳統appetiser
-google咗ceviche即喺south American dish of raw white fish or seafood marinated in lemon juice and chopped onions and served as an appetizer
-咁即喺醃過嘅魚生,魚生會切成粗粒,用青檸汁,洋蔥等醃
-這個用咗sea bass,因為醃過,所以帶酸酸的,但醃嘅時間唔會好長,所以魚粒唔會好似鹹魚咁,醃到肉質都變實
-配以番薯粒同秘魯嘅大粒粟米
-大粟米同香港食慣嘅超甜粟米好唔同.........佢嘅皮唔脆,亦唔甜........反而個皮喺微煙韌 (有時食粗糧嘅粟米嗰種質感).......中間肉嘅部份無嘜味,有少少似食緊豆
-味道唔會話好吸引.......不過就見識到秘魯嘅傳統頭盤


2) king fish (hk$168)
-除咗king fish外,仲有cilantro, camote and aji armarillo leche de tigre
-呢個屬於tiradito類食品,都喺1道常見嘅秘魯菜色,而且同上面嘅ceviche有點似,都喺以魚生為主角
-呢個就無洋蔥,伴以炸過嘅芫茜,番薯片同秘魯嘅黃辣椒煮成嘅汁
-個king fish就配個用秘魯黃辣椒煮成嘅汁,但味道1d都唔辣喎,只喺有點spicy啫
-上網check到呢種黃辣椒好多時煮秘魯菜都會+落去,可以話喺秘魯菜嘅靈魂/100搭材料
-我會鍾意呢個味道豐富同有層次多d

3) corazon (hk$60)
-beef hearts, aji armarillo, crema, walnut
-呢個屬於antichuchos類食品,即喺串燒,喺秘魯好耐歷史同popular嘅肉串小食,通常用牛心
-其實初時waitress介紹1個魚嘅串燒,怕我哋接受唔到牛心.........不過食友做咗少少功課先嚟........所以stick to呢個有特式嘅秘魯小食

-就算唔當佢喺秘魯菜.........我哋改以日式串燒嘅角度嚟睇.......呢個燒得出色
-原因喺入口grill味出,但唔喺燶,外表小挺脆,中間無over grill,啱啱好熟,仲好juicy同嫩,熟度掌握到剛好
-另外比日式串燒更勝1籌喺個醬汁用上秘魯黃辣椒嘅aji amarillo,帶很溫和/輕微嘅spicy味
-又有果仁碎,配料口感同醬汁,味道無日式串燒咁乾身
-gd

4) lomo saltado (hk$315)
-tenderloin, scallions, tomato, aji amarillo, soy, papas and choclo arroz
-呢個喺waitress第1推介
-都喺秘魯傳統dish,但就受亞洲菜影響(當年中國人移民過去).......所以材料(芫茜,白飯,窩蛋,炸過嘅薯仔粒)同賣相(用鑊仔,飯勺上枱)有點中式
-中間個球體原來喺白飯炸成,影完相後,waitress就幫我哋整散同攪均佢
-個牛有明顯牛味,未至於好嫩,但就很juicy
-亦+有很秘魯食材嘅大粟米同黃辣椒
-顏色鮮艷,味道正路,不過就唔會話好好味/驚喜


5) banarama (hk$95)
-grilled plantain,dulce de leche ice cream and soft meringue
-呢個屬於postres類食品,即喺甜品
-睇個名就知同蕉有關
-呢個waitress話都多客會叫
-估唔到蕉喺類似大蕉,唔喺超巿嗰款香蕉,所以grill完都唔會腍晒無質感,亦有大蕉嗰種香甜味,+埋caramelize過
-而雪糕waitress話就喺餐廳自己整,上網check喺由奶煮到caramelize, 但見個啡色咁淺,所以焦味無嘜,但佢嘅滑度同creamy度真喺要比個like佢,甜度唔算高,雪糕面撒以少少玉桂粉
-我第1次食soft meringue,焗完後,好似cream咁,我初時以為喺cream,仲周圍搵個soft meringue
-不錯嘅甜品


6) picarones (hk$75)
-fried sweet potato donut with orange spiced syrup
-另1個呢度popular嘅甜品,亦喺很秘魯嘅甜品
-由番薯蓉溝麵粉炸成嘅donut,好彩唔喺實心,否則都唔晒,不過我食到有少少微酸味
-呢個組合比較簡單,炸咗個番薯溝麵粉嘅donut,之後蘸個syrup食
-味道比較平凡,樸實


 
後記
1) 餐廳環境


2) 呢度lunch罕有無+1 (dinner我唔知有無+1喇).............所以我哋比tips都豪番d~~~

3) 要讚service很好..........見我哋2個咁中國人面孔........都知道我哋喺張白紙............所以waitress好主動同有耐性作出介紹,解釋同推介.........協助吓我哋2個煩友............hahaha..........等我哋有idea叫咩嘢.........每道菜上枱後,都好認真再介紹1次..........呢個泊得住酒店級對waiter/ waitress嘅要求

4) 寫呢篇blog特別做多咗網上research..........咁我先知點寫..........做完資料搜集先了解多d秘魯菜嘅details.........今次喺個很好嘅food experience同見識(因未去過南美)多過味覺上帶嚟嘅驚喜 (除咗個牛心串燒外)

4 則留言:

  1. 秘魯菜真係好特別丫! 個飯真係好有中菜影子呢~~

    回覆刪除
  2. Mr & Mrs Leung7/25/2013 5:34 下午

    quite special

    回覆刪除
  3. 好特別的秘鲁美食,謝謝你的分享,很吸引喲!
    我也寫了一篇美唇的blog, 歡迎有空來看看丫 ^_^

    回覆刪除
  4. Very special!

    回覆刪除