2013年7月6日 星期六

長浜No.1拉麵@soho - not my bowl of noodle

長浜No.1拉麵

地址 : 中環九如坊14號地下
電話 : 2323 6115
消費 : hk$82/head
純個人評價 : fair與good之間

jun 29, 13.............去剪髮前............來個late lunch.........叫咗 :

1) 醃菜 (免費)
-我自己就無+
-但對面嘅客人就當喺餸咁1路食,1路+


2) 玉子拉麵 (hk$82)
-共7款拉麵選擇
-揀咗有溏心蛋,豬骨湯底嘅玉子拉麵
-正如很多拉麵專門店,有好多options要tick
-最後揀咗超硬麵度,有香油(sweet oil),蔥(spring onion),但無蒜頭
-其實我喺跟佢牆上嘅recommendation
-佢嘅湯底的確比坊間其他拉麵店"杰"少少,但又唔覺得鮮味,都無飲完會黏口,鹹味不重,可能有香油,有好輕微嘅甜意,幸好唔會見到好油膩,因為味道不夠豐富,所以比較單調,平庸
-拉麵喺直身幼麵,就算叫上超硬.........入口並唔會有硬嘅口感,只喺1定無腍身.........對我喺perfect
-隻橙紅蛋黃,色澤對辦,調味恰宜,可以再溏心d
-叉燒有經炙過,肉鬆,合格有餘,但唔算好
-伴料有紫菜,蔥同木耳
-好自然將呢間同2星期前去tst嘅aguxx東京xxxx比較..........呢度嘅拉麵有佢嘅誠意,唔喺差............但個人喜歡aguxx多d因為個湯底,叉燒同麵類較合我口味

3) 辛子高菜 (送)
-原價hk$8
-點解會送個topping比我?.............因為佢漏咗我張單
-我落完單後,1直低頭上網........好1段時間.......見早我少少嚟嘅客都食完碗麵咁滯,仲拎紙巾抹嘴........望吓廚房又無人煮緊嘢........follow up之下...........發現佢唔見咗我張單
-我要再填多次.........佢哋都已經多次勁講sorry........我話okok........碗麵上枱時,佢主動話要送番兜topping比我 (我無要求要佢送嘢補償架)............多謝晒~~~
-呢個無想像中咁辣,尤其浸落湯底同麵1齊食..........+咗呢個,大大豐富成個麵嘅味道...........因為幾惹味,又微辣,好彩有佢,否則成碗麵都幾dull吓

 
後記
1) 餐廳環境


2) 服務喺幾好的

點樣去???
1) 上中區電梯.........上1段.........見到威靈頓街嘅樓梯
2) 落到地下........轉左行

3) 行到去威靈頓街口..........轉左,對面見到有筷子記

4) 繼續向前行............直至見到蓮香個corner

5) 望上面斜路...........過對面馬路(小心車,都幾密).........去間酒店


6) 喺酒店呢條街入.........向前行


7) 就喺中後段度

2 則留言:

  1. 我都中意d拉麵係硬既

    回覆刪除
  2. 這間經過幾次都無食, 一係我地有其他目標, 一係落閘未開或維修

    回覆刪除