2013年7月28日 星期日

千鍋居@佐敦 - 水準平平


地址 : 佐敦佐敦道26E號寶輝閣1樓
電話 : 2377 2022
消費 : hk$210/head (ie total hk$1,700)
純個人評價 : absolutely fair


近期人氣店............組好腳.............jul 12, 13.............8人來dinner..........叫咗 :

1) 茶芥 x 8 (@hk$12)
-青瓜同豆角...........2條前菜都10分夠味..........因為嘴刁嘅食友食出佢落重師傅

2) 大良蟹雞鍋 - 1/2隻雞 (hk$278)
-分1/2隻/1隻雞嘅portion
-大家都比較穩陣,所以叫來最細份量
-因為我哋張枱已設有2個電磁爐,所以可以1直hing住蟹雞鍋
-呢個鍋伴以1碟烏冬,侍應仲建議我哋食晒d雞同蟹時,先+落去
-雞喺嫩,不過唔夠入味...........而隻蟹唔喺肥美質素
-大家似乎欣賞之後嘅烏冬,因為個索咗d汁

3) 椒香桂花魚 (hk$238)
-因為桂花魚本質很滑,但無嘜味,所以食友講食川菜呢類咁濃味嘅菜式,都喜歡用上桂花魚
-魚肉剛熟咁,川椒味溫和,所以連我都可以接受到
-是晚個人比較喜歡嘅dish
 
4) 蘿蔔崩砂腩煲 (hk$148)
-這是訂位時reserve埋的
-但牛腩唔見特別有質素,因肉唔夠鬆,微微帶點實
-但蘿蔔則是無渣又甜的好貨色



5) 9制豬手 (hk$88)
-大多數豬手都無嘜肉,以皮為主
-入口很彈,感覺全是骨膠原
-味道比較話梅味為主



6) 砂鍋生啫通菜梗 (hk$68)
-菜梗有點老

7) 砂鍋生啫田雞 (hk$118)
-很濃,很惹味
-田雞曾撈過生粉,因為份量多咗少少,經熱烤下表層有點點黏
-大家都知道惹味嘅源頭喺嘜嘢
-所以亦無謂多講

8) 重慶麻辣雞煲 - 小 (hk$138)
-大伙兒嘅食友都喺嗜辣之徒,所以當然要叫個辣味之作啦
-大家都知我嘅能力............hahaha...........所以都叫我先挾最面的
-之後個煲再滾耐d,我都唔洗沾手
-食友們都讚呢個雞煲,因為辣度夠,入味云云

9) 招牌秘方醬油碌鵝 - 1/2隻 (hk$258)
-亦是叫來1/2隻,但份量都幾大
-香港可以食到碌鵝嘅地方唔多
-亦問過食友點先稱之為碌鵝,大約知道喺講究個煮法,慢慢將隻鵝在鑊內翻動,+入醬料煮熟
-厚肉,皮唔多脂肪,有鵝味,夠入味,唯獨面上淋上嘅醬汁過濃味,有點畫蛇添足



10) 花蛤蒸水蛋 (hk$88)
-未來之前已聽過好壞差1/2嘅評語
-所以都唔敢期望太高
-走運的我食到1隻蜆帶有微鮮味,第2隻就無晒味,食友都喺食到無味
-蛋很滑,但就有唔合情理嘅豐富味道,大家又明白晒~~~



11) 烏冬 (hk$20)
-因為大家好欣賞個辣雞煲...........連汁都唔放過.............所以叫來1碟淨烏冬放落煲內煮
-聽到其1食友都讚辣呀..........難得佢哋咁高度評價...........我當然唔會挾嚟食啦
後記
1) 餐牌環境


2) 多謝食友買來枝紅酒同大家share


3) 食到最尾,大家都覺得好口渴..........都喺嗰句..........大家都明白啦............hahahaha~~~~............食友們都好中肯咁話呢餐唔喺差........但都大感奇怪餐廳何以成為前陣子嘅人氣店?_?..........我個人比佢嘅評價唔高...........因太無誠意..........明白食肆用師傅很難避免............但咁重手,著跡..........過了火

6 則留言:

  1. 我都好怕食到太重味精, 之後飲多多水都解唔到

    回覆刪除
  2. 真係冇乜特別,都唔知點解咁人有氣,咁多人去

    回覆刪除
  3. 跌得好快.................

    回覆刪除
  4. It seems like only a few chinese restaurant can do a steady job.

    回覆刪除
  5. 恩恩 係幾抵食..不過味道沒有說的那麼好 可能人多佐 質素保持唔到

    回覆刪除