2013年7月7日 星期日

Godiva Chocolatier@中環 - 新亮點甜品

Godiva Chocolatier
 


地址 : 中環港景街1號國際金融中心商場1樓1029-1030號舖
電話 : 2805 0518
消費 : hk$39/head
純個人評價 : good


nth visit
今年godiva推出了朱古力軟雪糕............身邊好多食友都試過了.............我終於jun 29, 13 dinner前食番杯先 :

1) 朱古力軟雪糕 (hk$39)
-ifc呢間godiva有供應軟雪糕............見到都幾多人排隊喎..........所以先去影番ph嘅店舖相
-好彩影完番嚟,條龍短咗,排2個人就得喇
-大部份嘅客人都喺為咗軟雪糕而嚟
-同之前食友嘅相比較,我嘅軟雪糕圈數都ok,唔會好矮,但個威化筒邊嘅朱古力米就似乎無佢哋咁澎湃
-仲有朱古力漿同1片dark chocolate thin
-急不及待就食咗1啖,先再影個close up............sorry,所以第2張相個頂即時頓又溶咗~~~
-軟雪糕除咗濃朱古力味外,仲10分silky,好幼滑..........呢點既明顯又impress
-個威化筒都正常..........都鬆脆





後記
1) dinner時我仲好飽 (因之前太晏食拉麵........開飯前仲食埋雪糕)...........所以又近乎陪坐..........不過友人們都慣晒...........同佢哋出街食飯前...........我通常去我心儀嘅食肆掃完1輪先~~~


3 則留言:

  1. 之後有無收到試食邀請呀? 我食左2次後收到invite, 之後再去, hehe

    回覆刪除
  2. 我仲未去試呀

    回覆刪除
  3. 試左啦

    回覆刪除