2011年10月14日 星期五

Real Steel - 鐵甲鋼拳




oct 08, 11嚟睇

在不遠的未來2020年,觀眾不再滿足於傳統拳擊肉搏,取而代之是更具官能刺激的機械人拳擊。過氣拳手查理(曉治積曼飾演)生活潦倒,只能靠帶著次貨機械人參加黑市拳賽維生,同一時間多年不見的11歲兒子麥斯又突然出現,更令他苦惱不堪。一次意外,麥斯偶然從垃圾堆中檢回一個殘破機械人阿當,決心把他改造訓練再上擂台,麥斯的努力感染了查理,父子同心作戰竟令被人看扁的阿當創造了一次又一次的奇蹟,更打入冠軍聯賽與不敗神話宙斯大帝一決高下。強弱懸殊下,阿當一直處於挨打劣勢,查理父子檔最後能否扭轉局面?


後記

hugh jackman嘅今次又短又貼嘅髮型+鬍鬚好jerard butler feel............但身型就無jerard butler咁肥............所以fit好多...................故事上雖然喺超現實...........但全圍繞boxing發展............中間有親情,愛情同堅持..............最形嗰場當然喺last round, 機械人跟住hugh jackman嘅動作作戰啦~~~~~而hugh jackman嘅動作亦有板有眼..........很有power............當然好型爆啦~~~~~


 

沒有留言:

張貼留言