2010年12月1日 星期三

豚王@中環 - 勁排隊拉麵

地址 : 中環蘭桂坊和安里8-13號和安樓地下
電話 : 2530 0600
營業時間 : mon-sat : 11am - 3pm; 6pm - 9pm
消費 : $75/head
整體評價 : good (主要因為湯底)

因為飲食顧問話我可以食叉燒拉麵.........真喺太高興了.........難得有間好想試嘅新店我可以去..........所以nov 11, 10獨個兒來叫咗  :

1) 豚王拉麵 (hk$75)
-來到嘅時候近乎12點中午,但已排咗10幾個人,所以排咗足足1/2個鐘
-排緊隊時,已填好order紙
-喜歡咁多個環節有得揀,尤其喺麵質嘅軟硬度
-我食到有點辣,仲以為佢比錯咗我呢
-材料很簡單,拉麵,木耳,蔥,叉燒,蒜蓉和少少7味粉
-湯底真喺好足味,也濃,再+上7味粉嘅協助下,個小辣味大大提升咗個惹味度
-叉燒好薄切,1塊帶有點肥膏就好鬆,但另1塊連1點肥膏都無的,就變得普通
-個拉麵喺幼直版,而唔喺同個人喜好嘅捲曲粗版
-而硬度未至於有咬口,就微挺身啦,但唔彈..........不是我喜愛嘅麵質
-木耳就增添個咬口度
-整體味道喺不錯
-我問咗店員咩時段無咁多人等,佢話1喺1開舖頭段或者是2.30pm過後,不過佢哋3pm會休場 (**未喺3色台曝光時問的,現在已是different story)




後記
1) 煮麵雙雄...........枱面




2) 之前本約好食友們嚟食.........但因為個人問題,所以要defer,但我自己又嚟偷跳............食友們,真喺sorry..................請見諒........遲d我會同大家再食過架~~~

3) 最近因為店舖喺3色台曝光.........排隊情況嚴重惡化,竟然未開舖(ie 11am)就要排隊..........有食友~11am來,但等咗74mins..........老實講,要排1/2個鐘仲可以.........但要排>1/2個鐘就唔值了~~~~~


點樣去???
1) 坐mtr中環站d2出口.............轉右



2) 去到戲院呢個街口..............轉左
3) 過咗對面馬路..........向右行



4) 去到德己立街................轉上












5) 向前行,直至見到鏞記嗰個街口...........再行1個街口..........行入去.........中段左右位置

4 則留言:

  1. 我下星期應承左朋友去食lunch,真係好驚要等好耐丫

    回覆刪除
  2. 呢間野專兄 post 相果陣已經想食, 點知無 lala 佢 10 月放左成個月假, 之後想去食既時候, 已比 Michael Lam 曝光了.......oooooo

    回覆刪除
  3. 我仍然在不停面試和筆試.....因為想在新工前睇下有無更好的選擇。每個星期都要面試/筆試, 所以無機會去旅行~

    回覆刪除
  4. Heard the line is always long....may be I should come before 12.......yum yum

    回覆刪除