2010年12月27日 星期一

焦糖果仁爆谷

happy boxing day~~~~

前排同事請了我哋食1罐(紅罐原味)焦糖果仁爆谷...............我覺得好好味,焦糖coating夠脆.............對我而言,甜度唔過份(其實都幾甜架~~~hahaha)............杏仁同pecan nuts又好脆香喎.............very gd

於是我就問同事喺邊度買..............佢喺fusion買,但outlet不多.............之後我喺taste搵到,買來1罐請同事1齊食..............2日之內又清晒~~~~

同事知我好鍾意食...............分別話比我聽惠康有.............萬寧有..............都喺hk$49.9/罐.................見過有間萬寧有優惠...........買2罐有85折.................所以呢個xmas,我1共買咗4罐拎嚟送禮自奉...................hehe.............我就揀咗綠色罐嘅焦糖腰果爆谷比自己............不過甜度明顯比紅罐的高因個焦糖coating喺厚d同多d (唔知點解個生產標準紅罐同綠罐喺唔同嘅),而且腰果嘅味道相對起杏仁同pecan清淡,所以同爆谷擦出嚟效果麻麻哋............還是紅罐好味好多~~~



4 則留言:

  1. Happy boxing day ar~ miss you in sunny's home party today, 期待遲D再聚的一日!!

    回覆刪除
  2. 喂喂,妳可以食咩?

    回覆刪除
  3. 見到呢 d 野就諗起甜,係非常甜,不其然打左個冷震。 p.s.請再看我之前 comment 中的 link。保重。

    回覆刪除
  4. 我意思係,妳得食爆谷呀

    回覆刪除