2010年12月19日 星期日

early xmas gift

之前友人問我有無收過crabtree嘅promotional leafet..........但回家1看後,只剩下1天.........於是友人就話等信用咭嘅offer算啦................

後來我發現公司有crabtree嘅staff offer...........咁我咪話比友人聽啦.............大約3枝25ml細size嘅hand cream...........共hk$85...........點知佢話比我聽,佢同事唔知點解有crabtree嘅bulk purchase offer..............於是6枝25ml細size嘅hand cream,都喺hk$9x/盒咋.......佢買咗6盒........仲同我反傾銷添........賣番比我............唓.........d人真喺hills

不過友人就送咗1盒比我...........hehe..........多謝晒~~~


dec 11, 10去了友人家取禮物............佢個女讀緊我母校嘅小學部 (其實我都喺中學先去入去母校,唔喺直升嗰隻)............友人叫個女唱首校歌比我聽吓...........想引証同我中學嘅校歌1唔1樣.............我只能夠講我聽過首歌..........但唔肯定是否校歌............友人同我都大笑............hahaha..........老友..........1/2個世紀前嘅事.............邊記得喎~~~~不過我會去搵出個答案嘅..............hum~~~~

友人個女就中晒nobody嘅毒 (由幼稚園開始)..........1共睇咗3次mv...........仲要跳埋添~~~其實睇咗3次之後,佢都仲話要睇架............不過佢要去補習班咋............搭lift時仲喺唱緊nobody架..............真喺得人驚呀..........hahahaha

3 則留言:

  1. 你唔拍底個女的跳舞片?? 一定好好笑

    回覆刪除
  2. 食朱古力心太軟、焦糖燉蛋你有無好介紹呀?
    邊支 hand cream 最好用呢?6支HK$9x真係抵

    回覆刪除
  3. Your office is so nice to have discount for buying skincare products......Happy Holidays!!!

    回覆刪除