2010年12月3日 星期五

金牌小龍@銅鑼灣 - 1試小籠包

moved

金牌小龍

地址 : 銅鑼灣告士打道311號皇室堡304-305號舖
電話 : 2890 6366
消費 : $55/head
整體評價 : good

nov 15, 10 tea time時間身處老銅,對我嚟講1個人真喺無idea有咩啱我食之餘而我又有興趣..........突然間比我諗起呢度.......因不同食友都提過可以嚟食吓佢嘅小籠包(only).........1個人又唔喺太肚餓,最啱就去食吓小籠包,況且我都未食過呢間,所以叫咗 :

1) 金牌小籠包 (hk$42)
-1籠6粒
-size不大,如果口大d,其實可以1啖1粒 :p
-皮薄,頂位沒有累積起厚麵糰,也沒有硬
-湯不是很多,但也不算少
-肉很鬆,鮮味也不俗
-其實食完6隻,都唔多夠喉,但如叫多1籠,我又會食唔晒,真喺矛盾,hahaha


2) 茶$$$$ (hk$5)


後記
1) 店內環境




2) 因為喺tea time時間,所以無嘜人,唔洗排隊 

3) 我發現我真喺幾有搵食嘅talent..........hahaha.......皆因去試不同嘅食肆已喺我build in嘅興趣/動作........當我諗到可以嚟呢度食時.........真喺perfect到不能再perfect........不禁要比個叻自己...............嘴角自然咁泛出笑意~~~~

5 則留言:

  1. 一人食6粒?好鬼多肉喎

    回覆刪除
  2. 佢小籠包幾ok的, 個排骨蛋飯就咪試了~~

    回覆刪除
  3. 使唔使加一?

    回覆刪除
  4. 自己讚自己 ZZ.z.z.zZZzzZZ.zz.zZ.zz.zz.zZZZZz..... 皇室堡,一丁友,我會過對面 IKEA 下面食 pizza 加一隻熱狗!

    回覆刪除
  5. Love 小籠包 so much. I can eat a lot. There are many places in HK can do good 小籠包. But pork sticky is not as good as the ones in the old days.

    回覆刪除