2009年4月19日 星期日

monsters vs aliens - 天煞撞正怪怪獸 (粵語3d版)



apr 10, 09嚟睇

繼《功夫熊貓》(Kung Fu Panda) 及《史力加》系列 (Shrek) 後,夢工場原班動畫精英09年勢必再創高峰,精心打造夢工場首部3D立體動畫,更1網打進最受歡迎的怪獸和外星科幻片種,以最凸破的視覺效果展示宇宙有史以來最激烈的對決──《天煞撞正怪怪獸》,單看片名已可想像這部動畫的瘋狂爆笑度!
動畫角色的造型和設定,貫徹夢工場的拿手絕技,個個古靈精怪無奇不有,觀眾完全估佢唔到,例如因被太空殞石撞擊由美少女變成身高5層樓的「高師奶」、因實驗意外而變形的曱甴頭科學家「大強博士」、遇上冰河時期導致進化失調的半猿半魚獸「失落之環」、受幅射感染由蟲仔變350呎怪獸最愛用東京鐵塔磨牙的「蟲龍子」等。呢班怪怪獸平日被政府囚禁在秘密基地,完全唔見得人,點知遇上外星惡霸「銀河煞」來襲,總統無計可施,唯有派出怪獸雜牌軍應戰,拯救地球!

後記


1部正常嘅卡通片,不差不壞,但沒有太大嘅意見...........反而覺得trailer時間先睹為快嘅3d版怪誕隨意門+冰河世紀3,2齣嘅3d效果更突出

7 則留言:

  1. 貓展資料
    http://www.macaucityfringe.gov.mo/program.asp?id=43&lang=c

    回覆刪除
  2. 澳門neway
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!CJ7nO_6BERldz0WlyvTz3ZAal6tby0U-/article?mid=1623&suc=1

    回覆刪除
  3. 我第一日上映就去睇,ok wor,同埋真係好3d

    回覆刪除
  4. 咁即係唔駛睇啦

    回覆刪除
  5. 唔係細路既就睇jason? xdd

    回覆刪除
  6. 黑色星期五

    回覆刪除
  7. 呢d戲邊會恐怖呀
    最多咪入場睇jason如何處理人類 xddddd
    都幾啱你睇喎

    回覆刪除