2009年4月23日 星期四

德利鴨@元朗 - 藥膳烤鴨

moved
地址 : 元朗擊壤路9號金寶大廈地下12號舖 (即元朗廣場側/ 美x西餅對面)
電話 : 2177 2618
消費 : $24/head
website : www.deladucks.com
整體評價 : good
 
睇番d舊嘅精神食糧,見到元朗開咗間烤鴨店,影出嚟好似好多人排隊咁,所以apr 11, 09嚟買吓 :

1) 鴨脾(hk$20)
-嗰日去到,可能時間尚早啦,所以無人,店員仲好積極咁請我試食,味道都唔錯
-我問佢有無剛做起嘅貨,佢話就算做起都喺10多分鐘左右
-摸吓個袋底,仲喺小暖
-香氣從個袋口就已經不停攻向我個鼻度..........好香呀~~~~
-見包住佢嘅吸油紙,都反映油量都唔太少
-咬落去,就知道脂肪比例好低,個皮薄兼無嘜膏,都幾瘦吓,所以我就連皮食,可能唔喺熱,所以唔多脆,近邊皮位就有少少脆口,個皮都幾惹味
-個肉都嫩,呈淺粉紅色,肉質1絲絲,有彈性。雖然話用成30幾種中藥浸泡,再用高壓烹調,但都唔覺藥材味喎。個味道吸引,但好難講清楚,佢唔喺如肉骨茶般濃味,就是溫溫的,唔單1,亦唔會過鹹,總之恰到好處咁。鴨味唔喺太明顯,可能已被多種集成嘅藥材蓋過了
-食完之後唔會口渴,即喺味道唔喺靠味精維繫。估唔到後來指頭就聞到有鴨嘅微酥香喎



2) 蜂蜜綠茶
-只要+$4就有1杯飲品,都好抵
-反而喺酸酸甜甜,都易入口,但就唔多似喺蜂蜜綠茶


後記
1) 除咗脾位,仲有翼位(hk$18)同全隻賣 (hk$70)

2) 嗰日無抄底個電話,去到擊壤路兜咗幾次都搵唔到..........好在後來見到店嘅易拉架.............咁我先搵到..............差d要致電食友問路.........hahaha

3) 有機會都想買嚟比友人們試吓

9 則留言:

  1. 好似幾嫩下.

    回覆刪除
  2. 呢間嘢應該新開喎, 等我又去試吓先

    回覆刪除
  3. 嘩, 你好快手喎, 開咗無幾耐就試咗..
    我個日經過都拎咗一舊仔試食.. 味道唔錯呀~

    回覆刪除
  4. wah!我的最愛!

    回覆刪除
  5. 我睇完你個post之後去試左,但我隻脾好細隻,幾好味但$20 唔係咁抵食。
    $40 有3 隻翼位好似抵d。
    在合益街市中間都有間分店架。

    回覆刪除
  6. 唔洗客氣,多謝你分享咁多美食地方就真,仲成日教埋我地點去,真係好細心。繼續努力!

    回覆刪除
  7. 有間咁"正既食店?
    好,等我呢個元朗人都去光顧下先,
    如好食既 ,就係母親節買全隻鴨孝敬阿媽先 !

    回覆刪除
  8. 我昨晚試咗,真係幾好味,
    正如你在上面既食後感一樣,
    唔知係加咗價定係總店會平d、選擇多d呢,
    我係分店買就得呢d選擇及價錢:
    ---->翼位$22、脾位$24、半隻$40、全隻$80及無"$40 有3 隻翼位"既賣法
    (P.S. 分店地址:元朗新街合益廣場A3舖,即係面對住"生果街"個面既地舖,並不是在合益街市中間)

    回覆刪除