2009年4月10日 星期五

台中手信 - 日出鳳梨酥

友人前陣子去了台灣,為我哋帶來了好獨特嘅鳳梨酥............留住2個嘅我,喺mar 31, 09拿出嚟跟同事分享............

罕有咁呈圓形狀.......個子不大(直徑4cm左右).........咬落個皮算薄,好鬆,亦夠牛油香........呢點真喺唔易做到,另外個菠蘿肉1絲絲,無1般嘅咁甜,喺自然嘅菠蘿酸同小甜........真喺幾唔錯



後記
1) 當然要好多謝友人嘅手信啦

2) 喺盒鳳梨酥內有封宣傳信件.............其中1段真喺要節錄出嚟比大家睇睇..........無不佩服台灣筆者嘅文采..............如果我所有嘅食評都可以寫成咁,咩名嘴食家通通都要同我行埋1邊............here v go : 

"2號仔(呢種鳳梨酥)的酸甘甜,同樣令人驚艷。它甜, 甜得淋漓盡致,毫不含糊,在山窮水盡疑甜膩時,果酸自舌間自然迸出,將甜膩打破,我甜中有你,你酸中有我,提供足夠的平衡,讓舌繾綣,供唇流連。即令終了,齒間猶自生津不止,遲遲不忍別去。" 

我睇完都哼哼笑了幾聲~~~...........真喺要自嘲不才先掂,hahaha

9 則留言:

  1. 我鍾意食維格鳳梨酥, d人多到要排隊買, 認真誇張

    回覆刪除
  2. wa~鳳梨酥入面嗰封宣傳信.. 真係好勁... 如果真係有人會讀出黎.. 我諗聽倒嗰D人(唔係讀嗰個人嘅另一半呀..) 會起晒雞皮都似..(包括我在內)

    回覆刪除
  3. 讀得書少,“ 繾綣 ”唔知點解!

    回覆刪除
  4. sor.... 讓舌繾綣,供唇流連 ,真係好句,我地要多多學習!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈,好搞笑的分享喎,下次寫甜品食評時「參考」下先~~~

    回覆刪除
  6. My relative also brought me the pineapple cake from Taiwan recently...
    Taste good ar...
    Happy Easter...

    回覆刪除
  7. calling for your attention: A cocopie is waiting for you to picked up on May 8, I'll be there at about 5:00 pm and go to Macau later in the evening, please tell me how to pass it to you or I'll ask someone for help (help me to pass it to you but not to enjoy the pie). Let me know asap so I could arrange it properly.

    回覆刪除
  8. haha...very unique wor!

    回覆刪除
  9. See u happy, I am also happy...hehehe

    回覆刪除