2009年4月20日 星期一

inkheart - 魔法天書



apr 10, 09嚟睇

《魔戒三部曲》《哈利波特》頂級特技班底又1科幻歷險鉅製,《地心探險記》班頓費沙再闖魔幻之旅......愛書如癡的書籍裝訂商莫(班頓費沙飾),唸故事給女兒瑪姬聽是他最愛做的事,但某日他在唸故事書《魔法天書》時,瑪姬的媽媽麗莎(絲娜佳萊莉飾)神秘失蹤,朗讀故事書從此變成莫最恐怖的夢魘,他封口不願再朗讀任何書籍……
自此莫與女兒瑪姬相依為命,走遍世界各地追尋麗莎的下落。他們來到歐洲1個小鎮,1名神秘怪客塵指找上了莫,2人在小鎮展開追逐,令瑪姬對這個陌生人的造訪感到極度不安。第2天莫匆忙帶著瑪姬投奔脾氣古怪卻擁有上1000本藏書的愛蓮姨婆(海倫美蘭 飾),但他們不知道這些藏書才是更多災難的開始!1群歹徒綁架了莫,帶他去見1個邪惡教主摩羯 (安迪瑟克斯飾)。
原來莫擁有1種神奇的力量,能憑著朗讀書籍把書中的人物變到現實來。然而有出必有入,每當故事中1樣人物走進現實,現實世界便會有1個人掉進書裡。莫相信離奇失蹤的麗莎就是被困在書裡,而塵指和摩羯都是從《魔法天書》走出來的壞蛋。很快瑪姬發現自己和父親擁有同樣超能力,力量甚至更強大,遂成為摩羯的第2個目標。他要瑪姬把《魔法天書》裡的1隻妖魔陰霾帶到現實,以實現他用黑暗吞噬大地的可怕計劃。
究竟塵指是敵是友?為何他對莫纏著不放?莫與瑪姬1干人等如何逃出生天?瑪姬1家最後能否大團圓結局?答案就在《魔法天書》內!

後記


有閱讀成真嘅法力呢條橋幾好.............由此展開現實同故事書世界相互交纏。就算喺故事書嘅角色,但都好人性化,有自己思想,會自私,好想家..........唔正唔邪嘅角色時而對立,時而聯盟..............有人辭官歸故里(塵指)想返回故事世界),有人"漏"夜趕科場(inkheart原作者就想返去佢寫嘅故事書世界)

故事好豐富..........中間嘅特技效果亦唔少..........復活節不錯嘅1家大細電影

3 則留言:

  1. 我睇晒原著中文譯本先至去睇戲架, 咁當然電影篇幅有限好難比較, 但小說真係精彩好多~~ 不過可以睇到佢拍成電影都覺得好正囉

    回覆刪除
  2. 我覺得一般, 其實咁天馬行空既故事, 劇情可以更精彩。 你睇左knowing未, 好正!

    回覆刪除
  3. 見美國有影評講套野睇完唔會想睇番原著
    同埋都係仆直收場,07拖到而家先上,美國都係今年年初至上

    回覆刪除