2009年4月11日 星期六

fast and furious 4 - 狂野時速4



apr 04, 09嚟睇

繼《狂野時速》首3集全球熱賣,《狂野時速4》召集原班人vin diesel、paul walker聯同性感美女michelle rodriguez及jordana brewster,加入《殺神特攻》《職業特攻隊2》《魔間傳奇》班底,重返洛杉磯街頭,炮製大量火爆刺激賽車場面,駕駛各款新型號型爆戰車橫貫洛杉磯以至墨西哥沙漠極速狂飆,1幕幕動魄驚心的鬥車、追逐及碰撞的混亂場面,定必令1眾賽車迷血脈沸騰!1個犯罪陰謀令淪為逃犯的阿當(vin diesel飾)與死敵拜仁(paul walker飾)於洛杉磯再度踫頭,新仇舊恨1觸即發,然而當2人發現面對著同樣的敵人時,他倆唯有聯手抗敵,以非凡的飛車技術及策略計謀,在風馳電掣間擊敗敵人!

後記


我無睇過之前嘅3集,所以唔多理解角色之間嘅恩怨情仇..............故事大綱簡單.........劇情發展亦在意料之內

不過的確好多幕追車,撞欄,成日玩甩尾,掟彎等.........手車真喺好辣

8 則留言:

  1. 無諗過呢套你都會睇喎 今集算係ok啦,無乜要求既

    回覆刪除
  2. 睇o左成大哥同埋monster vs aliens 3d?
    而家呢套ff4美國話咁快破o左億,二星期真係快

    回覆刪除
  3. 做乜唔支持下成大哥,睇成大哥係銀幕死o左,幾過癮呀(雖然套戲真係出晒事)

    回覆刪除
  4. 今個禮拜睇唔睇defiance同埋赤色風暴呀?

    回覆刪除
  5. defiance(血戰) dianel craig 做o個套
    赤色風暴,bc都有得上呀

    回覆刪除
  6. nicholas cage o個套咪睇,好多人都話套戲係kai既 (白癡先可生存,玩野咩)
    你抽中飛,唔好俾我呀,唔好浪費呀hahaha

    回覆刪除
  7. 打漏野,唔好唔俾我,

    回覆刪除