2009年2月23日 星期一

Zoe@灣仔 - 風之甜品

Zoe
 
地址 : 灣仔莊士敦道 60 號嘉薈軒地下
電話 : -
消費 : $38/head (ie total $115)
整體評價 : impressed

2nd visit
年頭應承咗友人如果此店開咗........就買嚟請佢2個食,feb 13, 09來買咗4件走 :

1) blush
-有好幾層,面嘅啫喱,light cream,2款朱古力海綿蛋糕,混有新鮮嘅車厘子
-啫喱同light cream都喺無咩味,所以主要喺食到朱古力味嘅海綿蛋糕,質感好鬆軟,間唔中就會咬到新鮮嘅車厘子

2) blulemon
-頂同底都喺海綿蛋糕,夾住中間嘅檸檬味cream同藍莓醬
-嗰陣檸檬香同酸味好清新
-的確唔錯

3) 1459
-有3厚片
-友人問我點解唔分咗佢,我就如果1cut落去,相信中間嘅custard會由4方8面咁唧出嚟
-所以每人1片,我就分到中間嗰片
-咬開,都見到好多薄層
-幾鬆化 

4) ganache tart
-平時好少食撻類嘅甜品
-但店員話呢款好易賣晒,所以就試吓啦
-個撻皮都算薄,切開真喺充斥住純朱古力醬,別無其他
-朱古力味都不俗,可以濃d就更好啦,而且質地仲好滑添


後記
1) packing

2) 問咗友人嘅味道喜好...........原來佢哋2個鍾意食酥皮..........其餘嘅3件當然叫d自己未試過架啦

3) 今次揀嘅4款食晒都唔滯,甚至乎好似陣風咁...........食完都唔覺得喺個胃度留過咩痕跡咁............友人們都同意,仲話呢陣風就幾好食

同場+唱

吹口哨
:

來又如風, 離又如風, 食幾件糕糕不過是場夢
停在腸中, 唔喺由衷
"debt"清也許不過數10秒鐘
財聚如風, 散亦匆匆, 恨美食雖則會有損體重
但我不過, 想盡情享用
總有些吸引, 令我失控~~~~~~~~~~~
 

(套上王菲"如風"歌詞 :
來又如風, 離又如風, 或世事通通不過是場夢
人在途中, 人在時空
相識也許不過擦過夢中
來又如風, 去亦匆匆, 或我亦不應再這般心痛
但我不過, 是人非夢
總有些真笑, 亦有真痛")

4) 個人鍾意佢多過b仔..........不過呢間只喺純餅店,要坐低慢慢食,就要去老銅嗰間分店


點樣去???
**其實坐叮叮喺最近ge..........大約喺"檔"舖度就有個站
1) mtr灣仔站.........b2出口..........轉左 
 
2) 去到通道尾..........轉右

3) 之後直行

4) 無幾耐,見到左手面嘅安全島.........過去對面嘅互信大廈..........之後轉右

5) 直行去到街口..........過馬路去對面嘅和昌押舊式建築物........小心車

6) 直行到街口...........見到船街個路牌

7) 轉左入呢條街

8) 行到中段就喺


4 則留言:

  1. "風" XDD
    "秋來也秋去....."哈.

    回覆刪除
  2. 哈哈哈, 同場+唱係你的創作?!?!

    回覆刪除
  3. New Generation Music2/24/2009 1:23 上午

    http://hk.myblog.yahoo.com/new_generation_music/
    各類樂器課程 歡迎垂詢!

    回覆刪除
  4. 你好強呀!!!!
    p.s. 除左macaron同souffle,好少甜品我覺得似一陣風; 但面對甜品時,我發現自己個胃好似多左個窿,食極都係空!

    回覆刪除