2009年2月5日 星期四

boracay/ jan 24-28, 09 (part 2)


呢個puka beach喺屬於alta vista酒店嘅私人海灘,所以要喺住客先會車你去.........第3日嘅早上就安排去1趟
呢度浪好大,沙又粗,絶對唔啱游水........不過個海就真喺好靚,有唔同嘅藍綠色..........海岸線仲好長添........呢度比較多靚嘅細貝殼,見到有3個婆婆就喺度拾貝殼仔
station 2嘅食肆.........呢度有好多好多食肆,bar,souvenir貫穿station 1-3
水好清,沙好幼
踩上d沙度,好似踩緊麵粉咁
佢哋玩得好開心,又好鍾意比我哋影
有人留下嘅堆沙
第3日坐sailing boat出海(final negotiated@p400/trip,近乎1個鐘)........睇日落............完全唔建議1路睇1路影相,除非你有防水housing.............因坐喺船2邊嘅網上..........兜口兜面食咗幾下水(由下面沖上嚟.............)我部dc食咗1下鹹水........好在船夫嘅腳下有個櫃"統".........如果唔喺,我部機可以即時報銷...........
好間唔中會見到d細路喺灘邊滑..............有次個本地女遊客借咗我玩3吓,幾難控制..........個細路教我要雙腳同時間跳上塊板度.........唔可以前後腳.............仲要"balance",我好想同佢講,我夠知啦,但做唔到呀嘛...........hahaha...........不過我諗呢個玩意,我哋大人好難玩得嚟,並非我玩唔到先咁講..............1.我無見過本地嘅大人喺灘邊玩d咁嘅嘢..........2.體重1定喺1個好重要嘅因素.........試問d微浪點可以支撐同推進1個站喺板上1xx磅嘅大人呢
last day(第4日)轉咗喺station 3睇日落
jan 28, 09要1早離開酒店趕機...........6.00am拍下嘅小日出相
因無預到馬尼拉嘅離境稅要p750/人...........再+上混亂中比多咗p300個海關counter..........攪到2個人全副身家都喺剩得p43.5............點食lunch呢?????今次真喺巧婦難為無米炊....................
於是用咗p40買咗呢個蛋糕仔...........2個人分............又好鬆軟......又濕潤喎,不過blog友另介紹red ribbon仲掂............有機會我都要試吓~~~~

沒有留言:

張貼留言