2009年2月27日 星期五

Noritake & niji bistro@尖沙咀 - 可以好d

地址 : 尖沙咀廣東道17號海港城海威商場3樓3208
電話 : 2175 0203
消費 : $182/head (ie total $365)
整體評價 : fair

feb 15, 09,2人嚟dinner,叫咗 :

1) special dinner set
i) 龍蝦湯
-張相只喺1/2份量
-比較濃味同"杰"身,但鮮味唔強

ii) 日本紫蘇鮮茄海鮮扁意粉
-張相只喺1/2份量
-個意粉唔腍,雖唔可以叫有咬口,但都算不錯
-個茄汁酸酸哋,都不俗

iii) 熱奶茶

2) set dinner menu
i) 法式南瓜濃湯
-張相只喺1/2份量
-小"杰"身,有南瓜味,而且伴以麵包條酥
-不錯
 
ii) parma ham & melon
-個蜜瓜好甜,個西洋沙律好新鮮,配以黑醋汁
-好味

iii) 香煎美國黑豚扒伴生薑蘿蔔蓉醬油汁
-本來女侍應先推介牛,但我同友人對此麻麻,所以轉推黑豚扒
-我即問會唔會好"鞋",好"un"架..........佢話唔會煮到全熟
-見友人要用刀咁剧,就知lai嘢,幸好去到有脂肪位就遊刃好多,有肉質,又唔實
-但配飯好似怪怪的

iv) panna cotta
-杯底沉咗唔少雲呢拿籽,但可惜只食到奶味,雲呢拿味真喺唔多嗒得出
-甜味亦過淡

v) 熱檸水
-正常


後記
1) 店內setting

2) 店員服務好好,亦好醒目,我唔喺明示,就知道我哋全部都喺share,仲主動幫我哋分晒佢哋先上枱,唔洗我哋自己嚟。不過要小小彈吓就喺佢哋喺落order嘅環節有點pushy

3) 因為店子喺日本骨瓷+餐具牌子命名,所以佢嘅杯碟全喺noritake


點樣去???
1) 坐mtr尖沙咀a出口.............到地面後..........轉後通往gateway

沒有留言:

張貼留言