2020年2月15日 星期六

lord howe fun dive (jan 20-29, 2020)/ 人雀共活

day 2-9 - jan 21 (tue)-28 (tue), 2020

birds r all around

喺lord howe..............人同雀喺好朋友...............佢哋對人類無嘜戒心..............1齊近距離生活


出海
我未見過到咁多雀飛嚟飛去...............喺ned's beach我影咗唔少..............出海時...............嗰d島上面仲多..............成日喺船頂飛過...........我最鍾意見到佢哋頂風時定格


new born bb
佢哋都唔驚人....................因為呢度無人會傷害/騷擾佢................landlady個女負責車我出去食dinner.............有1日佢同我講hideaway外邊棵樹有bb bird (common black bird)............仲帶我去睇…………我第1次見

我發現個巢築得好低.................呢個喺對人類好信任

自此我每朝出門都去探佢..............返嚟就同佢say個hello.............我好discipline無摸/捉佢哋...............保持君子距離.................淨喺幫佢記錄成長日誌
jan 24 pm : 真喺毛都未出齊!
jan 25 am
jan 25 pm
jan 26 : bb ma ma
jan 27 am : d毛出齊啦!
jan 27 pm
jan 28 am
jan 28 before heading airport : 已經跳出個巢...................landlady話好快就飛走
後來我同pro dive個staff share..............佢話pro dive中有棵樹都住咗d雀................即刻帶我去睇......................都有隻雛鳥.................佢儍更更望住你.....................好可愛😍💗


signage
馬路成日都有牌提馬路使用者....................watch out for woodhens同mutton birds (endangered species)

沒有留言:

張貼留言