2020年2月1日 星期六

lord howe fun dive (jan 20-29, 2020)/ 啟程lord howe

day 1&2 - jan 20 (mon)&21 (tue), 2020

highlight : 無 (全travel)

qantas客服

我1 week前喺網上無意發現入lord howe嘅機.....................check in行李只可14 kgs..................我超o嘴.............匪夷所思😟😲................琴日上網做online check in............我見到個baggage details icon............我click入去............駭然見到呢段嘢................我個心好忐忑..............要點樣pack我嘅行李好呢?...............但我都跟咗呢個要求pack咗先to play safe

jan 20, 2020 1早就打比qantas customer service reconfirm.............佢連lord howe都讀得無信心...........我肯定佢唔識呢個地方

佢"所有機場會全套機票咁睇...........因為你去程坐prem econ............所以有40 kgs.............返嚟坐econ...............就會變咗去30 kgs"
我"但喺online check in時.............個baggage details出咗14 kgs + 9 kgs喎"
佢"有時佢出嘅細節可以唔理................行李可直飛到lord howe"
之後再重覆講多次40 kgs同30 kgs嘅數字

經過內心嘅struggling後...................我都喺唔信佢...............咁後期check in出嘅嘢都可以唔信............quite impossible..............點會咁兒戲??...........而且14 kgs喺吻合網上嘅講法...........除非你去過叫我唔洗理我就信d.................佢連個地方都唔識

我跟番上限14 kgs & 9 kgs............分咗2個check in luggage


weighing

因為要搓到啱重量.............玩咗1陣秤豬肉...............最後massage到咁先去counter
1st check in行李 - 牛龜 (fit 14 kgs limit)

2nd check in行李 - 小黑 (fit 9 kg limit)

hand carry行李

我自己..............著咗沙灘拖嘅重量..............果然去完新+坡之旅後肥咗~~~

我仲有個環保袋裝住全個trip嘅snack................第1次咁1抽2 lung去旅行


check in

個check in counter staff提我要喺sydney拎行李…………我好surprise😮😲😲"嘜唔喺直抵lord howe咩?"

佢話因為有內陸機要轉…………所以要拎................咁我"洗唔洗再入過境?..................我會唔夠時間上connecting flight"…………佢check咗我有4 hrs…………我自己印象中得1.5 hrs…………拎全張e tix嚟睇確實有4 hrs…………我記錯咗下1個trip…………佢"因為宜家會出晒2程機嘅boarding pass…………所以唔洗再入多次"

佢"有個客request想同你調位…………對方可以跟同伴坐埋1齊…………想安排你轉去prem econ第1行,都喺aisle seat…………個位前面濶d"…………我只concern有無bb同"o靚"仔…………佢喺check到喎...................confirm今日prem econ無bb…………後尾d有小朋友…………咁ok,唔喺我附近同後面就得

因為資料已同客服reply唔同…………我順便問埋佢lord howe個14 kg baggage restriction…………佢見我咁講,就㩒入機睇…………都發現有咁嘅要求…………佢無話可以ignore…………估可能喺細機..................所以有咁嘅限制..................佢"你無問題呀!"...................我"緊喺啦,我搓到啱先埋嚟架~~~"…………佢好客氣,仲多謝我話佢知


入restricted area

入restricted area…………過咗第1個閘…………scan完boarding pass...................我唔想比佢影…………無望鏡頭…………於是出咗要職員assistance message…………我trap咗喺中間…………職員嚟到................我話唔想影相...............佢"咁就要去有staff station嘅閘入…………到時話佢知唔影相"…………之後用remote開閘比我出番去


上機 (hong kong --> sydney)

terminal 1 qantas airline qf128 (etd 6:20pm............actual 6:43pm take off)

我好似揀好咗special meal格..............meal serving時間…………無咗我order special meal張單…………佢問我張機票喺咪thru travel agency訂?…………建議咗個有cream sauce veggi pasta定喺我等佢check

我話唔等啦,就呢個最closet…………因我已有少少starving…………佢都笑…………之後仲話會mark低我個case要反映

之後早餐就幫我變成fruit platter拼fruit platter😁😁...............that's the best they can serve me

後來我上網verify我返香港嗰2程機是否special meals時...................我發現qantas揀meal嘅方法同其他airline好唔同 (lay埋咗喺traveler setting/profile度)...............咁我嚟lord howe嗰2程應該無揀到special meal.............要向空姐講sorry,我記錯咗🙇🙇🙇................出發前我手上有3套open機票..............mix up咗邊張改咗邊張未改

正常餐單喺呢個

去到sydney機場 terminal 1 (syd) (eta 6:40am...........actual 6:18am landed..............sydney快香港 3 hrs..............坐咗~9 hrs)


custom好多人.............用咗~20 mins先出到嚟.................牛龜已在conveyor belt上!

喺機上臨landing前不停播honest declaration announcement.............."just declare, no sorry!"無限loop................張declare form真喺問好多你有無帶嘜帶物..............我考慮咗1陣,決定declare我有帶nuts...............個officer問我喺咩?..............我 "腰果"...............佢再問有無"牛,xxxx"............我話無..................唔知喺咪佢見你有老實declare.................就收咗我張入境card..............我有2 check in luggage +背囊+環保袋都唔洗埋枱開喼check


轉機 (sydney --> lord howe)

跟住signage去domestic transfer方向.................要行去另1座building check in

到我埋counter check in時....................就肯定14 kgs weight restriction喺真嘅................地勤同小黑掛咗個excess bag tag................要上下1班available flight................仲同我話呢件行李未必可以今日到lord howe...................吓!!!💥💥💥
我"我唔喺有14 kg + 9 kg架咩??"
佢"所以呢件喺excess bag".............再望多次online check in時.............baggage details嗰段嘢..............又真喺有提過>14 kgs..............有機會on separate flight
我"咁我要將excess bag內今日要用嘅嘢拎出嚟.................但件行李到咗,你點通知我呀?"
佢"好好好................咁你抽番d嘢出嚟.................到咗就打你買機票時嘅登記電話"
我"lord howe無手提電話...............你打唔到比我".................咁我就留咗hideaway個電話比佢
我開始好擔心由lord howe走嘅時候小黑點算??

 之後再坐shuttle去domestic flights嘅terminal 3


上機 (sydney --> lord howe)

起飛前1 hr先出到gate#..............terminal 3 qantas airline qf2262 (etd 10:50am............actual喺要落番機😩😭😭😭)
大機嘅gate
細機嘅gate

鏍旋漿都啟動埋..................無幾耐我聽到pilot話咩要engineer check...............omg!.............confirmed呢班機要cancel呀!!!...........大家要落番機.................去候機室等update...............我就即刻email通知hideaway同pro dive (cancel afternoon dive)

每人有aud 20 meal allowance.............front desk話~12 noon番嚟睇吓update.............我好快就攪掂咗個速食............用咗aud 10.81


再上機 (sydney --> lord howe)

on the way行緊返去gate 19a時................已聽到announcement話可以boarding................真喺好好彩呀...............只喺delay咗少少.............坐番同1架機…………actual 12:33pm take off

去到lord howe機場 (ldh) (original eta 12:50pm...........actual 2:09pm landed..............坐咗~2 hrs)................比原定遲咗1 hr多d

去到認行李時...................好開心牛龜同小黑坐到同1架機..............唔洗分開...............因為今架機都唔full..........所以個excess bag可以1齊上機


airport pick up

我1入到圍欄內.................有個granny已埋嚟問我喺咪住hideaway喇.............我都唔好意思要佢幫我攞牛龜咁重嘅行李...............但佢又堅持由佢攞

granny好盡責.................喺車上導賞...............坐住車兜我行個島主要食肆呀..............租單車呀.............pass by嘅beach呀.............先返去hideaway...............但我又點認得路鴉!...............我無個gps痴實都唔掂................hahaha

沒有留言:

張貼留言