2020年2月25日 星期二

富安花園 --> 大金鐘 --> 南山村

feb 22, 2020 (sat)..............跟咗友人sat行山隊出發.................約咗喺富安花園集合

路線 : 富安花園 ~ 梅子林 ~ 茅平 (~400m) ~ 昂平  ~ 大金鐘 (~536m) ~ 昂平 ~ 南山村 (爆林式落)
時間 :  9:10am - 3:20pm (6 hrs)..............廢柴嘅我當晚已經要用按摩槍...............大肶肌肉勁痛咗幾日

*特別鳴謝友人們...................我借用咗部份靚相*

眺望大金鐘
今日天氣放晴................好多人嚟到昂平玩paragliding
第1次見2人跳
打大佬................唔上大金鐘嗰批山友就去大水井..............大家分道揚鑣
我比較廢..................手腳併用.................仲用埋膝頭跪住起身
oh...............完成咗喇................好彩唔洗原路落番去...............因仲難過上
行呢條路舒服d返去昂平
之後跟爆林隊落山................唔跟嗰批山友就行麥徑走
我哋1x人爆林好似成班ii咁
爆咗成個鐘林.................終於返到石屎馬路...............大家餓到無嘜力,腳軟軟

後來行到見馬路.....................無耐見到架出西貢巿嘅小巴 (hk$4.x)..................我哋即刻上晒車.................返到屋企條腿謝晒~~~~

沒有留言:

張貼留言