2020年2月19日 星期三

lord howe fun dive (jan 20-29, 2020)/ good bye lord howe

day 9&10 - jan 28 (tue)&29 (wed), 2020

highlight : 無 (全travel)

museum

最後記錄1吓lord howe嘅鎖碎嘢...........................佢個museum展品都做得好靚...................而landlady個女喺visitor information counter做義工


每日落山必經

好靚好green.................只喺撐條長命斜上番去真喺有d金


shops & public places

呢度唔多shops................4pm就收...............有d我都唔覺佢有開添


觀星

我諗住佢無光害........................睇星1定好正...................我試咗2晚行落去joy's shop前嘅空地................有星................但唔算多................而且唔多光.....................我已揀咗初30................呢d無月亮日子


購物篇

1) 短褲
-購自 : joy's shop
-因為預計錯咗溫度............1條短褲都無帶嚟 (諗住會幾涼)...............再著長褲會熱到想煎皮.............landlady叫我落去joy's shop買番條 (aud 16.95)
-我買完即刻返上去換咗再出街...................oh,爽晒~~~

2) t shirt (kid size 10)
-購自 : museum內souvenir shop
-雀仔喺lord howe嘅代表 (aud 30)................個公仔好cute................難得有我size兼收腰cutting


check in

都喺granny嚟車我去機場

counter仲未開.................成1:30pm先開.................今日連人都要上埋磅 (可能呢班機有9成full).................因為我有dump衫.............食晒成個環保袋嘅snack............又著住跑鞋走................嚟嘅時候我d行李共重28 kgs.............宜家應該少咗起碼4 kgs呱~

輪到我上磅時.................我"連埋我個backpack呀?'...............地勤 "yes"..............因為個display只有地勤睇到...............所以我唔知牛龜,小黑同我+backpack有幾重.................我好sneaky將風褸放咗喺counter top............無1齊上磅................重點喺件風褸裡有2舊電筒電同相機喺度👿.................今次2件check in luggage順利上到機...............無count我有excess bag...........可能佢知我之後喺坐international flight............我會比其他passengers有priority



上機 (lord howe --> sydney)

qantas airline qf2261 (etd 2:25pm............actual 2:47pm take off)
ball's pyramid

肚餓啦.................真好,有嘢食..............唔知喺咪肚餓..............我覺得件牛肉3文治好味喎.............個甜品有plum syrup醬 (我唔鍾意plum)..............所以我無食還番比佢

去到sydney機場 terminal 3 (syd) (eta 4:45pm...........actual 5:05pm landed..............坐咗~2 hrs)


轉機 (sydney --> hong kong)

坐架shuttle返terminal 3

之後再坐shuttle去terminal 1 for international departure


quick drink

突然想飲果汁..................揀咗呢款有beets嘅purple power (beets, carrots, watermelon)...............因為有watermelon.............成杯只得甜味,定喺佢有+糖水呢??..................多謝aud 7.25...............順便用埋d coins


上機 (sydney --> hong kong)

qantas airline qf117 (etd10:25pm............actual 10:52pm take off)

正常餐單喺呢個

今次真喺有上airline website改咗要vegan meal..............呢個老外口味嘅vegan唔多啱我

早餐個味道就ok喇

去到hong kong機場 terminal 1 (hkg) (eta 5:00am +1...........actual 4:45pm landed..............sydney快香港 3 hrs..............坐咗~9 hrs)



總結


1) lord howe喺1個好nature嘅地方..................但就好強人為修飾過嘅靚………………似乎陸上強過海底....................如果你鍾意睇雀/ 行山/ 地質/ 水上活動/ 寧靜.................呢度好啱你

2) 因為呢度真喺住咗唔少雀...................第1晚............1/2夜3更我試過唔知咩雀(應該唔喺蛙類)叫得好大聲........................你完全醒晒...................於是我嘅策略就喺早d瞓...............就算1/2夜比大自然嘈醒都瞓到多幾個鐘

3) 我只得7晚喺lord howe…………日日潛 (10 dives) + 行mt gower…………對於澳洲人嚟講it is not their style..................1d都唔relax..............咁樣喺遭質自己…………所以landlady覺得好exhausted…………從佢表情,好似i hv done too much for a vocation…………叫我下次要踩單車explore lord howe

4) 我會再嚟.......................下次會留耐d...................1/2為咗ball's pyramid..............另1/2為咗hiking (我宜家嘅新興趣)..............佢仲有好幾條hiking routes我想行..............都喺特別嘅experience (無mt gower咁難).....................有view...................但首先我要equip好自己...................學番踩單車先…………咁我就可以周圍去 eg golf club, old settlement beach, blinky beach etc

沒有留言:

張貼留言