2015年2月24日 星期二

zChocolat@尖沙咀 - 臨時朱古力檔

zChocolat

地址 : 尖沙咀海港城地下走廊港威大廈入口 (至到mar 1, 2015)
電話 : 9589 8786
website : www.zchocolat.com
消費 : hk$148
純個人評價 : fair與good之間























feb 7, 15 (sat)..............食完lunch...........嚟睇吓呢個counter...........因為只擺到mar 1, 2015........買咗 :

1) no. 5 特濃純黑朱古力 (免費)
-carenero superior bean made 70% dark couverture
-62% dark venezuelan ganache filling
-店員話請我食1粒.........揀咗呢款
-我1手放咗入口..........外表脆身,ganache也滑,朱古力味也濃,只喺無嘜after taste

2) zheart chocolate x 2 (@hk$28)
-牛奶朱古力coating,裡面喺slow roasted棒子praline
-呢粒喺我屈sales請我食........hahaha
-我買咗2粒送比人........友人覺得比金莎好少少...........hahaha
-我就覺得如果喺黑朱古力會好好多..........sales話法國有黑的,只喺香港無入到........真失望

3) no. 0 棒子杏脆牛奶朱古力 (hk$23)
-slow roasted piedmont hazelnuts
-crunchy california almonds
-呢個味道同zheart朱古力好似,不過呢個有明顯嘅杏仁粒碎,有口感d

4) no. 22 香草柑橘牛奶朱古力 (hk$23)
-ukaine coriander seeds
-piedmont hazelnut praline
-40% milk chocolate
-呢個嘅柑橘味好溫和

5) z chocolate (hk$23)
-our signature chocolate
-70% venezuela dark chocolate
-salted vanilla caramel
-crunchy hazelnut praline
-sales話佢哋嘅signature,不過我就唔多鍾意內面偏向toffee味嘅焦糖漿

6) no. 10 杏仁脆粒黑朱古力 (hk$23)
-intense 70% venezuelan dark chocolate
-minced crunchy valencia almond bits
-呢粒黑朱古力無ganache喺中間,全粒都喺純黑朱古力,有杏仁粒
-所以朱古力味最濃.........帶微微酸味


後記
1) 海港城chocolate trail中嘅擺設 

2) 佢嘅朱古力全法國運嚟..........每粒朱古力用number編制.........方便客人辨認

沒有留言:

張貼留言