2015年2月4日 星期三

Q1第1郡@深水埗 - 早安越南

Q1第1郡


地址 : 深水埗荔枝角道 315 號
電話 : 2416 6898
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)



2 visits
我都喺睇飲食男女嘅庶民篇特刋先識呢間食肆..............jan 19 (mon) & 23 (fri), 15嚟dinner........共叫咗 :

1) 牛油果沙冰 (hk$25)
-research過,多人讚..........咁特別,緊喺要試啦
-落單時要求小冰............waitress話都唔多冰............所以唔洗再少
-又真喺喎,似milkshake多d...........唔喺勁冰凍.............而且仲好creamy好滑...........1d都唔喺思樂冰嘅冰感質地
-甜度唔高..........因為牛油果其實唔會有嘜味..........所以我哋飲唔出除咗牛油果之外,仲有乜
-我哋估有+椰青/椰汁之類
-總之喺好飲

2) 熱咖啡 (hk$7)
-友人叫的,並非滴滴嗰款

3) 越式軟包 (hk$26)
-友人揀食軟包.........my fav is still the crunchy baguette

4) 蟹膏番茄檬粉 (hk$35)
-我哋再試呢個名物
-都有好多料 : 2款扎肉 (彈口),1 pat混有蟹膏嘅蛋 (我估喺蛋),豆卜,豬紅,番茄等
-佢個湯底自然,似乎只+了少少茄膏,顏色喺比較清............味道上都喺微微嘅自然茄酸..........再有少少鮮味............夠味但唔重手
-也可以1食........但唔好expect好惹味濃郁嘅口味

5) 紫米糕 (hk$5)
-甜度低,所以紫米味都出,3款中我比較prefer呢個

6) 芒果糕 (hk$5)
-同樣甜度低,芒果味好輕微,1d都唔濃

7) 椰汁紅豆糕 (hk$5)
-同樣甜度低,正路嘅椰汁味囉

8) 紙蝦卷 (hk$25)
-第1次去,賣晒...........店員教路可先致電reserve...........所以第2次來先食得到............否則都喺sold out
-我見到3條包住葉嘅米卷都唔知點食好............於是走去問waitress攞隻碗............佢就知我唔知點食法........佢教我可逐葉撕開..........蘸醬汁食...........1路食1路撕............後來我見到有食客喺1開始退晒塊葉,成look揸住嚟食.............咁就食得方便好多
-好薄嘅米紙微黏住塊葉,帶點彈韌性...........裡面有好多微彈嘅米粉..........又有1/2隻中蝦,1片豬肉,新鮮basil...........除咗basil外,基本上都無嘜味............所以個醬喺個靈魂
-我唔知佢個醬有d咩,小"杰"身,好惹味,濃味
-+埋嚟食先好食

9) 椰皇 (hk$18)
-都幾清甜

10) 斑蘭葉綠豆糕 (hk$10)
-呢個都喺預先留咗至有得食
-我諗全香港只有呢度先有呢款糕點
-喺綠bb嘅顏色,入口軟軟煙煙的,甜度比上面嘅糕點多d..........咁先啱甜度架嘛
-中間嗰層應該喺綠豆呱............整體喺斑蘭葉嘅清香同椰香味
-果然喺名物

 11) 越式麵包 (hk$32)
-2次嚟我都有食..........第2次時,煩友嘅我要求個包要焗熱d,脆d..........所以顏色會深些少
-都有好多料,扎肉,類似臐蹄肉,蔥花,肉鬆,肝醬,醃蘿蔔,芫茜等
-個包都帶脆,味道上都有+有類似美極嘅醬汁,所以入口惹味..........亦撒有胡椒粉
-咁多材料,味道當然唔單寡..........唯1就喺欠咗少少紅辣椒嘅辣意


後記
1) 店內環境

2) 呢度喺小店............無環境...........不過都客如輪轉............晚上來都要等吓位............我發現佢都有唔少熟客.............有d仲應該喺講越南話

**3) dec 15, 2016 (thu) update : 嗰日再嚟.............個紙米卷+咗價............hk$28/2條...........有少少唔同咗.............無咗塊葉包住............+個斑蘭糕添...........呢個無嘜點變...........都喺咁清甜椰香+斑蘭味





沒有留言:

張貼留言