2015年2月12日 星期四

Chino@西環 - fusion mexican

Chino


地址 : 西環堅尼地城新海旁1B-1C號地舖
電話 : 2606 0588
website : www.chinohk.com
營業時間 : tue -fri無lunch; closed on mon
remarks : 無+1, 無得訂位 (請早來攞位)
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good


2 visits
我都喺睇特刋先知有呢間新餐廳..........之後食友轉來ig嘅相...........太吸引了..............jan 15 (thu) & 27 (tue), 15..............共食咗 :

1) shiso/ tomato/ vinegar (hk$30)
-見格離老外叫咗........賣相好sharp......所以跟
-紫蘇味溫和,因為有醋,酸酸甜甜的醒胃..........車厘茄又多汁
-gd appetizer

2) guacamole (hk$50)
-當然唔少得叫兜guacamole醬去蘸個炸豬皮

3) chicarrones (hk$25)
-呢個喺炸豬皮...........基本上都算鬆化...........不過總會有1/ 2啖有點實...........好似d自己炸嘅龍蝦片零食咁...........有1點膨化唔起,帶實
-幸好油味不重...............無嘜味,因諗住你會蘸醬/配料同食
-我覺得香港人嘅炸魚皮好味d.........hahahaha
-唔炸豬皮,另1選擇喺chips..........即喺墨西哥粟米片

4) fresa/ lime/ jalapeno (hk$30)
-雖然見到有jalapeno..........但又唔覺好辣喎..........可能落咗好少
-相對哋shiso嗰款番茄好味好多

5) corn/ kewpie/ cotija - half (hk$48)
-呢個喺其1 signature
-燒完嘅粟米再掃上自家製嘅kewpie醬...........都少heat............幸好我還能頂得住
-最後撒上grated cheese
-你話好好食又未算,不過比起坊間嘅粟1燒喺有味道嘅個性

6) crispy fish/ chipotle kewpie/ salsa fresca taco x 2 (@hk$58)
-個taco喺soft版.........後來知道我like嘅硬版叫tostadas
-個炸魚藏喺最中間..........處理得好好,just熟,還好juicy
-如果個底換咗喺tostadas我會好like

7) sweet potato kakiage/ spicy lobster/ uni (hk$288)
-因為個quail賣晒...........所以叫來我嘅target
-賣相好靚..........格離嘅老外都望咗幾眼
-面頭嘅海膽新鮮,雖然鮮甜唔算出...........但肯定無"劫"/怪嘅味道
-最佳效果喺龍蝦肉..........佢真喺剛好熟..........有d地方似微raw..........所以肉質無機會韌 (龍蝦只要稍為overcook就會變得chewy)........有鮮甜味..........另食友就欣賞佢個自家製kewpie醬
-底下嘅炸番薯............漿粉很薄,1d都唔油.............而且番薯味出

8) chicken/ egg tostadas x 2 (@hk$58)
-叫埋佢另1個signature
-個蛋好橙紅,好靚.........but a bit bland
-底下嘅手撕雞肉.........浸滿醬汁...........很濕...........唔辣...........有種有個性嘅味道..........我就會形容為藥材湯嘅党心味
-仲有guacamole醬
-最like就喺塊脆taco.......很有粟米味
-第2次來,waiter都有向我推介呢款.........我同佢話味道好中式.............佢有點surprise.........唯有答"interesting"...........XDD...........我相信abc嘅waiter無飲過中國人/亞洲人嘅藥材湯

9) tijuana guera pilsner (hk$68)
-第2次來,叫咗支墨西哥啤..........都有幾款揀
-味道喺淡嗰類.......只喺無foam啫

10) shrimp/ clams tostadas (hk$68)
-雜誌上喺登呢張相..........有蜆有蝦有guacamole..........很對我口味
-仲有番茄粒,芫茜同生紫洋蔥
-呢個1d都唔濕........唧上lime juice.......入口會帶點refreshing
-食過好幾款tostadas...........我最鍾意呢個

11) marinated crispy quail (hk$198)
-我最期待嘅quail來了
-上次格離嘅老外有叫........見到d肉中心呈粉紅色........已好對辦
-今次我呢碟都有粉紅色........入口個quail醃得夠,仲有酒香添..........我覺得似紹酒/玫瑰露之類帶點甜............調味剛好...........肉質好juicy........好嫩
-聽女店員講佢哋用法國貨...........1星期大約返2次貨...........好limited供應..........所以上次sold out
-唯1唔好就喺過油...........我已將問題反映.............呢碟喺當晚第1碟炸物 (因我喺第1個客人)..........唔知有無關係

12) scallop/ uni tostadas (hk$78)
-abc waiter話呢個好味...........咁我就姑且1試
-個top好日式.........全部刺身
-呢個對我嚟講太fusion

13) clams/ aji amarillo/ crispy shallots (hk$148)
-因為仲有時間同胃置...........所以叫埋個蜆食
-waiter建議配炒飯最啱............不過咁就太多............還是單叫個蜆好了
-個汁真喺比較鹹..........所以真喺叫個飯就gd pair
-蜆比較細粒........鮮味唔出.............雖每粒都"痴"住喺個殼上.........但就唔喺剛熟嘅level
-無咩特別


後記
1) 店內環境

2) 當喺電話內知道無得訂位.........我都覺得幾危吓............但女店員話7pm前應無問題...........事實唔喺..........第1次嚟嗰晚............來到已full hse............估要等大約1.5 hrs............最後都要等40 mins.........crazy...........所以我建議weekday晚上都最好喺6:30pm前好來到攞枱

3) 欣賞個chef喺掌握個時間同溫度好叻...........可以做到剛熟............所以佢對煮海鮮同炸物會特別出色

4) 因為我話過佢哋嘅beer無foam...........所以abc waiter即刻叫bar斟咗少少2款suntory嘅生啤比我試............比我支啤酒更淡口

5) 唯獨酒水嘅收費喺酒店價.............所以都幾高消費..............幸好佢嘅味道都交到功課...........佢客路以老外為主............每人大約都會叫2個drinks.........佢咁客似雲來.........相信好快會回本~~~~

沒有留言:

張貼留言