2014年8月25日 星期一

Korean BBQ Restaurant SSam@灣仔 - organic伴菜 (closed)

closed

Korean BBQ Restaurant SSam

地址 : 灣仔道230號地下 (lee charter house酒店對面)
電話 : 2252 3908
消費 : hk$260/head (ie total hk$770)
純個人評價 : fair與good之間


aug 3, 14 (sun)..........3人來lunch...........叫咗 :

1) x小碟 (免費)
-超過8碟.........因為嗰日唔記得帶相機..........全餐嘅相都喺來自友人嘅手機
-只喺嗰碟泡菜先有些少辣..........其他都唔辣嘅

2) 什菜盤 (免費)
-只要你叫烤物類..........就會有呢盤咁大嘅新鮮什菜
-好impressive呀!............從來食韓燒所伴嘅新鮮菜都喺用生菜片...........青瓜條, 紅蘿蔔條等
-呢度起碼有10種...........有1/2菜我都唔認識...........全部大大塊...........而青瓜條同紅蘿蔔條仲喺超粗切
-可refill...........菜類我哋好努力食都食唔晒 (剩下3成左右)..........所以只refill了青瓜條同紅蘿蔔條
-全部好有質素........見牆上嘅雜誌article........話喺有機貨
-為免製造浪費...........建議<4人1枱的..........要-d量

3) 韓國米酒 (hk$90)
-750ml...........大約6% alc.
-是pet膠樽裝
-侍應幫忙開樽後倒入銅壼內...........我直覺煲熱飲.........但喺枱上只得個烤爐咋喎.........於是問侍應............只喺斟落碗飲啫.........唓!
-望落似豆漿.........味道微甜,有少少酒精咁.........都易入喉

4) 烤調味牛排骨 (hk$280)
-呢個侍應會過來幫你燒...........我哋完全唔洗動手
-侍應會先剪開1件件先燒............先燒住1/2...........我哋食得咁上下........佢就會再嚟燒.........用塊葉去墊起未食晒嗰d
-seasoning夠味,沒有over........肉鬆
-之後我哋就攞咗2塊菜 (因為實在太多菜了)........+青瓜,紅蘿蔔,麵豉醬,泡菜等.........包埋嚟食........咁會惹味好多

5) 5花肉 (hk$120)
-呢個5花肉就無醃過
-侍應又會過來幫你燒...........我哋完全唔洗動手
-燒過後.......又唔會好肥膩........肉當然鬆啦
-同樣包菜,配料,醬料同食

6) 泡菜餅 (hk$100)
-個泡菜餅就腍身咗少少........外表都無挺身

7) 調味烤牛肉石鍋拌飯 (hk$100)
-呢個侍應都會幫你撈埋.........你又唔洗郁手
-我鍾意食飯焦............所以特意放咗1陣先食
-但1d飯焦都無.........唯1可能性就個石鍋唔夠熱........所以burnt/ heat唔出飯焦
-調味偏淡..........而且牛肉碎亦唔多
-不稱職


後記
1) 祝友人生日快樂

2) weekend沒有lunch set............所以weekday來lunch會抵食好多

3) 其實我哋最初仲叫咗2罐啤酒..........點知樽米酒都夠飲........幸好店員見未開過........接受cancel2罐啤酒~~~~

沒有留言:

張貼留言