2014年8月14日 星期四

沖繩 + 石垣/ day 6-8 : jul 5-12, 2014

day 6行程 - jul 10, 14

早餐

名稱 : 東橫inn 石垣島
地址 : 沖繩県石垣巿浜崎町3-2-12, Okinawa, 907-0013, Japan
電話 : 0980-88 1045
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair

款式同前2日都好相若.........我知道友人唔多老泥又食呢d...........需知道間房幾多$$$$先得架!


8重山諸島 yaeyama island
諸島即喺a group of islands..........8重山諸島範圍cover咗好多個島..........包括 : 石垣島 (ishigaki island).......竹富島 (takeomi island).........嘉弥真島 (kayama island)........小浜島 (kohama island)........黑島 (kuro island)..........新城島 (aragusuku island) [上地島 (kamiji island) + 下地島 (shimoji island)].......西表島 (iriomote island) [由布島 (yubu island)].......鳩間島 (hatoma island)............波照間島 (hateruma island).......与那國島 (yonaguni island)

而与那國島同台灣喺最近嘅


西表島 iriomote island
但我哋揀咗西表島嚟stay...........又+上喺西表島已租車...........所以會由大原港玩番上去上原港

official website : http://www.iriomotejima.net/
輪船公司 :
-八重山觀光 (http://www.yaeyama.co.jp/)
碼頭 : 呢個島會有2個碼頭...........大原港 (南)同上原港 (北)............所以買飛時要小心...........2個碼頭揸車的話...........距離大約1.5 hrs車程

船費都貴架............去大原港 1,800yen/人/程............買來回程會平d.............如去上原港就要再貴d

我哋呢班船 (etd 9:40am) 唔喺直航..........會stop by1個島........好彩今日嘅天色比琴日光.........坐咗50mins


租車 (西表島)

名稱 : やまねこレンタカ
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町南風見201-109 (大原港店)
tel : 098-085-5111
營業時間 : 8am - 6pm
model : nissen
租車時段 : jul 10 - 11, 14
included : insurance (無gps)
租車總收費 : 14,000yen (2日)

職員會喺碼頭接我哋..............再車d客去舖頭辦手續~~~~不過架車座位有限..........得司機友人去............呢度租車都幾貴喎...........又無gps (租車公司話全島都無gps咁話喎........有小小懷疑).........都要14,000yen


偷食 (軟雪糕啫!)

當友人去咗租車公司辦手續兼攞車............我喺碼頭周圍影相.............就發現咗間shop.........有得賣黑糖軟雪糕喎..........我即刻笑晒............提議用亞公$$$$買嚟食...........友人負責留守看住d行李.........我去買...........友人隨即話佢個單位咪蝕底咗.............hahaha..........我比你食2杯囉............不過黑糖味都唔出嘅~~~


南風見田

參考咗1篇blog (http://traveling-fish.tixmart.org/category/japan/okinawa/page/4/).........所以target要去呢度.........天色帶點陰..........但個水超清澈..........仲影到1隻中size蟹添..........cute~~~


蔗田
因為自駕遊.........所以隨時可停低..........而且馬路亦無嘜車...........西表島都幾多種嘢嘅田.........睇書話.........蔗喺11月先會收成.........而我都買咗幾包西表島黑糖送比人........呢隻職員話無加工過.......喺raw的


仲間橋

西表島嘅icon喺山貓呢種受保護動物............我哋當然無緣見到真嘢.............唯有同山貓石像影相.............其實南風見田浜去由布島嘅方向..........就會順路經過的


由布島 (入口)

因為順路............所以都去埋呢度睇睇..........其實我哋無真喺入由布島...........因為個島好似幾悶吓...........亦無謂勞役隻牛 (只可坐牛車入去)..................只喺喺呢個起點位影吓相............買吓手信..........hea吓兼上吓網.........因為間cafe有wifi
 (薑味)


隨心影
天色愈嚟愈好............d雲嘅變幻好靚...........所以間唔中要求停車影相


lunch





名稱 : xxxx食堂
地址 : 西表島上原港附近
電話 : ?
營業時間 : 11:30am - 4pm; 6pm - 9pm
website : n/a
收費 : 635yen/head (ie total 1,900yen)
整體評價 : fair與good之間

我哋揸到嚟上原港先食lunch............本來食肆已唔多...........原來過咗2pm.........有部份食肆會落場..........好彩搵到呢間

1) 8重山xx - 大盛 (600yen)
-哦...........即喺沖繩麵
-但d餸咁少嘅

2) 豚xxx丼 (650yen)
-即喺豚肉泡菜
-d日本蛋嘅蛋黃顏色真喺好sharp好靚...........以為喺溏心蛋.........會流蛋汁啦...........sorry........只喺好黏嘅蛋漿啫
-泡菜酸酸小辣.........都惹味嘅.........不過d汁就令到個飯濕咗d
-個麵浸住都無腍到.........微挺的........口感不錯

3) 親子丼 (650yen)
-都幾好樣呀!

後記
-店內環境

-呢度只得日文menu...........講日文............又無wifi.........我哋唯有估估吓咁叫...........叫嚟睇吓喺咩

-我哋發現其他客人都好寧靜.............所以我哋講嘢都刻意調低聲音...........免得失禮香港人


買水果


















名稱 : xxxxx
地址 : xxxx食堂斜對面
電話 : ??
營業時間 : ??

食飽飽就去呢個無人販賣店望吓...........共買咗 :

1) 散裝菠蘿 (100yen)
-唔多甜

2) 原個菠蘿 (200yen)
-我哋揀個最少青綠色的.........相信咁樣會夠熟
-好抵呢!

後記
-店內環境

-呢度無人理你............雖然後舖喺有人...........揀咗邊樣...........就自己放$$$$入個箱度

-呢度有咁多菠蘿賣...........令我諗起小時候鬧人好鍾意講 "死8婆.......賣菠蘿.............1蚊10幾個"


星砂

呢個喺嚟西表島最重點地方...........喺那霸國際通嘅手信店...........都會賣1樽樽嘅星砂............宜家我哋直接嚟...........咁又唔喺只得西表島先搵到星砂............竹富島都有............先換上泳衣...........帶埋浮潛用具落去

因為有水流...........初時只喺近灘邊浮..........有魚,但唔多..........又唔colorful...........友人游出d..........就有珊瑚底...........another picture..........真喺多嘢睇d...........但又無救生衣, 蛙鞋...........水位已去到我下巴位.............水流令我好難企得穩...........正想游番去時.............水流令我游極都好似喺原位.............游到遇溺咁...........聽到友人好大聲叫我企起身
(影低污染空氣嘅pk)
(退潮)


住宿情況 (西表島)












名稱 : 海の家 南ぬ風
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町字西表946
電話 : 0980-85 6411
入住時段 : 共1晚 (包早餐)
room type : single japanese style bed room (友人倆就double bed western style)
總收費 : 8,000yen/ 1晚房$$$$ (1泊2食)
car park費 : 免費
booked via : direct with pension
設施comment : 露天car park
(front desk)
後記
-有好幾家心儀嘅民宿full晒...........最後訂呢間

-不過我自己set床舖時............漏咗放張白色床單..........所以初時個身都幾痕吓..........瞓唔到...........去到好遲先醒起............舖番先唔"行"咋



dinner


















名稱 : 海の家 南ぬ風
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町字西表946
電話 : 0980-85 6411
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair

準時6:30pm開席........飯就自己去"莊"

1) dinner set x 3

後記
-1餐住家嘅晚餐.........ok的


日落
食飽飯..........民宿嘅auntie話比我哋聽可以出去睇日落............經過花園.........過1條小馬路..........就喺海灘...........令我諗起上年去泰國krabi間酒店都喺咁...........好寧靜

仲有龍友出嚟影日落...........不過今日嘅日落唔喺好靚


drink

名稱 : 海の家 南ぬ風
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町字西表946
電話 : 0980-85 6411
收費 : 如下

睇完日落番嚟..........我哋就喺食堂飲嘢同食薯片............本身佢嘅住客唔多.........呢個時間都無人...........我哋獨霸成個場...........我哋將2把風扇吹住我哋先夠涼

1) 梅酒 x 2 (@600yen)
-食薯片.........當然要飲番2杯
-職員講佢自己鍾意飲呢隻............仲斟咗少少比我試吓添
-職員話呢隻梅酒有+黑糖落去釀的
-所以入口甜度高..........酒精味又唔喺好強..........很順喉.........易入口

2) 新鮮菠蘿 (自備)
-今日下晝買的............民宿職員肯clean up咗廚房後..........幫我哋"批".........仲企喺我哋旁邊"批"...........同吹吓水.............讚呀!
-職員話呢個可能喺peach pine (我當時都唔知佢up嘜)...........仲讚我哋揀得好..........夠熟..........所以好甜呀..........又抵喎!
-番到香港...........先知道沖繩有2款菠蘿............1款就喺桃菠蘿...........1款喺手撕菠蘿 (切開後可以meet d肉出嚟食)

3) 薯片 (自備)
-之前行超巿買的..........超巿職員話喺辣味.............但1d都唔辣架

後記
-我笑言如果我哋3個1齊敷埋mask喺度吹水.............真喺有feel..........hahaha


day 7行程 - jul 11, 14

早餐





名稱 : 海の家 南ぬ風
地址 : 沖縄県八重山郡竹富町字西表946
電話 : 0980-85 6411
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair

準時7:30am開席

1) breakfast set x 3


浮潛tour
收費 : 6,000yen + 500yen(租蛙鞋)/ head
tour by : 空海
地址 : ?
tel : 098-085-6290
booked via : refer by海の家 南ぬ風
pick up : 由民宿出發............完咗送番嚟民宿
duration : 9:30am - 1:00pm
covered : life jacket, lunch, drinks...............我哋自備浮潛mask (否則就要額外比500yen租$$$$)
滿意指數 : ok

今日我哋包船............因無其他客人...........不過隻船嘅間格好簡陋..........人就坐出面露天位 (連竹簾頂都無舖)..........船艙反而放晒救生衣,蛙鞋,潛水衣等設備..........由captain 1個人帶住我哋

point 1
天氣好好..........水好清..........captain都揀咗個好好位泊底.............船嘅4周望落去已喺珊瑚底...........我哋唔洗游到老遠去搵嘢睇.............可能佢都怕咗你哋幾個茂利...........hahaha

之後佢都有落水.............帶住我哋游去遠處睇海龜...........因為水已經好深...........視野唔多清.........而且又喺沙底...........初時都唔多見海龜...........不過captain博命的指住下面..........要等到1陣我先見到...........因為同海龜嘅距離太遠...........所以唔震撼............captain後來索性拉我去佢個位望...........有1隻都幾大隻喎

望完.............又要好費力咁游番去隻船嘅範圍繼續浮潛............無晒力咁濟...........個珊瑚底範圍都大...........好多魚仔.............colorful...........有d位好淺水.............我只喺用手撥........都唔敢郁對腳............費事踢親珊瑚

point 2
呢區嘅珊瑚形態同point1或者慶良間諸島嗰次好唔同..........好獨特..........以魚類嚟講..........point 1多d


同captain講可以走................諗住再有1個point...........oh...........captain話咁就回去食lunch了...........我哋喺船上沖沖身後...........captain就開船回航

lunch
回到民宿後...........大家先分批沖涼 (因已check out.........只能用公共浴場)........之後就喺食堂開餐...........難得有開冷氣............個便當質素普通啦


浦內川

因未夠鐘還車...........我哋無目的咁行.............經過咗浦內川.............條長橋上竟然有人彈3線琴........又吹口琴............大熱天時...........又曬...........只可以講佢真喺好熱愛音樂~~~~~




還車 (西表島)

用咗1,419yen入油.............我哋就去租車公司上原港office還車..........職員要睇埋張入油收據先叫攪掂 (所以要keep住張入油receipt)............之後就車我哋去上原港碼頭


回石垣島 ishigaki island
由上原港返石垣島要2,360yen/人/程............天氣太好了...........d雲仲特別靚添..........好唔捨得走呀!


石垣島隨心影
由碼頭搭的士回東橫inn check in兼攞番架車周圍去.............對,我哋idle咗架車1日


住宿情況 (石垣巿)


名稱 : 東橫inn 石垣島
地址 : 沖繩県石垣巿浜崎町3-2-12, Okinawa, 907-0013, Japan
電話 : 0980-88 1045
map code: 956 287 893
入住時段 : 共1晚 (包早餐)
room type : single bed room (友人倆就double bed)
總收費 : 5,184yen/ 1晚房$$$$
car park費 : 免費 (但如果full晒...........就要自費泊附近收費車場)
booked via : japanican (www.japanican.com/hk/)
設施comment : 露天car park, 房有free wifi

後記
今次check in...........女士都有禮物比你揀~~~~我揀晒面膜


pre-dinner





名稱 : 北キツネの大好物 (石垣店)
地址 : 沖縄県石垣市美崎町3番地
電話 : 0980-82 5851
營業時間 : 11am - 10pm
收費 : 230yen/head (ie total 680yen)
整體評價 : fair

唔知點解突然性饑餓..........等唔到食dinner.............所以見到呢個速速哋食..........就醫住肚先

1) mango pancake (680yen)
-個pancake切開........表開有點韌性........質素似老麥
-唯獨個芒果醬汁幾concentrate..........香甜惹味
-香港西營盤嘅秋櫻x好食過佢


dinner





名稱 : 石垣屋
地址 : 沖縄県石垣市真栄里547-7
電話 : 0980-82 4400
營業時間 : 11:30am - 2pm; 5pm - 10pm (7-9月無休息)
收費 : 7,915yen/head (ie total 23,740yen)
整體評價 : good (計埋環境因素)

喺香港已上網book位..........共叫咗 :

1) 芒果汁 x 2 (@390yen)
-似現成貨

2) 石垣beer (865yen)
-番香港睇番攞咗回來嘅餐廳leaflet.............之前第1日來石垣島嗰間食石垣牛的餐廳都有賣呢隻啤酒..........但只喺650yen啫.........引證呢度喺高檔食肆
-很易入口...........而且仲有隻香味.........很難形容

3) 上等鹽味牛舌 (1,295yen)
-落order時...........友人指住自己條脷...........侍應即時明白晒
-佢都算有良心..........幫我哋落咗平d嗰款牛舌

4) 快活套餐 (5,800yen)
-炭火烤肉組合 (沙朗牛排, 上等牛里脊, 上等牛5花)
-石垣島車蝦
-石垣島蔬菜沙拉
-前菜, 白飯, 湯, 醃菜, 甜點

5) 石垣屋特選套餐 (15,000yen)
-夢幻石垣和牛
-特選沙朗牛排
-特選特上牛里脊
-特選特上牛5花
-特選牛肉握壽司
-石垣島車蝦
-石垣島小菜 (臭肚魚豆腐, 海葡萄, 豆腐餻)
-前菜, 白飯, 湯, 醃菜, 甜點

後記
-店內環境

-相信呢度幾出名 (高檔食肆)...........因泊底咗架車..........喺門口位影相之際..........已見到2-3部的士放低d客...........不過waitress大都英文唔得.........透過房內嘅電話叫+炭,賣單..........都聽唔明.........都喺搵waitress親自嚟睇吓我哋想做嘜

-我哋燒得好慢........炭都要+咗2次........走時發現所有房嘅客都走晒.........只剩下大堂(有function)嘅客

-我喺睇咗呢篇blog............所以決定嚟豪1餐
http://traveling-fish.tixmart.org/2009/09/08/%e6%b2%96%e7%b9%a9%e5%8d%81%e4%b8%89%e4%b9%8b%e6%97%85-okinawa-day-7-%e7%9f%b3%e5%9e%a3%e5%b3%b6-ishigaki-island-part-4-%e5%bf%85%e5%90%83%e7%9a%84%e7%9f%b3%e5%9e%a3%e7%89%9b/


day 8行程 - jul 12, 14

早餐

名稱 : 東橫inn 石垣島
地址 : 沖繩県石垣巿浜崎町3-2-12, Okinawa, 907-0013, Japan
電話 : 0980-88 1045
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair

我比友人倆早起身............自己去醫肚先............似乎只喺個飯嘅款式會每日唔同.............今次食吓烘多士先~~~


玉取崎展望台 tamatorizaki observatory

mapcode : 366 558 349*76

因為仲有時間............友人驅車去埋度先離開石垣
(1路賣嘢,1路3線琴)


還車 (石垣島)

用咗2,854yen入油.............職員又喺要睇過張入油收據先叫攪掂 (所以要keep住張入油receipt)............之後職員會比張車証你..........可以免費坐ots嘅van仔去機場



石垣domestic機場
又嚟到石垣domestic機場............大放天晴...........見到上次喺information counter個女仔今日都有on duty.........於是過去同佢吹2句水.........兼say goodbye............之後再食多次雪糕............喺lime同島豆腐味

咁多日嘅旅程............個喼都進"漲"不少...........check in時10kg..........+咗4kg...........戰利品overview有

入咗閘後............仲有yen...........所以買咗杯jasmine味雪糕..........茶味只喺中等.........唔濃郁

 
上機
坐jta610 (etd 12:25pm)..........由石垣島ishigaki去那霸naha

去到那霸naha (eta 1:25pm...........坐咗~1 hr)


那霸international機場

雖然那霸domestic機場............同international機場...........距離好近............步行大約5分鐘.........但烈日下推住行李咁露天暴曬行.........都好辛苦..........估唔到機場好細心有free shuttle往返安排
check in


lunch




名稱 : xx坊
地址 : 那霸domestic機場內4/f
電話 : 098-840 1304
營業時間 : ?
收費 : 1,336yen/head (ie total 4,008yen)
整體評價 : fair

因為domestic機場多嘢食過international機場.............我哋又多時間...........而且又收到港龍嘅text message話班機delay 45 mins..........所以坐free shuttle過返去domestic機場..........今次揀另1種日食..........共叫咗 :

1) 蛋卷 (483yen)
-全餐最好味
-蛋卷嘅甜味沒強過鹹味..........gd..........反則會變得好甜蛋feel
-蛋卷高身.........雖無蛋汁流出...........但至少無over煎.........唔算老..........裡面都moist的
-第1次食蛋卷........會伴以蘿蔔蓉同wasabi...........估唔到出嚟效果幾好食喎

2) 小海老天丼定食 (906yen)
-友人點呢個

3) 鰻魚丼定食 (1,158yen)
-另1友人點呢個

4) 車海老天丼定食 (1,461yen)
-難得有1小段新鮮wasabi比你自己磨........有得玩吓
-不過個車海老(ie 大蝦)無味.........no good
-個蕎麥冷麵正路而已
-呢個餐就有2粒浸過黑糖嘅糯米丸子............都喺ok啦


上機

坐ka379 (final etd 5:45pm)..........由那霸naha去香港..........好似由那霸返香港...........咩airline都喺會delay..........港龍會,hongkong airline都會

機上晚餐

返到香港 (eta 8:15pm...........坐咗~2.5 hr)


總結
-今次嘅旅程不幸中都算大幸..............真喺在街上遇上橫風橫雨嘅機會唔多...........2次落海都好滿意..........又試到潛水

-多謝友人借相機..........借相..............幫手proof read呢3篇blogs...........亦謝謝旅途上嘅包涵.............因我喺1個煩友...........又太有"蠟腸"............又低eq.............hahaha

-回來後就要帶canon相機去修理............呢部機,我總共都去咗3次canon維修中心...........好彩唔洗換零件..........師傅拆開後嵌番就得...........但個gip嘅賠償仲糾纏緊要我比額外文件.........又都唔會比得出............睇嚟賠償凍過水

-見識過沖繩嘅海之後..........個心真喺戀戀沖繩...........好想再去下海............不過鍾意石垣嗰邊多過沖繩本島
-久米島 (去疊田, 終端の浜hate no hama, 食養車海老刺身)
-石垣島 (去sunset beach, 平久保崎, 食石垣牛burger, 島辣油沖繩麵, 美崎牛牛什, waffle, 琉球猪等)
-幻の島 (去潛水)
-鳩間島/ 小浜島 (去浮潛)
-波間照島 (去睇南10字星)

4 則留言:

  1. 原來我寫的野真係有人參考架喎, 多謝你呀 !
    你的沖繩之旅好開心呀 , 我一直期待可以再去架 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多謝你就真啦................你咁多篇沖繩blog幫咗我好多!
      我都好想出海呀!..............首選石垣外島..............泰國都殺呀...............可惜友人還未比到期...........都唔知今年可否出到海!

      刪除
    2. 你潛過水之後, 有冇上癮呢 ?!
      我都好鍾意海, 準備過兩日出發去落水啦 ~

      刪除
    3. 睇你d blog都知你喺潛水發燒友..............你準備去邊度潛水咁開心?
      咁又唔太上癮.............可能成日入水.........要攪住個mask...........好忙............體驗式潛水我已好滿足

      刪除