2013年3月30日 星期六

挪威+瑞典/ day 3 - mar 04, 2013

day 3行程 - mar 04, 2013

早餐

名稱 :
thon hotel kirkenes內
地址 : Johan Knutsensgt. 11, N-9900 Kirkenes, Norway
電話 : 47 78 97 1050
website : http://www.thonhotels.com/hotels/countrys/norway/kirkenes/thon-hotel-kirkenes/
收費 : 訂房包埋
整體評價 : good😊

都好多選擇............ presentation比radisson blu airport hotel的professional.............佢d包好有質素.........嗰邊興供應溏心蛋同全熟蛋


個view都唔錯架

起碼有4部coffee機...........24小時available任飲...........free.........有成6款唔同味嘅capsules..........我飲唔到coffee..............所以得個睇字


酒店周圍環境

又未夠鐘............天氣又好,明顯比琴日藍天..........緊喺要喺酒店附店再影啦


king crab safari

booked via : pasvikturist as (其實真正operation喺snowhotel...........所以可直接同snowhotel book)
website : www.pasvikturist.no
地址 : Dr. Wesselsgate 9, Kirkenes, Norway
電話 : 47 78 99 5080
電郵 : firmapost@pasvikturist.no
收費 : nok1,600/ head
時間 : 1pm - 4pm
包括 : hotel pick up, warm clothing, guide, king crab meal

職員接咗我哋上車............先影沿途風景 (不過車窗有顏色..........失咗真)

佢哋個fjord結咗冰..............真喺好長好濶,好壯觀


去到starting point..............有班人正出發玩snowmobile

1) equip自己
我哋就入屋內換衫
............當時戶外-10度..................我懶醒咁除咗自己件厚fleece, gortex,暖頸scarf,厚socks.............著佢d裝備..............之後我就知道自己完全錯晒..................就算人哋比晒warm clothing你............玩得戶外活動都要on top著,唔好除 (鞋例外)...........因為個頭盔頂住.........件雪褸嘅拉鏈拉唔到上頸


2) 坐車
個guide會揸住snowbile.............拖住1 open top車卡..............我哋坐喺open top車卡上............d風zip埋嚟...........條頸真喺涼到無得頂呀~~~~之後隻腳著得薄socks...........亦赤到無得頂呀~~~~手指又赤

3) 破冰
去到目的地

其實喺個fjord中間..............搭咗個架

個guide先拎晒d工具出嚟........有個正方形cover蓋住...........但表面都會結咗冰

只喺蓋住咗,d冰會無咁厚咁解啫...........現在嘅工作就喺要破開呢個結冰面...............

先要攞個工具轉開3點.............我都有幫手架

之後就拎個長鋸嚟............界開4條邊

我都有幫手鋸開1邊架...........好倦呀~~~~~

之後到個guide表演...............用斧頭劈開個冰面...............佢再用個鏟............鏟走d冰塊

拉個網上嚟............都仲要小心劈開條繩上結咗嘅大冰...........唔可以劈斷條繩...........唔喺我哋就會無蟹食

d收穫無想像中咁大隻
...........我哋當然唔會食晒咁多隻..........guide捉咗3隻出嚟..............有公有乸.........其餘的放番落個fjord..........我問佢公好食d定乸好食d..........佢話個味道1樣喎...........其中1隻少咗隻腳............可能打架斷咗...........再生咗隻細腳仔出嚟

4) chop
即時快速劏咗佢..........佢哋喺blue blood.........所以叫做king crab........又開車攞返去煮喇

喺廣濶結咗冰嘅fjord中心影相..............現場會感受到個壯濶...........我部dc唔夠wide,所以影唔晒...........不過1邊總喺有厚雲,會暗好多

5) 煮
腳同身就比我哋食..........d蟹蓋好似拎去做organic fertilizer..............喺d水度+咗少少海鹽.............格水蒸............我都有問佢邊個喺king crab嘅best月份............佢話全年都有...........要蒸25分鐘左右

我哋入到另1間屋仔內settle down.............好開心.............暖好多~~~~

6) 食😋😋😋😋😋
開餐啦~~~~~先拎住2隻食

啖啖肉呀...........佢d肉同日本蟹比...........無咁結實,軟身d..........但同樣鮮甜美味............我好好彩咁拎到嗰隻新生出嚟嘅小腳

之後我就忽有奇想...........諗到自製蟹肉多士.............呢度只喺1隻蟹腳嘅份量..........就可以拆到成個小山嘅肉出嚟............gd gd gd

呢個我拆得幾完整~~~~滿意~~~~最後我食咗4隻腳...........飽飽了~~~

最後我哋食到>4pm先走...............又去戶外影張相先...........雖然個天已暗到好似6點幾咁............但真喺靚到無朋友~~~

回到hotel..............已6.xxpm了

**呢個喺我哋喺kirkenes嘅highlight.............原來友人揀呢個kirkenes站..............主要唔喺睇極光............而喺因為要食king crab.............真喺估佢唔到............呢個king crab safari好玩............可以親身體驗全個捉蟹嘅過程...........又可以出力參與...........d蟹又新鮮又好味............景又靚............雖然喺貴d...........但都值得玩**


dinner



















名稱 :
thon hotel kirkenes內
地址 : Johan Knutsensgt. 11, N-9900 Kirkenes, Norway
電話 : 47 78 97 1050
website : http://www.thonhotels.com/hotels/countrys/norway/kirkenes/thon-hotel-kirkenes/
收費 : nok57.5/ head (ie total nok115)
整體評價 : good😊

又唔多肚餓............ 所以唔多想走出去黑漆漆嘅town度搵食.........索性喺酒店叫個winter salad share嚟食.............佢嘅蔬菜好新鮮


不過去到10.xxpm...........又肚餓............唯有餓住瞓啦💤...........明天早d去食包咗嘅豐富早餐😜~~~~

* 今日開心指數 : 💕💕💕💕💕💕💕💕💕(9/10)

5 則留言:

  1. D雪景好正, 我有同事話天氣太凍DC會吾WORK?
    玩SNOWMOBILE驚吾驚架?這個行呈幾特別喎, 有得玩有食

    回覆刪除
  2. Fabulous....fresh crab meat....Nice view....just a bit too cold...: )...leaving this noon la....Nice to catch up with you.

    回覆刪除
  3. 拆到成個小山嘅肉 - irresistible!!!

    nok1,600 = how much hong kong dollars?

    The safari looks exciting. It must be very cold.

    回覆刪除
  4. 嘩,妳D酒住咁豪既

    回覆刪除
  5. 魚油都係早餐送架? 同埋北歐的天真係好藍呀~~

    回覆刪除