2013年3月23日 星期六

挪威+瑞典/ day 1 - mar 02, 2013

day 1行程 - mar 02, 2013

上機


我哋坐finnair.........ay070 (etd 1:20am)..............先去finland嘅helsinki............之後再要轉機到norway嘅oslo (我哋嘅目的地)

機上晚餐+早餐.........味道ok啦..........當然唔叫好食

去到helsinki機場 (eta 6:20am...........坐咗11 hrs)..............轉機都要過海關............好多人喎

喺個flight departure嘅顯示牌上又搵唔到去oslo班機............都唔知要去邊個gate先啱.............咁早,好多舖頭都未開...........想搵個職員問吓嘢都難呀.............好彩搵到個會update嘅顯示牌.............見到喺gate 31x.............仲有時間.............所以要開始變身...........著番多條雪褲先...............再用機場wifi上下網


轉機

final個gate轉咗去31e..............我哋再搭ay655 (etd 8:30am).............都好多人吓喎

快d啦..........我就快凍彊啦~~~~~呢程都有serve d snack.............去到oslo機場 (eta 9:00am...........坐咗1.5 hrs)

我哋先喺機場搵atm.............點知得2部dnb..........唔接受plus...........所以我哋都喺攞唔到$$$$............唯有先去酒店check in啦~~~


住宿情況




















名稱 : radisson blu airport hotel, oslo gardermoen
地址 : PO Box 163, Hotelvegen, Norway (走出機場..........向右行.........對面就喺..........好近..........好方便)
電話 : 47 63 93 3000
入住時段 : 共1晚 (包早餐)
設施 : 房有free wifi, 但傢俱有點殘
總收費 : nok1,012/ 1晚房$$$$
booked via : direct with the radisson blu airport hotel

難得咁早.............都已經比到房我哋............可以開喼執吓嘢...........煲吓水先出去


norway火車

火車公司 : nsb
website : http://www.nsb.no/?lang=en_US
stations network map : http://www.nsb.no/getfile.php/www.nsb.no/nsb.no/PDF/NSB_detaljkart.pdf
timetables : https://www.nsb.no/timetables/
購票方法 : (i) online, (ii) automatic nsb ticket machine, (iii) 真人ticket office (夜咗落班就無), (iv) 部份火車站內嘅便利店narvesen

我哋初時諗住用ticket machine

點知排咗1輪,入埋credit card...........都process唔到..........佢堅持要入個PIN...........但我哋嘅credit card喺無PIN架嘛.........直按ok button又唔得...........友人試埋入0000同入000000 (香港嘅bank教佢)都唔得...........我哋1d nok currency都無喎..........想用cash比都唔得..........好彩時間早............ticket office有人on duty..........喺佢度碌credit card...........按ok就得喎

落去platform嘅conveyor tunnel...............又幾太空feel喎

由機場oslo s gardermoen (ie oslo lufthavn)站

去oslo centralstation站..............1程要nok90/人.............坐23 mins.............不過班次無airport express咁密 (相信要貴幾多吓)...........大約30 mins先1班

oslo centralstation站出面環境


oslo有軌電車

有軌電車公司 : oslotrikken
website : http://www.trikken.no/asp/hoved.asp?SideID=4&Nivaa3Id=61&Prioritet=4&OmOssId=15
network map : http://trikken.no/asp/Hoved.asp?SideId=5&Nivaa3Id=39&prioritet=1&SamfunnsId=16&Nivaa3nr=146

之後就要坐有軌電車#12...............向我哋嘅lunch進發............有車嚟啦.............喺jernbanetorget (ie oslo s) 站上咗車後..........我開始研究點比$$$$.........最後唯有問坐對面位街坊...........原來喺1上車就比$$$$............死喇............我哋咪即喺坐霸王車??????😱.............真喺embarrass.............我同街坊大家都笑咗出嚟............佢好好,話唔緊要.............只要同司機講番...........而且邊個站上車都同1價$$$$..........收費方式同香港嘅叮叮1樣

1同司機講由邊個站上車,想去邊個站............佢即刻話比我知坐錯方向.............佢指對面線先啱............$$$$都無收我哋...........又喺喎............落車後,發現去咗hausmanns gate站

今次上咗有軌電車#12就醒啦.............先比$$$$............話比佢知想喺aker brygge站落...........比咗nok200佢.............點知佢找番nok100比我...........unbelievable...........2個人,坐幾個站要nok100!!!!!...........每個站嘅距離似香港嘅叮叮咁咋喎.............我呆咗1呆.........拎住佢比我嘅nok100無走開.............心諗你喺咪找少咗$$$$呀~~~~..............呆定咗之後...........我於是問佢要nok50/人(~hk$69)????...........真喺1個價............佢於是印番張receipt比我

真喺勁過去搶呀😠...........好唔合理嘅收費...........香港嘅叮叮都喺hk$2.3/人咋喎...........痴線!!!


oslo tourist information centre

地址 : Fridtjof Nansens Plass 5, 0160 Oslo, Norway
電話 : 47 81 53 0555
location : http://www.visitoslo.com/en/product/?TLp=551940&Oslo-Tourist-Information
website : http://www.visitoslo.com/en

喺aker brygge站落車..............我哋1路影相............1路搵tourist information centre..............問咗個+拿大華人遊客

centre內個女仔好helpful...........我哋問晒佢今日想去嘅地方點樣由1個去下1個..............佢比埋oslo嘅city map我哋............之後我都有問多次d有軌電車嘅收費.............証實喺真嘅...........不過重點喺.............佢即刻介紹我哋買張喺oslo純transport嘅1 day pass........ nok80/張


只要喺oslo city內...........坐有軌電車又得.........坐巴士又得.............坐t bana (ie 地下鐵)又得.............1日內任搭.............咁緊喺買啦...........好彩佢有得賣埋咋


aker brygge飯前略影

個lunch我book咗1pm.............所以先喺aker brygge行吓............影吓相............個海邊尤其靚


lunch


























名稱 :
lofoten fiskerestaurant
地址 : Stranden 75, 0250 Oslo, Norway
電話 : 47 22 83 0808
website : http://www.lofoten-fiskerestaurant.no/en/
收費 : nok315/ head (ie total nok630)
整體評價 : good😊

我哋好有誠意架..........喺香港已網上訂位...........叫咗個3 courses lunch + a la carte

1) bread basket (免費)😋😋
-麵包唔熱,不過勝在外脆,內鬆軟,又夠濕潤
-伴以檸檬味olive oil, spanish hard press olive oil同海鹽
-最like hard press橄欖油,有點點黃豆嘅鮮味,好特別

2) starter of the day (nok135)
-呢個喺鯨魚肉..........waitress推介未食過要試吓
-個presentation好藝術feel........碟好大,不過只佔1小個sector
-個鯨魚肉類似風乾,肉質soft,raw,唔乾,唔實,味道有少少血味,少少so味,但易接受,唔難食


3) lofoten's fish soup (nok185)
-with a taste of fresh basil cream, garnished with today's catch and shellfish
-呢個反而d香草味搶咗魚鮮味
-只喺微"杰"身
-有白魚同3文魚


4) lunch 3 courses (nok295)😋😋😋
-唔記得咗個湯喺咩,都好似喺海鮮,呢個比較清,食到鮮味,而亦多芹菜粒,味道好中芹嗰隻.......我鍾意呢個湯多過上面嘅魚湯
-白魚,聽唔明個魚名,很厚身,初時cut落去,煎得咁熟,仲擔心會老會"鞋".........又唔"鞋"喎,仲有溫和嘅魚鮮味..........當地魚,真喺有質素
-伴以烚薯仔,當時我已好飽,不過友人話佢個薯仔有濃薯味.........咁都要食1個,又真喺喎,連薯仔都咁掂
-我哋要飽到要break 1 break先食埋個甜品,喺個plum cake伴以red orange sorbet
-個cake香牛油味,而最like個橙味sorbet,真喺好橙原味,少酸,啱幫助消化


餐廳環境+view
-1路食,1路望住d街坊喺海邊行..............


aker brygge飯後略影

lunch後陽光仲好..........無晒d厚黑雲...........大片放晴...........好藍嘅天...........街坊都明顯較之前多...........真喺靚到無朋友...........本叫住自己唔好影............要去下1站.............但好難忍喎...........點都要影多幾張先可以比較吓嘛~~~


tea


























名稱 :
mathallen oslo
地址 : Maridalsveien 13-17, 0178 Oslo, Norway
營業時間 : 

因為之前tourist information centre個女仔教路.............所以我哋先識喺邊度搵到巴士#54

喺telthusbakken站落車

反巴士方向行100m...........就見到路牌

直行到尾


有條樓梯落去


向前直行就會見到


入到去人山人海呀..........同條街分別好大.............原來喺個food court..........好多食肆+同食有關嘅店舖

樓上嗰層有間cooking class同小小shop

最後我買咗pancake食 (nok25)............d raspberry jam好味,夠天然...........又唔喺好甜

又喺froya sjomat vulkan as (tel : 47 90 03 9147) 散買咗d紅蝦仔試吓 (nok50)..........可以買少d架~~~~~..........d蝦好多egg

個店員話比我聽d蝦喺南面xxxx fjord (我當然聽唔明邊個fjord啦)捉嘅...........無香港嘅蝦咁爽.........喺諗身d,但唔喺霉...........有鮮味.........都唔錯


超巿大見識

又喺時候坐番巴士#54去番jernbanetorget (ie oslo s)車站...........行吓附近嘅shops.............友人好鍾意行超巿..............估唔到見識到2樣同香港唔同嘅生活模式............佢哋嘅煙,喺比咗$$$$............拎張receipt去部機scan個bar code..........煙先會跌出嚟

另外,當地主張回收膠樽...........街坊拎住1大袋膠樽.............每收1個都會比番現金coupon.............喺番超巿買嘢扣$$$$...........我望咗好耐............有d似大鄉里出城

行夠了...........又坐車去krones gate附近............友人負責睇map...........我就1路行1路影


dinner


























名稱 :
engebret cafe
地址 : Bankplassen 1, 0151 Oslo, Norway
電話 : 47 22 82 2525
website : www.engebret-cafe.no
收費 : nok303/ head (ie total nok606)
整體評價 : fair😑

呢間喺好耐歷史嘅老店 (since 1857)..........佢個website無英文...........我靠估+埋用google translate幫手........終於可以喺香港網上訂位

1) bread (免費)
-個包正路,無lunch嗰間咁好.........不過佢嘅牛油超creamy😋.........又有牛油香...........超掂

2) apple juice (nok99)
-先喺佢嘅飲嘢區叫咗樽蘋果汁
-ok,甜甜酸酸,唔太甜
-每人有2杯,平過散叫soft drink


3) appetizer x 2 (@nok22)😋
-初時我以為呢個喺amuse bouche,唔洗$$$$.........因喺佢自動攞上枱比我哋
-不過我又諗多咗
-睇番張單先知要$$$$$
-暖熱,小"杰"嘅紅菜頭湯
-幾紅菜頭味,清甜


4) variety of marinated norwegian salmon (nok138)
-喺香港3文魚嘅食法唔多...........呢度有4款
-張相已喺1/2portion..........因佢知道我哋share,已幫我哋分好
-每款都醃得重手,少鹹吓............


5) reindeer medallion (nok325)
-with celeriac puree, fresh vegetables and creamy game sauce with blackberries
-同樣張相都喺1/2 portion
-份量都幾多,尤其我哋仲幾飽吓
-個鹿肉小"鞋",調味又喺偏重手,所以我哋都覺得麻麻哋

餐廳環境
-真喺只得個環境掂

因為明天早機............食完early dinner............店員教我哋點樣行去oslo centralstation火車站.............再坐番火車番去機場..........nok90/人............今日嗰張oslo day pass就唔用得............因oslo機場已超出oslo city範圍

* 今日開心指數 : 💕💕💕💕💕💕💕💕💕(9/10)

3 則留言:

  1. Radisson品牌應該唔錯喎,竟然殘呀
    北歐就有呢度唔好,用咭要入pin
    妳地行程幾hea喎,有時間嘆lunch,tea,dinner

    回覆刪除
  2. 好掛住歐洲的天氣~~~
    晚餐的餐廳好classic

    回覆刪除
  3. 若果交通費貴, 但人工相對合理, $入到工人荷包, 普通居民坐得起交通工具的話, 咁就唔係真的貴。
    香港交通平啲又點, 貧富懸殊過人地咁多。人地所謂貴但人人付擔得起?

    回覆刪除