2013年3月3日 星期日

韓國宮@尖沙咀 - 服務窩心


地址 : 尖沙咀漆咸圍5-7號宏富大廈地下
電話 : 2723 7887
消費 : $275/head (ie total $550)
整體評價 : fair

feb 23, 13.........同食友出發前夾多1次.........2人lunch叫咗 :

1) 前菜 (免費)
有9小碟
-以唔辣為主
-翠玉瓜,西蘭花,大豆芽都比較清淡



2) 2-3人套餐 (hk$500)
i) 西生菜
-碟西生菜都幾多
-全部新鮮爽脆
-又有蒜片,青椒同紅蘿蔔條
-用佢嚟包住d烤肉食



ii) 烤至尊牛排骨

-影完相後,店員就幫我哋剪成小片
-醃得重味又惹味,甜甜鹹鹹
-很juicy,就算燒到熟晒都唔實/老,但牛味不強
-如果有牛味的話,會很出色



iii) 淹制豚肉

-豬肉很薄切,調味重手
-所以啱配生菜包嚟食
-勝在燒完後都唔會變得又實又"鞋"



iv) 辣泡菜豆腐湯

-呢個都幾辣(對我嚟講),越飲越辣
-但呢個唔算好大問題,最慘喺幾鹹,唔知是否嗰日過份落鹽



v) 石鍋什錦拌飯

-呢個喺全個餐最好味嘅
-個石鍋熱力好強,店員幫我哋撈完後,唔洗好耐,貼住個鍋嘅飯已可以變成飯焦了
-有好多材料,多款菜條,又有牛肉碎片,又夠味
-好食



vi) 糖果

-飯後糖果



後記
1) 店內環境


2) 嗰日近乎包場...............要讚店員好細心............佢見我哋每樣嘢都影,所以要剪牛排,"匹"湯同撈飯前都提我哋影相.............另外,每次燒完1趟肉..........佢都會好好咁拿紙巾來抹乾淨個熱板............等我哋放下趟肉時,個熱板唔會殘留之前燒乾咗嘅肉汁...........另外個韓國女大廚都有走出嚟問我哋"enjoy?".........我如實話比佢聽個湯太鹹..............服務呢環佢攞滿分

3) 不過以價$$$$計,又貴咗d............印象中,其他韓式館子..........比多少少..........$300頭...........又有海鮮窩,又有牛肋骨煲等...........食到好飽............呢餐整體味道不賴.......只喺偏濃味........又唔喺話飽得好緊要...........而且只喺個牛排貴d

1 則留言: