2012年5月15日 星期二

新德里餐廳@尖沙咀 - 重慶森林


地址 : 尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈C座3樓3室
電話 : 2368 1682
消費 : $180/head (total $9,000)
整體評價 : fair與good之間 (計埋價$$$$因素)

may 07, 12........50人來dinner...........攪手安排咗 :

1) 甜lassi (hk$30)
-去親食印度嘢,甜lassi都喺我慣性會叫嘅飲品
-甜度適中,不過乳酪味重些少會更好



2) 芒果lassi (hk$30)

-食友的


3) 鹹lassi (hk$30)
-食友叫的,但沒有借來影相
 
4) 印式雞肉沙律 (hk$30)
-這款沙律喺第1次食
-雞肉因為比d醬汁包住,所以1定好juicy,而且好入味,唔"鞋"
-連埋生菜絲同青瓜片同食,很清爽的開始



5) 素咖喱角 (@hk$7)
-食samosa似乎喺印度餐嘅icon,點可以無佢份呢
-這個不辣,因以前曾食過d samosa都幾辣吓
-如果薯仔嘅份量多d會更好
-每張枱,都放咗2瓶sauce,1綠,1橙紅
-以為橙紅的會好辣,原來喺酸甜中帶點辣,連我都接受得到,相對地會惹味d,所以我用橙紅sauce伴這個samosa食,將味道提升




6) 燒烤5香雞件 (hk$65)

-tandoori chicken也是1個好signature嘅印度菜名字
-佢嘅雞肉好嫩滑喎,攪手解釋原理喺因為廚子會+乳酪去醃雞,所以保持到雞肉嘅嫩滑
-又+上熱辣辣,又點會唔好食呢~~~



7) 炸洋蔥餅
-很天婦羅feel,攪手話呢個喺以洋蔥絲為主
-ok啦




8) 燴巴辣羊肉 (hk$68)
-嘩,今晚咁多款咖喱.............竟然咁激上最辣的vindaloo先
-我即刻冒汗,當然先讓食友食先,然後report個辣度指數啦
-除咗羊肉外,仲有薯仔,每樣挾咗1"舊"
-先食薯仔,因個辣汁沒有滲入薯仔,仲可以邊食烤餅,邊飲lassi過渡
-但個羊肉就真喺挑戰,羊肉唔鬆,帶點微實,但唔嚴重
-食完羊肉後,飲過lassi,條脷都仲辣
-連帶淨食個烤餅都辣呀~~~~~
-最後攪手話比我哋知,呢個vindaloo喺+辣版..............omg...........因為general order咗嘅菜,就遷就了大家,所以呢味就都要滿足吓食得辣嘅食友了


9) 蒜茸烤餅

-很有蒜味
-熱,很有麵粉香,鬆軟
-當時隨住vindaloo來,簡直喺我嘅救星



10) 印度炸麥餅
-剛出爐,所以好漲卜卜
-正宗食法喺單右手"meet"嚟食...........不過好難"meet"..............所以我都照樣左右手齊用
-會喺油過烤餅少少
 
11) 瑪莎拉燴雞 (hk$63)
-試完最激嘅vindaloo後............marsala都唔算喺d嘜嘢
-同樣都落咗唔少香料,我覺得食咖喱,主角反而喺d包
 
12) 香濃腰果汁燴魚 (hk$73)
-這是全晚唯1唔辣嘅咖喱,帶甜,所以喺我嘅朋友
-魚質素ok



13) 甜味烤餅

-喺另1款烤餅,甜味其實只喺甜意,有點椰子香
-第1次食到這款烤餅


14) 香濃鮮茄汁燴蝦 (hk$78)
-這個都喺唔多辣的
-個蝦爽,1d都無霉/淋feel,難得的有質素



15) 磨菠菜芝士 (hk$53)

-不過我對菠菜芝士麻麻哋,印度芝士似mozzarella,不過"鞋"d兼1點味道都無
-所以唔對我嘅口胃



16) 新德里特式炒飯 (hk$65)

-試埋個炒飯,每人"匹"2啖,叫做試過吓,因都已然好飽............食咗好多澱粉質
-攪手話佢哋嘅炒飯會喺偏硬..............粉粉分明.............食落都唔硬,以這個清清地作結
 
17) 印度雪糕
-甜度比想像中低,絶對可以接受
-有溫和薑味同薑粒碎,香料味
-ok喎,唔喺攪手講到咁難接受


18) 印度甜品
-好似喺食友額外叫的............借來影個相先
-其實唔喺嘜甜品嚟



19) 印度瑪莎拉奶茶 (hk$10)

-我自己飲唔到1杯奶茶
-食友很好,share咗幾啖比我試吓
-香料味比想像中溫和
-重點飲到有茶香,甜度不過重


後記
1) 因為重慶大廈比較複雜 (我n n年前,做暑期工時,跟友人嘅印度同事嚟過食印度嘢...........之後1直都無嚟過.............改變好多)................所以攪手很細心有帶我哋上去嘅安排............中間要穿過食肆拉客嘅環節

2) 食完嚟餐............令我對印度嘢嘅認識多咗

 

點樣去???
1) 尖沙咀站 d1出口

2) 轉左.............向前行,要過小馬路





1 則留言: